ik bedoel natuurlijk met mijn camera he... voordat iemand denkt dat ik een dierenbeul benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef DaMart het volgende:
Dat smaakte goed, Frollo!
Dan ga ik nu even naar buiten, de zon in... kijken of ik in de duinen nog herten kan schieten!
Ja, en hun aantal groeit behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:00 schreef Frollo het volgende:
Zitten er herten in de duinen bij Zandvoort dan? Ik ben best wel een beetje hertenfan.
Meer foto's!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en hun aantal groeit behoorlijk snel.
Gisterenochtend zag ik er nog eentje op weg naar mijn werk. Als een schaduw van het ochtendlicht rees hij (of zij) op in de mistbanken die om een duintop heen hingen. Helaas is de foto mislukt omdat ik tegen de zon in moest fotograferen. Dinsdag heb ik er nog wel eentje op beeld vastgelegd:
[afbeelding]
O ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel mijn bedoeling, dus ga ik nu op pad!
... haar hartje huilt, hoor Z. Dikke tranen van verdriet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef Z het volgende:
Lienekien lijkt wel wat opgewekter bij afwezigheid van JAM vinden jullie ook niet?
Dat komt door de gedachte aan JAM's liefdesgeluk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef Z het volgende:
Lienekien lijkt wel wat opgewekter bij afwezigheid van JAM vinden jullie ook niet?
Daar werd ik inderdaad ook blij van.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt door de gedachte aan JAM's liefdesgeluk.![]()
Schijnt daar wel de zon dan???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef DaMart het volgende:
Dat smaakte goed, Frollo!
Dan ga ik nu even naar buiten, de zon in... kijken of ik in de duinen nog herten kan schieten!
Wtf. Nu ben je opeens een vrouw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verwees ook naar dat stadium, aangezien je het duidelijk daarover had.
Hoezo, te laat? Dat kind is gewoon lillek.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Zeg Popie zit je nou mij en mijn spruit belachelijk te maken omdat je weer te laat met jehuiswerk begonnen bent?
Jodenbreestraat naast de AH.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Waar zit die Chinees dan? Ik heb er in A'dam nog geen fatsoenlijke kunnen vinden. Grmbl.
Vinnik ook. Ik was verliefd op Plunk. Altijd zo teder en verzorgend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef Gellius het volgende:
Plunk is geweldig overigens. Dit even terzijde.
Ja, ikkan mezelf af en toe zo ver brengen, maar het lijkt wel veranderd van hoe het eerst was, zeg maar, ten tijde van wyccies aanwezigheid.quote:
Dat ben ik al behoorlijk lang. Sinds mijn geboortedatum met zekerheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wtf. Nu ben je opeens een vrouw..
En waar hang je de rest van de tijd dan uit??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ikkan mezelf af en toe zo ver brengen, maar het lijkt wel veranderd van hoe het eerst was, zeg maar, ten tijde van wyccies aanwezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |