En Japie is ook van de partijquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
klotefeessie dus
dan is het bij voorbaat al een klote feestjequote:[..]
En Japie is ook van de partij![]()
Alles is kut vanavondquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
och dat is dat joch van dat ene kutnummer
hoe heet ie nog es
"Foei Jaap, dat mag niet. Niet meer doen hoor!"quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef PC eend het volgende:
Heeft Jaap nu nog geen waarschuwing gehad![]()
![]()
![]()
verduidelijk dat een beetje, want alle nederlandse rappers maken kut nummers.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
och dat is dat joch van dat ene kutnummer
hoe heet ie nog es
Daar gaat onze enige hoop op een muziekloze streamquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Kombucha het volgende:
[..]
dan is het bij voorbaat al een klote feestje
echt zo'n jank nummer... vreselijk gewoon, gaat ie straks vast 20 keer zingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef kijhart het volgende:
[..]
verduidelijk dat een beetje, want alle nederlandse rappers maken kut nummers.
en waarom zouden dit relschoppers zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef bosb het volgende:
als ik dat volk daar zie, dan hoeft de politie niet bang te zijn voor rellen in "Ondiep". Relschoppers zitter voorlopig nog in Eemnes
Hij stond huub in de weg.... Jaap moedt dootquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Foei Jaap, dat mag niet. Niet meer doen hoor!"
Zoiets?Wat heeft ie eigenlijk gedaan? Ja ja, ik moet teruglezen.
![]()
alsof Huub punten heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Yollie het volgende:
Er is iets in de familie van Jaap en hij zegt hettegen Huub. Huub meteen heb je punten nodig (wat is het toch een schat).
Ja echt een miljonairs feestje vind je ook niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand? Al weer een feestje in de kooi
Ik kan er niet veel van verstaan, iedereen begint er doorheen te bleren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:25 schreef Kombucha het volgende:
wat ze nu draaien is wel dope hoor.. opgezwolle en jawat...
naja smaken verschillen
.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja echt een miljonairs feestje vind je ook niet?![]()
Jij zei dat je er para van werd, klonk nogal eng, want zoals iemand anders ook al schreef zijn er lang niet alleen donkere mensen op bezoek daar (ik denk zelfs de minderheid)quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:25 schreef rooie3 het volgende:
Pc eend ik zeg gewoon dat ik veel donkere mensen daar zie.
Andere hebben het over criminelen enzo en daar word je niet moe van.
Beetje met twee maten meten is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |