Liever Nwanko Kanu, minder blessuregevoelig en kan iets forceren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef twi het volgende:
Als bankzitter en stand-in, zeker.
Zoiets..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:21 schreef SiemeN het volgende:
Wanneer was dat ook alweer, ergens 1995 ofzo?.
Ja, laten we een dure, blessuregevoelige speler nemen, die hoeft tóch niet altijd te spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Kanu veel wil spelen. Kluivert kan dat niet altijd, en scihkt zich dus beter in die rol.
Nou, vermeer mag wel eens een kans krijgen eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:35 schreef SiemeN het volgende:
Suggesties, HW?
Nu Mauro Rosales (eindelijk) weg is, is Maarten Stekelenburg je nieuwe zondebok?quote:
Daarom moeten we ook in het buitenland zoeken naar een _ERVAREN_ verdediger.. In ieder geval in het Grygera kaliber..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we in Nederland nog Ajax-waardige defensieve talenten rondlopen? Voorheen werd Michael Jansen (Vitesse) gevolgd, maar die lijkt na hartproblemen uit beeld. Ryan Donk (voorheen RKC Waalwijk, nu AZ) had van mij wel mogen komen, maar AZ was slagvaardiger? Worden er nu nog talentvolle verdedigers met Ajax in verband gebracht?
Geen idee hoe het zit met HeatWave, maar voor de rest zet ik m'n geld op Hedwiges Maduro als nieuwe zwarte schaap.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu Mauro Rosales (eindelijk) weg is, is Maarten Stekelenburg je nieuwe zondebok?
Doe mij Olaf Lindenbergh of Michael Krohn-Dehli maar!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit met HeatWave, maar voor de rest zet ik m'n geld op Hedwiges Maduro als nieuwe zwarte schaap.
Krohn-Dehli zien we niet meer terug! Zit er toevalig geen optie tot koop bij het verhuur?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe mij Olaf Lindenbergh of Michael Krohn-Dehli maar!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef SiemeN het volgende:
We kunnen ook gewoon op Boukhari blijven zeiken, ook al speelt hij dan nu bij AZ.
Niet met je eens. Stekelenburg maakt nog (te) veel fouten, maar hij heeft ook wel degelijk punten gepakt. Ik noem een Groningen uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoezo zondebok? Kunt niet zeggen dat Stekelenburg punten pakt..
T is week in week uit dezelfde fouten.. als coach zijnde moet je dan gewoon actie ondernemen..
What about jullie nieuwe supertalent v/d Wiel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we in Nederland nog Ajax-waardige defensieve talenten rondlopen? Voorheen werd Michael Jansen (Vitesse) gevolgd, maar die lijkt na hartproblemen uit beeld. Ryan Donk (voorheen RKC Waalwijk, nu AZ) had van mij wel mogen komen, maar AZ was slagvaardiger? Worden er nu nog talentvolle verdedigers met Ajax in verband gebracht?
Waarom nou Hedwiges Maduro? Hij heeft nu een dipje (ik weet het, al anderhalf jaar), maar het blijft een Nederlands talent dat we zelf opgeleid hebben en in mijn ogen nog lang niet aan zijn top zit. Op 22-jarige leeftijd heeft hij bijna alles al meegemaakt, gun hem het voordeel van de twijfel!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Krohn-Dehli zien we niet meer terug! Zit er toevalig geen optie tot koop bij het verhuur?
En ik hou het ook op Maduro.
Dat is over 2 jaar een absolute topper!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
What about jullie nieuwe supertalent v/d Wiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |