aaah die kheb hem nu ja:P om te jankenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor... daar is dat kut nummer
Dan heb jij mijn antwoord dus niet gelezen. Van mij had Amanda er al lang uitgemoeten... en ik heb liever dat ze er vandaag nog uitvliegt dan morgen. Dus hoezo rose brilquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag nog gevraagd of hij zijn roze Amanda-bril wou afzetten, maar hij wou niet luisteren.![]()
Komen steeds van die bagger bandjes die geen platen verkopen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
Kunnen ze nou nooit een normale band krijgen ?
Simon was toch niet verkeerd? En AllMusic (of zoiets) kon er toch ook wel mee door?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Aangezien iedereen zich nu ergert aan deze kutmuziek kan ik misschien nog even terugkomen op de muziekles van gisteren met Juf Judith. Zij begon met het Dorp van Wim Sonnevelt en daarna ging Brian zingen. Ik had nog een Para Brodder variatie gemaakt maar vergat die te plaatsen.
Vandaag kreeg ik een ansichtkaart
waarop Amanda met mij paart,
het domste meisje dat ik ken
Zij is bepaald geen oude fiets
maar bewerkstelligt bij mij iets
waardoor ik niet gekomen ben.
Die keer, ik weet nog hoe het het was
Ik ging te keer en gaf vol gas
lag heerlijk passieloos te kleien
Bijna een uur pompte ik door
maar mijn orgasme ging teloor
erectieloos tussen haar dijen
Als altijd dacht ik weer aan Nena
en weet, nu zij is weggegaan
Nooit zal er ooit nog in mijn leven
een andere vrouw als zij bestaan
Die willen niet komenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
De persoonlijkheid maakt mij heel veel uit. Een hoog testosserongehalte wint het nooit van de ware liefde. Ik ben niet 'dierlijk"genoeg om daar aan toe te geven. Scoor ik nou minpunten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ging er even iets mis net. Jij zei dat je ook een persoonlijkheid wilt zien bij een vrouw. Daarop vroeg ik of dat ook geldt voor een one night stand, waarop jij antwoordde met
Daar zeg je dus dat een persoonlijkheid dan niets uitmaakt. Misverstand dus, neem ik aan.
Als ik ooit een one night stand zou hebben, zou mij de persoonlijkheid (die ik dan toch niet weet) van die persoon geen zak uitmaken trouwens.
Paupermuziek. En een normaal persoon had Brian zijn gitaar al kapotgemaakt zodat hij geen wanstaltige geluiden meer kon maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
Ik schakel net in, en lees "paupers"
Waarom zijn het paupers, deze bezoekers?
Geweldig !!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als altijd dacht ik weer aan Nena
en weet, nu zij is weggegaan
Nooit zal er ooit nog in mijn leven
een andere vrouw als zij bestaan
[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |