Ja hequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh wat leuk .... de master bedroom is meteen een gezellig kamertje geworden nu Huub en Eric er hun intrek hebben genomen.
Bel je Snollie toch even?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het maar kut, (want daar heb ik geen hekel aan)![]()
Van mij mag het hele zooitje weg,quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:32 schreef Clank het volgende:
DJ les is toch voorbij? Kunnen die twee 'leraren' vast wieberen.
Neem ik toch even gas terug! Is heel belangrijk wat voor persoonlijkheid daaraan vast zit.quote:
LOL ... dat heb ik ook steeds ! ..... maar die eigen kamer staat ze leuk vind je niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja hehet is wel ff wennen nog, ik denk steeds wat moeten ze in Brian's kamer
Echt? Ook voor een one night stand?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neem ik toch even gas terug! Is heel belangrijk wat voor persoonlijkheid daaraan vast zit.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Ook voor een one night stand?
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja hehet is wel ff wennen nog, ik denk steeds wat moeten ze in Brian's kamer
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL ... dat heb ik ook steeds ! ..... maar die eigen kamer staat ze leuk vind je niet?
Wel elke keer met muziek zooi.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zei dat je er para van werd, klonk nogal eng, want zoals iemand anders ook al schreef zijn er lang niet alleen donkere mensen op bezoek daar (ik denk zelfs de minderheid)
Huub is soms echt geniaal, een supersnelle denker. Je voelde door de streams heen opeens de twijfel van Jaap: 'He? Is Huub nou toch een aardige gozer?'quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Yollie het volgende:
Er is iets in de familie van Jaap en hij zegt hettegen Huub. Huub meteen heb je punten nodig (wat is het toch een schat).
of uitzettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:36 schreef Heathen het volgende:
Die gast moet zijn microfoon eens goed bijstellen.
Hij kan 'm beter weggooien...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:36 schreef Heathen het volgende:
Die gast moet zijn microfoon eens goed bijstellen.
Dan denk je wat mij betreft echt veel te veel in 'kleuren'quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel elke keer met muziek zooi.
lijken allemaal vriendjes van die rat te zijn.
En dat stoort me denk te veel.
Kan die gozer niet meer luchten of zien.
Schat, zelfs met muziekzooi niet ...echt niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel elke keer met muziek zooi.
lijken allemaal vriendjes van die rat te zijn.
En dat stoort me denk te veel.
Kan die gozer niet meer luchten of zien.
LAAAA LAAAA LAAAquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Om het nou helemáál leuk te maken moest Brian eigenlijk gaan zingen:
Thuis heb ik nog een aaaansichtkaaaart ...
Scan, how desperate can you bequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Ook voor een one night stand?
Ik had de streams al weggeklikt maar gelukkig waren mijn vooroordelen juistquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een groot hiphop fan, maar dan wél van intelligente hiphop, niet van dit shit is bang-flipflip- lagere school niveau.
Dan ging er even iets mis net. Jij zei dat je ook een persoonlijkheid wilt zien bij een vrouw. Daarop vroeg ik of dat ook geldt voor een one night stand, waarop jij antwoordde metquote:
Ik heb hem vanmiddag nog gevraagd of hij zijn roze Amanda-bril wou afzetten, maar hij wou niet luisteren.quote:
Ik even dacht dat ze "flut-flut-flut-muziek" zongen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een groot hiphop fan, maar dan wél van intelligente hiphop, niet van dit shit is bang-flipflip- lagere school niveau.
Want als de persoonlijkheid je heel erg bevalt ga je voor meer dan een one-night-stand?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ging er even iets mis net. Jij zei dat je ook een persoonlijkheid wilt zien bij een vrouw. Daarop vroeg ik of dat ook geldt voor een one night stand, waarop jij antwoordde met
Daar zeg je dus dat een persoonlijkheid dan niets uitmaakt. Misverstand dus, neem ik aan.
Als ik ooit een one night stand zou hebben, zou mij de persoonlijkheid (die ik dan toch niet weet) van die persoon geen zak uitmaken trouwens.
Denk ook dat dat het is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Schat, zelfs met muziekzooi niet ...echt niet.
Pianoleraar, zingende juf, dansjuffen ....
Je hebt gewoon de pest in als Brian het naar zijn zin heeft (ik ook trouwens !)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |