Eensch!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als je naar het verleden kijkt, kun je bij Ajax vrij goedkoop shoppen
Ik twijfel twi, een speler of zaakwaarnemer kan het ook afdwingen in de onderhandelingen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat Ajax met clausules werkt. Daarmee zet je jezelf gewoon buitenspel.
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgd, want zowel Babel als Heitinga hebben een clausule in hun nieuwe contract.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat Ajax met clausules werkt. Daarmee zet je jezelf gewoon buitenspel.
ZO goed is Ajax niet aan de onderhandeltafel, ze zetten zichzelf wel meer buitenspel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Zowel Babel als Heitinga wilden een clausule in hun nieuwe contract.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgd, want zowel Babel als Heitinga hebben een clausule in hun nieuwe contract.
Misschien, maar het statement dat Ajax niet hoeft te verkopen en dat verder bouwen op dit elftal het doel is zegt mij ook veel. Verder denk ik niet dat Van Geel zo gek is dat 'ie voor jan en alleman een betaalbare clausule in 't contract zet. Je schopt het niet zover in dit wereldje als je jezelf enj je club maar zo makkelijk opzadelt met dergelijke "gaten" in je sportieve beleid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ZO goed is Ajax niet aan de onderhandeltafel, ze zetten zichzelf wel meer buitenspel.
Ik wil eerst weer eens kampioen worden..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Zowel Babel als Heitinga wilden een clausule in hun nieuwe contract.
Ik wil ook de CL winnen.
Excuses, het stond tóch op het FOK!forum:quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah oke. In ieder geval weet je dus wat er in stond.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele Ajax Orlando bestond niet of nauwelijks.
Ben er een tijdje geleden geweest toen ik toch in Orlando was wegens vakantie en een Ajax Orlando-shirt wilde hebben (wat nergens in de vele sportzaken te vinden was...). Na wat zoeken bleek de 'club' gehuisvest te zijn op de 7e etage van een kantoorpand, bijna downtown Orlando.
Daar zijn we toen langsgegaan en werden we netjes ontvangen, maar kregen we te horen dat Ajax Orlando 'in real life' niet bestond, maar meer een scoutings-bedrijf was dat voor Ajax Amerikaanse voetballertjes in de gaten hield.
Af en toe brachten ze die talentjes samen en speelde ze onder de naam 'Ajax Orlando'.
Shirts voor volwassenen hadden ze dan ook niet en met een slechts Ajax Orlando T-shirt, een handvol pennen die we van de balie hadden meegenomen en een illusie armer vertrokken we weer...
USA is fake!!![]()
Ik meende mij te herinneren dat er ook gemeld was dat deze waren opgenomen in het contract. Bij nader inzien zie ik geen reden waarom Ajax ook maar iets over de inhoud van een contract openbaar zou maken. Je hebt dus gelijk, ik nam het te snel aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Laat interpol dat maar niet horenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Excuses, het stond tóch op het FOK!forum:
[..]
Ach, ik kan dat wel begrijpen hoor. Tot op heden is Ajax als een kleuter omgegaan met het uitgaande transferbeleid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik meende mij te herinneren dat er ook gemeld was dat deze waren opgenomen in het contract. Bij nader inzien zie ik geen reden waarom Ajax ook maar iets over de inhoud van een contract openbaar zou maken. Je hebt dus gelijk, ik nam het te snel aan.
Babel wilde toch niet bijtekenen zonder die clausule?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil ook de CL winnen.
Me2.. Hunter misschien naar Manchester dan..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Babel wilde toch niet bijtekenen zonder die clausule?
Ik zie hem trouwens na dit seizoen wel naar Arse vertrekken.
Wie halen ze dan? Komt raffie terug achter Perez in de spits? Of Patrick en Kanu!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:19 schreef Ordinair het volgende:
En dan heb je het geflikker.. Alleen Mitea, Manu, Leo en De Mul nog.. Dus dan zul je weer in de jeugd moeten kijken met alsgevolg geen positief doelsaldo.
Alleen de bal tegen ADO is naar mijn mening echt toe te schrijven aan Stekelenburg.quote:
Het gaat erom hoe hij positioneel staat..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef aldostuta het volgende:
Die voorzet bij Feyenoord is gewoon goed en buiten het doelgebied. Dat moet de verdediger oplossen. Bij de 2e van Excelsior komt hijn in de probleem door het gekloot van Urby.
nja volgens mij wel.. kijk maar naar de reddingen van Gomes..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef aldostuta het volgende:
Die eerste is twijfelachtig. Maar omdat hij goed ingeschoten is, krijgt Steek het voordeel van de twijfel (voglens mij had hij hem ook met gestrekte arm niet gehad).
Hij tekent niet voor niets bij hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien de status van " Ajax " ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?
Sneu natuurlijk. En als gevolg kan Ajax ook dus niemand meer verhuren, want waar moeten ze anders heen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht belangrijk, gezien Ajax' nieuwe beleid met betrekking tot het verhuren van talenten.
[..]
VI.nl
Spelers uit eigen jeugd of in z'n algemeenheid bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |