Veel plezier...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:01 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
Ik sta vandaag de hele dag in de jaarbeurs dus .. zwaai zwaai!!
Zorgtotaal en/of Zorg & ICT.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:03 schreef ursel het volgende:
Veel plezier...
Ga je er doen eigenlijk??
De Prius doet een 30k, de Hummer H2 doet een kleine 100kquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:18 schreef staticdata het volgende:
gelukkig is het prijsverschil tussen die twee in nederland niet groot
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
De Prius doet een 30k, de Hummer H2 doet een kleine 100kOf is dit sarcasme
Dequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:25 schreef Silver_Shark het volgende:
jesus... al weer 2topics verder in 1 dag.. ik wil een regel dat iedereen maar 1keer mag posten in 1 topic !!!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:
had ik er zo eentje moeten plaatsen
Een geen max hoor..quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:27 schreef FJD het volgende:
[..]
en ik ben het met Ursel eens. Minstens drie posts per dag.
Dit soort spelletjes deden wij tien jaar geleden al op t schoolplein manquote:Een nieuw, ongekend ruwe rage domineert de schoolpleinen in Twente. Tikkertje en knikkeren zijn verdrongen door 'hekkertje', een balspel met een pak rammel als boete. De politie in de oostelijke streek slaat alarm, maar de jeugd is zich van geen kwaad bewust.Hekkertje wordt in Twente ook wel 'hakje' genoemd of soms gewoon 'panna', naar de minder brute versie van het ‘vernedervoetbal’. Bij hekkertje is het net als bij panna de bedoeling iemand te poorten - de bal door de benen van een ander te schieten. Alleen moet degene die gepoort is vervolgens zo snel mogelijk naar een vooraf aangewezen buutplek. Onderweg mag iedereen hem of haar naar hartelust schoppen en slaan.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:31 schreef Silver_Shark het volgende:
FJD, dan mag jij niet meer posten
Dingen zijn toch symmetrischquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:29 schreef staticdata het volgende:
die klote guns zijn niet gemaakt voor lefty's
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:31 schreef FJD het volgende:
Laten we weer even wat leven in de brouwerij schoppen.
Bij deze het bewijs dat Twente inderdaad een achtergebleven regio is:
Alarm om ruwe voetbalrage op schoolplein
[..]
Dit soort spelletjes deden wij tien jaar geleden al op t schoolplein manKomen ze eindelijk achter daar.
dan is mij vraag: Kan je wel voetballen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:37 schreef FJD het volgende:
Ik was/ben niet zo'n kleine ruimte voetballer dus uiteindelijk deed ik maar niet meer meeBen nog steeds meer een veldvoetballer dan een zaalvoetballer.
Ja hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:39 schreef Silver_Shark het volgende:
dan is mij vraag: Kan je wel voetballen dan
Aan gezien Feyenoord niet kan voetballen , denk ik dat Feyenoord Supporters helemal niet kunnen voetballenquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja hoorAls je weer eens op een meet bent dan gaan we wel een balletje trappen
![]()
Zaalvoetballen ligt me ook steeds beter omdat ik nu ook wat groter ben geworden. Laatste keer dat ik zaalvoetbalde was ik wel 1.90 maar nog steeds maar een kg of 70. Nu is dat 90kg dus dan wordt je ook wat minder makkelijk omver gelopen.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Aan gezien Feyenoord niet kan voetballen , denk ik dat Feyenoord Supporters helemal niet kunnen voetballen
Ik zou zweren, dat ik ze ook hoorde over linkshandige guns?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:
nee die band kon je niet omdraaien dat is juist het probleem. aan de gun kan je hem maar aan 1 kant klikken.
daardoor valt die band over het geweer heen met schieten en het zat minder lekker dan rechtshandig.
Donequote:Op donderdag 15 maart 2007 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou zweren, dat ik ze ook hoorde over linkshandige guns?
Misschien het navragen waard.
Echt die Platini is het schoolvoorbeeld voor een bejaarde waarvoor we euthanasie hebben ingevoerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
UEFA-baas Platini wil hekken uit stadions![]()
![]()
Goh waarom hadden we die hekken daar ooit neergezet
ja henkus had er 1tje die was zonder band. dat was zo'n rpg achtig ding.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou zweren, dat ik ze ook hoorde over linkshandige guns?
Misschien het navragen waard.
Eventjes met zijn Netwerkkabel zijn voeten vast binden en dan heerlijk kielhalen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik zal je op de BootLAN eens een panna geven en in plaats van je te schoppen gooien we je het water in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
ja hoor, ik kwam net gewoon onze 100 streak killer tegen op hyves![]()
![]()
erg goede map?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:26 schreef leN0 het volgende:
is idd wel een erg goede map ! ik zal eens op jullie ts droppe
come againquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:26 schreef leN0 het volgende:
is idd wel een erg goede map ! ik zal eens op jullie ts droppe
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
.
We wilden minstens 3 post per dag, niet per keerquote:
ja ben nog niet wakker, ging ff verkeerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
[..]
We wilden minstens 3 post per dag, niet per keer
Dope stylo!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:28 schreef IJsmuts het volgende:
ts droppe?
dat was een Famasquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja henkus had er 1tje die was zonder band. dat was zo'n rpg achtig ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |