Inderdaad! Het beeld was superduidelijk. Ter geruststelling, het publiek dat bij de echo aanwezg is zit aan je hoofdzijde hoor en kijkt niet en masse mee naar de actie zelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef jellyrose het volgende:
En je ziet het met zo'n dildocam echt allemaal veel beter dan bij een uitwendige echo, zeker de eerste 12 weken ofzo. Mijn 8 en 10 weken echo foto's (inwendig) zijn veel duidelijker dan de foto's van de 12 weken echo (uitwendig)
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:52 schreef LadyS het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid naar het wurmpje in mijn buik won het van mijn "angst/schaamte" tegen de dildocam ()
Drie echo's is standaard hier.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:26 schreef Martineke het volgende:
en BassMiss jou gyn was raarof ligt dat aan Belgie? hier is dat zo niet hoor
![]()
Ik heb die drang helemaal niet. Is dat stom?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:00 schreef amaranta het volgende:
Nou ja ben inimddels 7 weken. Ik heb nog niet eens contact opgenomen met een vk. Komt nog wel.
Ik doe heel rustig aan.
En die echo zien we dan wel weer.
Nee, gelukkig niet!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:41 schreef Martineke het volgende:
tskk ik kijk gewoon verkeerdsorry BassMiss
ik dacht dat jij 3 echo's kreeg INwendig ipv uitwendig, ik las verkeerd.
Waarom zou het stom zijn? Meestal is je eerste controle toch pas rond de 12 wkn toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb die drang helemaal niet. Is dat stom?
Het is wel stom dat ik mezelf kwoot
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |