Weer niks te beleven in het topic van FC Den Bosch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het zo leuk dat er zoveel naieve zieltjes zijn die alles klakkeloos overnemen wat de sensatie-media zegt. Geweldig.
quote:Stam en Sneijder trainden apart
Jaap Stam en Wesley Sneijder werkten dinsdag een individuele training af, zo meldt het Algemeen Dagblad. De individuele training was vooral uit voorzorg. Beide spelers worden er gewoon bij verwacht aanstaande zondag in het duel tegen PSV.
Vandaag (woensdag) was de selectie zoals gebruikelijk in een week zonder midweekse wedstrijd vrijaf. Donderdag begint de wedstrijdvoorbereiding op het duel tegen PSV.
De VI?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Ligt het verzamelde sprookjes-boek van JD al in de winkel?
Neuh, daar staan nog wel enigzins waarheden in vermeldt.quote:
Het is weer mijn schuldquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:14 schreef RayMania het volgende:
En afgelopen nu. Terror, doe vanaf nu normaal.
Weer over Ajax.
Ik vind die samenwerking ook niet zo nuttig. Al moet ik zeggen dat er toch wel wat talent van bijvoorbeeld GBA is afgekomen. Alleen jammer dat Dembélé niet bij Ajax terecht is gekomen, al weet je natuurlijk nooit of hij zich daar ook goed ontwikkeld zou hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom wil Ajax samenwerken met Volendam? Echt voetbaltalent zit daar toch niet? Of misschien scouten ze een zangertje voor tijdens de rust?
Ja, Vermaelen inderdaad ook. Die vergat ik nog. Van Damme vond ik wel redelijk hoor. Niet geweldig maar wel redelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat was ook geen geweldenaar toch? En Vermaelen ook toch.
quote:14/3/2007 - 'Babel heeft clausule van onder de 10 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ryan Babel bij het openbreken en verlengen van zijn contract een transferclausule laten opnemen van net onder de tien miljoen euro. Om die reden zou Arsenal nog steeds mogelijkheden zien om Ryan Babel te strikken als nieuwe aanwinst.
Dagje Volendam, altijd leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is weer mijn schuld![]()
Waarom wil Ajax samenwerken met Volendam? Echt voetbaltalent zit daar toch niet? Of misschien scouten ze een zangertje voor tijdens de rust?
Avondje Volendam, nog leuker.quote:
Van Damme was gewoon goed genoeg. Hadden we nu maar wat stand-ins zoals hij.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, Vermaelen inderdaad ook. Die vergat ik nog. Van Damme vond ik wel redelijk hoor. Niet geweldig maar wel redelijk.
Ik vond Pasanen eigenlijk gewoon goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Sethje het volgende:
Ja of Pasanen die zonodig weg moest...
Jong Ajax - utrecht voor de bekerquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Soms wel, maar Pasanen is ook wel een beetje zo'n eeuwige pechvogel die altijd ongeluk over zich afroept.
Kan me alleen nog herinneren dat Nando Rafael één- of tweemaal koppend scoorde, verder heeft de wedstrijd maar weinig indruk op me gemaakt, meer het gebeuren eromheen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jong Ajax - utrecht voor de beker![]()
Hehe, Hansje jr. auw, ahh grr, dit is echt niet leuk meer. We staken de uitzending evenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
meer het gebeuren eromheen.
Boeien, niets van aantrekken. Laat ze bij Ajax maar een 'gemeenschappelijke vijand' hebben, dat werkt vaak wel goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
het is bij VI nationale-zorg-voor-onrust-in-amsterdam-dag
honden
Quansah kwam toch rechtstreeks uit Afrika. Hij zat nog in "Daar hoorden ze engelen zingen" als 1 van de 3 slaven ehhh spelers die mochten blijven volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:23 schreef gday het volgende:
Tom de Mul inderdaad, en bijvoorbeeld ook Jelle van Damme. En oja, was Quansah niet ook van GBA?
Och ja klopt ja. Hij kwam eerst naar Ajax en werd toen gestald bij GBA inderdaad. Of zit ik er dan weer naast?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Quansah kwam toch rechtstreeks uit Afrika. Hij zat nog in "Daar hoorden ze engelen zingen" als 1 van de 3 slaven ehhh spelers die mochten blijven volgens mij
Dat zou best kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef gday het volgende:
[..]
Och ja klopt ja. Hij kwam eerst naar Ajax en werd toen gestald bij GBA inderdaad. Of zit ik er dan weer naast?
Klopt, maar als we thuis gewoon gewonnen hadden (zoals ook conform het wedstrijdbeeld zou zijn geweest) was het verschil toch 6 punten minder, en als er zondag gewonnen wordt ... maar ja, dan ben je weer bezig met 'als'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik heb geen illusies meer na Heerenveen.
het had echt gekund, maar ze hebben het tegen de kleintjes laten liggen.
kampioen word je niet tegen de groten: hoe clichee wil je het hebben?
Clichés zijn leuk en aardig maar als Ajax zondag 'gewoon' wint hebben we nog altijd volop kans.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Gelijk heb je, maar ook al kunnen we geen kampioen meer worden, toch blijft het een bijzondere partij. En bij PSV verliezen is op een bepaalde manier ook erger dan bijv. uit bij Twente o.i.d. verliezen. Gewoon door de rivaliteit, vreselijk om te verliezen van PSV.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
gewoon omdat ik een tering hekel heb aan dat antivoetbal van PSV alleen daarom moeten we zondag gewoon winnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Gelijk heb je, maar ook al kunnen we geen kampioen meer worden, toch blijft het een bijzondere partij. En bij PSV verliezen is op een bepaalde manier ook erger dan bijv. uit bij Twente o.i.d. verliezen. Gewoon door de rivaliteit, vreselijk om te verliezen van PSV.
dat dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef toma het volgende:
[..]
gewoon omdat ik een tering hekel heb aan dat antivoetbal van PSV alleen daarom moeten we zondag gewoon winnen.
ik niet...combiquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:42 schreef denthemen het volgende:
Wie gaan er Zondag allemaal?
Er zijn meer spelers die Quansah heten. Die uit die documentaire was John. Geen idee waar Kwame is gevonden, maar da's een andere speler.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Quansah kwam toch rechtstreeks uit Afrika. Hij zat nog in "Daar hoorden ze engelen zingen" als 1 van de 3 slaven ehhh spelers die mochten blijven volgens mij
Losse kaarten heb ik goed kunnen verkopen, ga nu tóch met combi. Zo vaak winnen we niet in Eindhoven!quote:
ja feyenoord is een ander verhaal. Als ik nu met de combi zou gaan moet ik 420 km met de trein,kom ik 2 keer langs mijn eigen huis..terwijl ik normaal in 20 minuten in aidshoven ben..sorry dat is me ites teveel van het goede.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:00 schreef denthemen het volgende:
ja maar dat is Feyenoord uit ook en die raakt zo uitverkocht
Had je losse kaarten viavia? Ik had geprobeerd met psv clubcards maar was geen beginnen aan..kutzooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:19 schreef M0NTANA het volgende:[..]
Losse kaarten heb ik goed kunnen verkopen, ga nu tóch met combi. Zo vaak winnen we niet in Eindhoven!
Ruim anderhalve week gelden, op een zaterdag, heeft iemand voor mij vier kaarten bij TB gehaald. Maar goed, had toch meer zin in het uitvak, ondanks alle bekende nadelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Had je losse kaarten viavia? Ik had geprobeerd met psv clubcards maar was geen beginnen aan..kutzooi.
Ja in dit geval is het ook meer een persoonlijke beweegreden. Het word wel de vetste psv-ajax sinds jarenquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ruim anderhalve week gelden, op een zaterdag, heeft iemand voor mij vier kaarten bij TB gehaald. Maar goed, had toch meer zin in het uitvak, ondanks alle bekende nadelen.
Qua uitslag hoop ik dat zeker, maar het zal niet de eerste keer zijn dat we verrassend (en onterecht!) van PSV verliezen, dus helemaal zeker van mijn zaak ben ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het word wel de vetste psv-ajax sinds jaren
Volgend jaar de CL winnen ook, maar ik denk dat beide niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat zou een 0-4 in Eindhoven toch wel vetjes zijn he!
Dream onquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik ook niet, maar dromen mag af en toequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgend jaar de CL winnen ook, maar ik denk dat beide niet gebeuren.
Als we realistisch zijn moeten we blij zijn als we een punt halen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nja weet ik niet.. ik denk dat we (vooral door de afwezigen bij psv) toch best een aardige kans maken.. Het zal gewoon puur van de eigen metale weerbaarheid en wil om te strijden af liggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als we realistisch zijn moeten we blij zijn als we een punt halen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk gezegd denk dat ik er geen pijl op te trekken valt. Ajax is dit jaar zo wisselvallig als het weer, maar PSV is op zijn beurt wat verzwakt. Het kan echt alle kanten op. Laten we hopen dat het dit keer de goede kant is.
Denk het niet, Philip Cocu is de man die uitgeschakeld moet worden en Ibrahim Afellay kan in de zone worden opgevangen door Gabri, Edgar Davids en Wesley Sneijder.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Heitinga op Afellay speelt.
Het laatste is wat ik eigenlijk verwacht, ja. Bovendien speelt Ajax zelf natuurlijk ook in een andere opstelling dan in de thuis wedstrijd het geval was. Heitinga op Cocu dus toch, denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:38 schreef koningdavid het volgende:
Van de thuiswedstrijd kan ik me herinneren dat Gabri op Cocu (linkshalf) speelde en Sjonnie op Afellay (nr 10) speelde.
Het zou inderdaad kunnen dat Koeman nu anders speelt met een geblesseerde Koné en Tardelli. Dat Cocu nu tweede spits gaat spelen ofzo, zoals tegen Arsenal.
Klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk gezegd denk dat ik er geen pijl op te trekken valt. Ajax is dit jaar zo wisselvallig als het weer, maar PSV is op zijn beurt wat verzwakt. Het kan echt alle kanten op. Laten we hopen dat het dit keer de goede kant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |