Waarom in godsnaam Kluivert?quote:
Exact even oud, beide van 1 juli 1976, als ik mij niet vergis. Voetballoopbaan echter totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef PyTh het volgende:
Kluivert is toch net zo oud als Ruud van Nistelrooij?
Vanwaar die laatste toevoeging over de voetballoopbaan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
Exact even oud, beide van 1 juli 1976, als ik mij niet vergis, voetballoopbaan echter totaal niet te vergelijken.
Omdat die niet te vergelijken isquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanwaar die laatste toevoeging over de voetballoopbaan?
Patrick Kluivert speelde al op het hoogste niveau, toen Ruud van Nistelrooij eerste divisie speelde en juist vanaf het moment toen Van Nistelrooij de wereldtop bestormde, raakte de voetballoopbaan van Kluivert in verval. Heb ik altijd een heel frappant gegeven gevonden, aangezien beide exact even oud zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanwaar die laatste toevoeging over de voetballoopbaan?
Sommige spelers worden beter naarmate ze ouder worden. Andere spelers brokkelen langzaam af vanaf 25 jaar..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Kluivert speelde al op het hoogste niveau, toen Ruud van Nistelrooij eerste divisie speelde en juist vanaf het moment toen Van Nistelrooij de wereldtop bestormde, raakte de voetballoopbaan van Kluivert in verval. Heb ik altijd een heel frappant gegeven gevonden, aangezien beide exact even oud zijn.
Beide hebben van 1998 tot 2004 toch wel gezamelijk in de top gespeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Kluivert speelde al op het hoogste niveau, toen Ruud van Nistelrooij eerste divisie speelde en juist vanaf het moment toen Van Nistelrooij de wereldtop bestormde, raakte de voetballoopbaan van Kluivert in verval. Heb ik altijd een heel frappant gegeven gevonden, aangezien beide exact even oud zijn.
yap..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beide hebben van 1998 tot 2004 toch wel gezamelijk in de top gespeeld.
Ruud bij PSV/Man U en Kluivert bij Barca
Na Barca is het (zijn fysieke gesteldheid vooral) pas snel bergafwaarts gegaan met Kluivert.
Geloof er niks van, sorry.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
"Ik kan goed begrijpen dat spelers terug willen keren naar PSV na hun buitenlandse carriére. Toen ik vanuit het buitenland de keuze maakte om in Nederland te gaan voetballen is mijn keuze uitgegaan naar PSV en niet naar Ajax." "Het klimaat hier is wel wat anders dan bij Ajax. Bij PSV gaat alles gemoedelijker, rustiger ook. Je hebt ook te maken met wat minder druk."
Aldus Patrick Kluivert
Hij staat gewoon goed hoor. Eerste paal, metertje voor zn goal. Als de bal in het doelgebied was gekomen, had hij hem gewoon gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe hij positioneel staat..
[..]
Kan je natuurlijk niet zeggen. Deze bal was volgens mij vrij hard ingeschorten en goed geplaatst. Daarbij is Gomez natuurlijk net een aap, met die lange armen van hem...quote:nja volgens mij wel.. kijk maar naar de reddingen van Gomes..
Ach, Jaap Stam koos voor Ajax terwijl PSV ook concrete interesse had. Uiteindelijk gaat het gewoon om geld.quote:
Om geld, om het gevoel te hebben dat een club je graag wil en uberhaupt de mogelijkheid terug te keren. Wanneer Kluivert de kans had om naar Ajax te komen en Stam de keus had om naar PSV te gaan, hadden de rollen ongetwijfeld omgekeerd geweest. Ik weet wel dat ik Stam (inmiddels) niet (meer) zou willen ruilen voor Kluivert.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, Jaap Stam koos voor Ajax terwijl PSV ook concrete interesse had. Uiteindelijk gaat het gewoon om geld.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
"Ik kan goed begrijpen dat spelers terug willen keren naar PSV na hun buitenlandse carriére. Toen ik vanuit het buitenland de keuze maakte om in Nederland te gaan voetballen is mijn keuze uitgegaan naar PSV en niet naar Ajax." "Het klimaat hier is wel wat anders dan bij Ajax. Bij PSV gaat alles gemoedelijker, rustiger ook. Je hebt ook te maken met wat minder druk."
Aldus Patrick Kluivert
+ salarisquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Kluivert wel wil ruilen qua speeltijd, fitheid, club en goals op dit moment.
Jaap Stam is toch rood, wit en een echte ajacied?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, Jaap Stam koos voor Ajax terwijl PSV ook concrete interesse had. Uiteindelijk gaat het gewoon om geld.
laat Kanu maar komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert mag lekker in eindhoven blijven. Zit daar toch voor spek en bonen.
Vak Fquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:31 schreef BonJovi het volgende:
In welke vak zitten jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |