Ik gun het hem van harte, maar hij presteerd niks.. Als hij bij de top wil blijven moet hij snel eens iets laten zien!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom nou Hedwiges Maduro? Hij heeft nu een dipje (ik weet het, al anderhalf jaar), maar het blijft een Nederlands talent dat we zelf opgeleid hebben en in mijn ogen nog lang niet aan zijn top zit. Op 22-jarige leeftijd heeft hij bijna alles al meegemaakt, gun hem het voordeel van de twijfel!
Wellicht in de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Een kans is hij zeker waard, ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, vermeer mag wel eens een kans krijgen eigenlijk.
Moeten we een lijstje gaan maken van fouten en/of twijfelgevallen? Dan kun je vast fluiten naar je compensatie..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet met je eens. Stekelenburg maakt nog (te) veel fouten, maar hij heeft ook wel degelijk punten gepakt. Ik noem een Groningen uit.
Als supertalent wil ik hem nog niet bombarderen, dat brengt (te) veel extra druk mee. Maar goed, tegen FC Twente deed hij het uitstekend, nu hopen dat Jaap Stam hem de komende anderhalf jaar nog veel bijbrengt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
What about jullie nieuwe supertalent v/d Wiel?
Klopt, als hij eenmaal de stelling van Pythagoras weet, dan kan 'ie veel makkelijker bepalen hoe ver zich een tegenstander halverwege de diagonale zijde van de driekhoek bevindt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Ordinair het volgende:
Dat is over 2 jaar een absolute topper!(Hoop ik.) Maar die kan je nou nog lang niet elke week laten spelen. En hij moet eerst zijn school afmaken.
Hoe lang fok je al?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Moeten we een lijstje gaan maken van cruciale fouten? Dan kun je vast fluiten naar je compensatie..
[afbeelding]
Wat doet hij zo ver uit zijn goal?? (niet de eerste keer)
[afbeelding]
Hoezo positioneel verkeerd staan..
[afbeelding]
Kijk eens naar zijn armen.. hij gaat niet volledig gestrekt..
[afbeelding]
Tsja, vul het hier maar zelf in...
Zoals Foppe zei... "Een aardige keeper, maar maakt teveel fouten"
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, als hij eenmaal de stelling van Pythagoras weet, dan kan 'ie veel makkelijker bepalen hoe ver zich een tegenstander halverwege de diagonale zijde van de driekhoek bevindt.
DIe kutkikkers willen we niet zien, upload je foto's op http//xs.to/ ofzo.quote:
We moeten Milano Koenders (ook al RKC) in de gaten houden. Komt uit de Ajaxjeugd en doet het uitstekend in de Eredivisie dit seizoen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we in Nederland nog Ajax-waardige defensieve talenten rondlopen? Voorheen werd Michael Jansen (Vitesse) gevolgd, maar die lijkt na hartproblemen uit beeld. Ryan Donk (voorheen RKC Waalwijk, nu AZ) had van mij wel mogen komen, maar AZ was slagvaardiger? Worden er nu nog talentvolle verdedigers met Ajax in verband gebracht?
http://www.tinypic.com/quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oh haha.. okiDus jullie kunnen de gifjes niet zien?
Ik heb zo'n gevoel dat psv die wegkaapt als Gomes weg gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik hoor ook vaak de naam Tim Krul! (keeper)
Ik doelde natuurlijk op Krul als 3de keeper, Gentenaar als 1ste en Vermeer als 2de of verhuren.. (wat k eigk liever zie)quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef SiemeN het volgende:
Bovendien, waarom zouden we de 19 jarige Tim Krul halen als we Kenneth Vermeer hebben?
Gentenaar dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:39 schreef BonJovi het volgende:
Of we moeten hem een kans geven want keepers zijn meestal op hun best als ze een beetje ouder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |