ik niet...combiquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:42 schreef denthemen het volgende:
Wie gaan er Zondag allemaal?
Er zijn meer spelers die Quansah heten. Die uit die documentaire was John. Geen idee waar Kwame is gevonden, maar da's een andere speler.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Quansah kwam toch rechtstreeks uit Afrika. Hij zat nog in "Daar hoorden ze engelen zingen" als 1 van de 3 slaven ehhh spelers die mochten blijven volgens mij
Losse kaarten heb ik goed kunnen verkopen, ga nu tóch met combi. Zo vaak winnen we niet in Eindhoven!quote:
ja feyenoord is een ander verhaal. Als ik nu met de combi zou gaan moet ik 420 km met de trein,kom ik 2 keer langs mijn eigen huis..terwijl ik normaal in 20 minuten in aidshoven ben..sorry dat is me ites teveel van het goede.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:00 schreef denthemen het volgende:
ja maar dat is Feyenoord uit ook en die raakt zo uitverkocht
Had je losse kaarten viavia? Ik had geprobeerd met psv clubcards maar was geen beginnen aan..kutzooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:19 schreef M0NTANA het volgende:[..]
Losse kaarten heb ik goed kunnen verkopen, ga nu tóch met combi. Zo vaak winnen we niet in Eindhoven!
Ruim anderhalve week gelden, op een zaterdag, heeft iemand voor mij vier kaarten bij TB gehaald. Maar goed, had toch meer zin in het uitvak, ondanks alle bekende nadelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Had je losse kaarten viavia? Ik had geprobeerd met psv clubcards maar was geen beginnen aan..kutzooi.
Ja in dit geval is het ook meer een persoonlijke beweegreden. Het word wel de vetste psv-ajax sinds jarenquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ruim anderhalve week gelden, op een zaterdag, heeft iemand voor mij vier kaarten bij TB gehaald. Maar goed, had toch meer zin in het uitvak, ondanks alle bekende nadelen.
Qua uitslag hoop ik dat zeker, maar het zal niet de eerste keer zijn dat we verrassend (en onterecht!) van PSV verliezen, dus helemaal zeker van mijn zaak ben ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het word wel de vetste psv-ajax sinds jaren
Volgend jaar de CL winnen ook, maar ik denk dat beide niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat zou een 0-4 in Eindhoven toch wel vetjes zijn he!
Dream onquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik ook niet, maar dromen mag af en toequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgend jaar de CL winnen ook, maar ik denk dat beide niet gebeuren.
Als we realistisch zijn moeten we blij zijn als we een punt halen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nja weet ik niet.. ik denk dat we (vooral door de afwezigen bij psv) toch best een aardige kans maken.. Het zal gewoon puur van de eigen metale weerbaarheid en wil om te strijden af liggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als we realistisch zijn moeten we blij zijn als we een punt halen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk gezegd denk dat ik er geen pijl op te trekken valt. Ajax is dit jaar zo wisselvallig als het weer, maar PSV is op zijn beurt wat verzwakt. Het kan echt alle kanten op. Laten we hopen dat het dit keer de goede kant is.
Denk het niet, Philip Cocu is de man die uitgeschakeld moet worden en Ibrahim Afellay kan in de zone worden opgevangen door Gabri, Edgar Davids en Wesley Sneijder.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Heitinga op Afellay speelt.
Het laatste is wat ik eigenlijk verwacht, ja. Bovendien speelt Ajax zelf natuurlijk ook in een andere opstelling dan in de thuis wedstrijd het geval was. Heitinga op Cocu dus toch, denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:38 schreef koningdavid het volgende:
Van de thuiswedstrijd kan ik me herinneren dat Gabri op Cocu (linkshalf) speelde en Sjonnie op Afellay (nr 10) speelde.
Het zou inderdaad kunnen dat Koeman nu anders speelt met een geblesseerde Koné en Tardelli. Dat Cocu nu tweede spits gaat spelen ofzo, zoals tegen Arsenal.
Klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk gezegd denk dat ik er geen pijl op te trekken valt. Ajax is dit jaar zo wisselvallig als het weer, maar PSV is op zijn beurt wat verzwakt. Het kan echt alle kanten op. Laten we hopen dat het dit keer de goede kant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |