ohnee hoor, een lekker blokje kaas vind ik heerlijk. het liefst heel erg jong, of anders heel erg oudquote:Op maandag 19 maart 2007 14:56 schreef minilotje het volgende:
Het valt me op dat er heel wat mensen zijn die kaas alleen in gesmolten versie eten. Hoe komt dat?
Dat is inderdaad niet geschikt voor consumptiequote:Op maandag 19 maart 2007 12:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Dat ze nog niet genoemd zijn: Light producten(zeker die met zoetstoffen
![]()
)
Tja, ik heb het nooit naar binnen kunnen krijgen zonder acute braakneigingen te ontwikkelen. Eens in de zoveel jaar probeer ik het weer eens, maar tot nu toe geen verbeteringquote:Op maandag 19 maart 2007 14:56 schreef minilotje het volgende:
Het valt me op dat er heel wat mensen zijn die kaas alleen in gesmolten versie eten. Hoe komt dat?
Dat heb ik ook, maar is volgens mij niet ongebruikelijk. Er zijn maar weinig mensen dol op vetrandjes. Als ik kipfilet snijd, gooi ik overigens ook bijna de helft aan peesjes, vet en bloed weg. Als je het in de supermarkt koopt ziet de bovenkant er altijd prachtig uit, maar de onderkantquote:Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef sieske het volgende:
Hetzelfde met spareribs of speklapjes of entrecotes ofo, van die "lekkere"vetrandjes die eraan "horen"te zitten, GATVER. Dus niets met een vetrandje, gewoon kip of vis of gehaktbal (vet wat ik niet kan zien is niet erg)
Ik heb gewoon iets met vlees waar ook maar het kleinste beetje vet aan zit (ERAF,ERAF)
Oftwel gestoofde witlof, hartstikke lekker vind ik!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Posdnous het volgende:
Gebakken witlof?? nooit van gehoord? was dat geen grapje van iemand?
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:51 schreef Netram het volgende:
*Lasagne (toch nog wel eetbaar)*Ongesmolten kaas ()
Struffig, wat is dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind gekookde aardappels altijd zo struffig smaken![]()
quote:
nougat ken ik nie, maar engelse drop vind ik ook die zwarte heel smerig vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Reza-impreza het volgende:
nougat , engelse drop
witlof en vetrandjes zijn geen dingen die iedereen lekker vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Nikki1806 het volgende:
witlof, mayonaise, spare ribs, marsepijn, vetrandjes aan vlees.. bah, bah, bah
Hey, pstttquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
weet je niet wat struffig is?
ja weet nie hoe ik dat uitleg.. zo smaakloos, pappig, vies..
Lust ik ook niet...of tenminste, ik vind het heerlijk smaken, maar het idee dat het van een gemalen orgaan is gemaakt vind ik walgelijk.quote:
Echt nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
Goed klaargemaakte spare ribs niet lekker vinden is wel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |