Bestaat nog wel degelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
noordned bestaat heul niet meer
al heul lang niet ook
Maar dat weet je zelf ook wel
Boeken gooi je NIET door een shredderquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
www.boekenweek.nl
11,50 een boek kopen, in de shredder douwen, en het BWG van Geert Mak geldt als dagkaart![]()
Olé
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Boeken gooi je NIET door een shredder.
Heb je een speciaal boek op het oog toevallig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Boeken gooi je NIET door een shredder.
Lief, maar dat was niet de bedoelingquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een speciaal boek op het oog toevallig?
Dan koop ik dat voor je
dan wordt het iets over treinen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Lief, maar dat was niet de bedoeling. Gewoon iets leuks voor jezelf uitzoeken
.
Erg hequote:
Lekker doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan wordt het iets over treinen hoor
Nou, wat erg
weet ik nog nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Leuke rondjes fles. Vooral die zaterdag, waar ga je dan heen
een 5 landentoernee op 1 dag moet niet zo'n punt zijn neequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah ga naar Nederland / Frankrijk / Duitsland / Nederland
Is dat allesquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik nog niet
maar de vorige was dit
[afbeelding]
En dat was 1094 km. Ik mik op iets in de 1200 zaterdag.
Trierquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een 5 landentoernee op 1 dag moet niet zo'n punt zijn nee
Utrecht - Maastricht - Luik - Luxemburg - Metz - Trier - Keulen - Utrecht of zo
Zo gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een 5 landentoernee op 1 dag moet niet zo'n punt zijn nee
Utrecht - Maastricht - Luik - Luxemburg - Metz - Trier - Keulen - Utrecht of zo
dan haal je de 5 landen niet. Dan is Luxemburg ineens een EIND uit de richting namelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom niet via rotterdam/brussel?
denk dat dat redelijk meevaltquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan haal je de 5 landen niet. Dan is Luxemburg ineens een EIND uit de richting namelijk.
Mja, misschien een uurtje, maar veel meer wrsl niet idd.. Maar goed, dat kan net het verschil maken of je de thuisplaat nog haalt of nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
denk dat dat redelijk meevaltt zal een minuut of 20 a 30 langer zijn
Waarom meteen in een celquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, misschien een uurtje, maar veel meer wrsl niet idd.. Maar goed, dat kan net het verschil maken of je de thuisplaat nog haalt of nietEn ik lig liever in mijn eigen bed dan in Duisburg in een politiecel
Weet ik veel omdat een normaal hostel vol zit of zoquote:
dan is er vast wel wat anders te vindenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel omdat een normaal hostel vol zit of zo
maar ik hou van aircoquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je zit naast mij, we hebben geen airco![]()
quote:Een airconditioning werkt op hetzelfde principe als een koelkast. Het is een gesloten kringloop van een vloeistof met een laag kookpunt, bijvoorbeeld freon, die verdampt in de verdamper (binnentoestel) en terug condenseert tot vloeistof in de condensor (buitentoestel). De warmte wordt hierbij netto van de verdamper naar de condensor vervoerd, tegen de bestaande temperatuurgradiënt in. Zo'n machine wordt daarom ook wel een warmtepomp genoemd.
Er gaat altijd een dikke en een dunne buis naar het binnentoestel. In de dikste buis stroomt gasvormig koelmiddel, in het kleine buisje vloeibaar koelmiddel op een temperatuur ongeveer gelijk aan de buitentemperatuur. Dit koelmiddel wordt naar de geventileerde koelbatterij in de binnenunit gepompt: de verdamper. Juist voor de koelbatterij in de binnenunit zit een expansiesysteem (capillair of expansieventiel) dat de vloeistof laat ontspannen naar een lagere druk op verdampingstemperatuur. De vloeistof begint te koken en neemt daarbij warmte op uit de te koelen ruimte. Bij een airco is de temperatuur hier ongeveer 0°C. Men neemt voor een airco een verschil van ongeveer 20 kelvin, bij koelcellen is dat 7 K a 10 K.
Bij moderne aircotoestellen zit het capillair nagenoeg altijd in het buitentoestel verwerkt. Door het kleine buisje stroomt dan niet verdampte vloeistof op verdampingstemperatuur.
Doordat dit koelmiddel kouder is dan de omgeving wordt er warmte aan het koelmiddel toegevoerd. Het koelmiddel gaat dus opwarmen, of anders gezegd: warmte van de ruimte wordt overgedragen op het koude koelmiddel. Het vloeibaar koudemiddel verdampt volledig en wordt zelfs iets oververhit door de compressor ermee te koelen. Dit komt het rendement van het systeem niet ten goede, maar het vookomt wel overmatige slijtage van de pomp door inslag van druppeltjes op de schoepen. Het gasvormige koelmiddel wordt hier samengeperst tot een hogere druk en temperatuur en naar de condensor gevoerd. De temperatuur van deze gassen is in sommige gevallen 50 K boven de buitentemperatuur. De temperatuur waarop gecondenseerd wordt noemt men de condensatietemperatuur. Om het warmtetransport naar de buitenomgeving te vergemakkelijken wordt vaak een ventilator aangebracht.
Buiten geeft dit gas zijn onttrokken warmte terug af aan de condensor en condenseert terug tot vloeistof. De compressor is de stuwende kracht in het gehele proces en verplaatst het gas en de vloeistof. De hier geschetste koelcyclus benadert de Carnotcyclus, met uizondering van het smoorventiel voor de verdamper.
[bewerk] Toepassingen
Een airco die uitgerust is met een vierwegklep kan naast koelen ook verwarmen door het hierboven beschreven proces om te keren. Veel airco's zijn tevens uitgerust met bijkomende functies: koelen (en automatisch ontvochtigen), verwarmen (als het uitgerust is met een vierwegklep), enkel ontvochtigen en enkel ventileren.
In vele warmere streken van de aardbol is de airco niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Zonder deze systemen zou er in de zuidelijke staten van de Verenigde Staten 's zomers niet veel activiteit mogelijk zijn.
[bewerk] Type airco's
Er zijn diverse types airco's. De airconditioning die het meest voorkomt is de split-unit airco. Deze heeft een afzonderlijke unit aan de buitenzijde van de gevel waar de koelvloeistof afkoelt. Verder is de mobiele airco een steeds meer voorkomende verschijning, deze combineert alle onderdelen in een verplaatsbare unit, hierbij wordt het vocht via een dunne slang afgevoerd of opgevangen in een condensatiebak en/of laat warme vochtige lucht af via een luchtslang die door het raam gehangen kan worden. Een nieuw type wat in opkomst is, is de stand alone airconditioning. Dit is een gesloten systeem waarin beide afzonderlijke units van de airconditioning zijn samengevoegd in een binnen-unit.
[bewerk] Nadelen
Airco's hebben ook nadelen. Ze verbruiken veel energie, en hoewel die energie nodig is op het moment dat de zon het meeste energie levert worden zij zelden met zonne-energie gevoed. Verder vereist het airco systeem dat gebouwen goed gesloten gehouden worden, want anders gaat de verkregen koelte door vermenging met de warme buitenlucht weer verloren.
Ook kan een airco (vooral wanneer het slecht onderhouden is door bijv. de luchtfilter nooit of zelden te reinigen) aanleiding geven tot allerlei ziekten en allergieën (het zogenaamde Sick building syndrome).
Ook is het beter om het verschil van binnen- en buitentemperatuur niet te groot te maken, want juist die overschakeling van warm (buiten) naar koud (binnen) en omgekeerd zijn verantwoordelijk voor diverse verkoudheden. Daarom is het raadzaam om de binnentemperatuur 7°C (en niet groter!) lager te houden dan de buitentemperatuur. Als de buitentemperatuur bijv. rond de 35 °C bedraagt, dan mag de binnentemperatuur rond de 27 °C ā 28 °C bedragen. Binnen zal het toch nog altijd frisser aanvoelen, wanneer men van buiten naar binnen gaat.
[bewerk] Trein
Treinen met airconditioning zijn gemiddeld (gemeten over het hele jaar) energiezuiniger dan treinen zonder airco. Doordat de ramen niet meer open kunnen, is het treinoppervlak gladder. De luchtweerstand is daardoor kleiner en is er minder energie nodig voor de aandrijving. Door ramen te gebruiken die niet geopend kunnen worden, is de trein bovendien ook beter geīsoleerd, zodat er in de winter minder energie nodig is om de trein te verwarmen. De bekende VIRM treinstellen (Nieuwe generatie dubbeldekstreinen) en de gemoderniseerde ICR rijtuigen (getrokken rijtuigen) van de NS zijn voorzien van airconditioning. Bij de NMBS hebben de I11- en M6-rijtuigen (Nieuwe generatie dubbeldeksrijtuigen) airco. Ook zijn de AM96, de AR41 en sommige I10 en I6 rijtuigen uitgerust met airco.
voor mij ook, alleen duurt dat nog evenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was het winkelen weer.tijd voor mijn avondeten nu
Misschien als ik zin in heb...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
Moet jij je portfolio niet afmaken meneer Turbo_Diesel![]()
ywquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
dank je Zosk
Ohquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:41 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Misschien als ik zin in heb...
waarom?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
weekeinde? Al niet meer gehad sinds juli vorig jaar
Luie turkquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:46 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Ikheb hem bijna af hooorrrrrr
Hoeveel kinderen heb jij daar al rondlopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Na 5 dagen 'feesten' in een andere stad inmiddels dus weer thuis..maar ach, weer wat telefoonnummers rijker voor een volgende keer
Wist je dat dat ongeveer 9 maanden duurt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb jij daar al rondlopen
Ooh, zeker wel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje je best doen moet je wel hoor
O.oquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben toen verhuisd naar Indonesie
Tuurlijkquote:
Juffrouw nu boos? Moet je alsnog op het matje komen?quote:
Kan me niet schelen of ze boos is eigenlijk, ze moeten maar eens wat lessen 'communiceren naar ouders toe' krijgen op die schoolquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juffrouw nu boos? Moet je alsnog op het matje komen?
Das moeilijk hoor 'communiceren'. Zeker voor mensen die op de pabo hebben zetten. Die komen het woord al niet doorquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen of ze boos is eigenlijk, ze moeten maar eens wat lessen 'communiceren naar ouders toe' krijgen op die school.
Ze mag me bellen om een afspraak te maken.
Ff lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe was je rondje?
Als het toch maar even lekker was danquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ff lekker
niet heul lang, en zelfs een tikkeltje plichtmatig
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het toch maar even lekker was dan
Utrecht - Amersfoort (werken) - Apeldoorn - Zutphen - Arnhem - Ede - Amersfoort - Utrecht, 183 kmquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het toch maar even lekker was dan
Prima rondje tochquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht - Amersfoort (werken) - Apeldoorn - Zutphen - Arnhem - Ede - Amersfoort - Utrecht, 183 km
ja puik weerquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima rondje toch
En nog wel lekker weer ook
Goede warming-up voor dit weekend danquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja puik weer
gewoon net iets minder dan het rondje van vorige vrijdag eigenlijk
minder kms, minder foto's, minder weer
maar toch leuk
Ja, ik hoor net dat ik morgen bij ienmand ga etenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede warming-up voor dit weekend dan
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dat ik morgen bij ienmand ga eten
jaquote:
Lukt hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
want oeh, wat ben je dan stoer
als je iemand kan vinden om Kansloos te noemen
Mij zal het niet rukken verder, maar ik schijn een dankbaar onderwerp te zijjnquote:
Valt ook wel mee toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij zal het niet rukken verder, maar ik schijn een dankbaar onderwerp te zijjn
"hey, ik vond jullie vandaag eigenlijk allemaal best een stelletje intolerante tering tyfus gruwelijke gloeiende stervende hoeren kanker kachel mongolenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef qu63 het volgende:
ohja, en ook nog ingebracht in therapie vandaagWel een beetje een vage inbreng, maar het was wel goed
Dat is niet vaagquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"hey, ik vond jullie vandaag eigenlijk allemaal best een stelletje intolerante tering tyfus gruwelijke gloeiende stervende hoeren kanker kachel mongolen"
best wel hequote:
Gaat toch niet veel vaker fout? Een keer goede ruzie kan misschien ook wel helpen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
best wel he
Ik ga het ook maar even op mn weblog gooien
EN dan goedmaaksexquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat toch niet veel vaker fout? Een keer goede ruzie kan misschien ook wel helpen hoor
Dit gaat verder dan ruzie. En vorige week donderdag gebeurde het ook al. En het gaat vooral om veiligheid. Ik heb op deze manier ook geen vertrouwen meer in de groep. Er worden geintjes gemaakt om (kwetsbare) dingen die verteld worden etc. Dus dat moet gewoon stoppenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat toch niet veel vaker fout? Een keer goede ruzie kan misschien ook wel helpen hoor
Oi da's wel redleijk fundamenteel danquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef qu63 het volgende: Ik heb op deze manier ook geen vertrouwen meer in de groep.
Dat heb je toch wel duidelijke aangegeven? Lijkt me trouwens ook al dat de begeleiding daar veel strakker op moet zitten. Zoiets kan zeker niet in therapie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dit gaat verder dan ruzie. En vorige week donderdag gebeurde het ook al. En het gaat vooral om veiligheid. Ik heb op deze manier ook geen vertrouwen meer in de groep. Er worden geintjes gemaakt om (kwetsbare) dingen die verteld worden etc. Dus dat moet gewoon stoppen
Liever niet zegquote:
Longtimenosee!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:53 schreef webspider het volgende:
Ghallo.
school.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Goedemorgen!!!!
Wat doen jullie hier zo vroeg als ik vragen mag....
Alles is toch een reden om niet naar school te gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
wachten op de levering van een UPS, is dat tegenwoordig de reden om niet naar school te gaan?
het is jammer dat de docenten hier geen smoezenboek bijhouden. Ik had het graag gelezenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles is toch een reden om niet naar school te gaan
Hoezo boek, Database bedoel je, kan je meteen de meest gebruikte etc zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is jammer dat de docenten hier geen smoezenboek bijhouden. Ik had het graag gelezen
Je bent weer aan het werk... Gaat dat een beetjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Nog een uur of 1,5 a 2 hier
Ik stond eerder te springen, had ik niet moeten doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent weer aan het werk... Gaat dat een beetje.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stond eerder te springen, had ik niet moeten doen
Was even blij dat ik met een knuppel langs mag bij een verzekeraarquote:
Dan mag je naar huis?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog een half uurtje en dan is de sfeer hier 180% gedraaid
Marcquote:
Hoe bedoel je lopen dreunenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Marc![]()
Oef net even leuk lopen dreunen
Mijn met supwooferquote:
Valt wel mee toch nog? Stond je subwoofer wel voluit?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn met supwooferhand windmeter bij het luchtgat gezet
resultaat, uitschieter van 27km/h
Mah zowaar wel ja, maar ook letterlijk 1 sec hoor, bij langer tijd zou de snelheid nog wel hoger liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch nog? Stond je subwoofer wel voluit?
Camera ergens anders neerzetten of beter nog, vasthouden, komt dan wel goed hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah zowaar wel ja, maar ook letterlijk 1 sec hoor, bij langer tijd zou de snelheid nog wel hoger liggen.
Klik hier voor filmpje
Bij max kan de camera het niet meer aan, hiervoor zou ik de camera aan de andere kant van de kamer moeten neer zetten
Bedoel het geluidquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Camera ergens anders neerzetten of beter nog, vasthouden, komt dan wel goed hoor
Is altijd toch wel, bij max vermogen wordt het geluid in boxen of subwoofers altijd brakquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedoel het geluidcamera staat op statief die wel aardig wat kan hebben
alleen het geluid begint raar te doen, maar eigelijk wel logisch
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is altijd toch wel, bij max vermogen wordt het geluid in boxen of subwoofers altijd brak
Net zoiets als eens stamptest met 1000 tegelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lijkt me best gaaf om 1 dag de supwoofers gedurende 1 min omhoog te jagen in heel NL, ben wel eens benieuwd naar de trillingen die bij het KNMI wordt waargenomen
Ja iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zoiets als eens stamptest met 1000 tegelijk
'T is ongelofelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoorbij deze iig niet, zelfs de boxen kun ongelovelijk veel hebben, dan ik had verwacht. Het is puur het geluid van de camera die deze maximale vermogen niet kan verdragen helaas.
Ja typfuotjequote:
quote:
Nogal jaquote:
Alleen kalmte kan je reddenquote:
En waar moet ik die vinden?quote:
dat blijkt jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles is toch een reden om niet naar school te gaan
quote:
quote:
Ritalinquote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens ik krijg de voorledige noclaim terug255 euro
![]()
WTFquote:
Inddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:03 schreef indahnesia.com het volgende:
ik krijg ook nog centen terug idd.. en ook van de belasting straks nog. Maar goed, dat duurt toch allemaal weer maanden.
Oeps :$quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Je krijgt de volledige no claim terug.
Eet smakelijkquote:
Da's best lastig als het zo rustig isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och ja.. gewoon overheen lezen :
(de hele posts dan he)
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
spelvouten moeten ook neit gemaakd worden hier. Gelukkig doet ik dat nooit en zijn nederlants mein goeiste taal![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och ja.. gewoon overheen lezen :
(de hele posts dan he)
Ze moet toch wat te doen hebben hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's best lastig als het zo rustig is.
En doch maak ik tiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
spelvouten moeten ook neit gemaakd worden hier. Gelukkig doet ik dat nooit en zijn nederlants mein goeiste taal![]()
klopt...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's best lastig als het zo rustig is.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt...
het is al half 1 geweest, dus ik ga eens slapen
Truste indahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt...
het is al half 1 geweest, dus ik ga eens slapen
Daar moet je bij nadenkenquote:
Voor spelfouten hoef je niet na te denkenquote:
Wel als je gewend bent het goed te doen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor spelfouten hoef je niet na te denken
Waarom zou dat niet lukkenquote:
Mah zelfs dan zou ik daar geen problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel als je gewend bent het goed te doen...
Ik wel, t is echt weekend en heb net liggen slapen. Denken lukt nog niet echtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lukkenik zie er geen probleem in
[..]
Mah zelfs dan zou ik daar geen problemen mee hebben
*begint te tapdansenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah zelfs dan zou ik daar geen problemen mee hebben
Waar, hierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef Pheno het volgende:
Kutgesprek
nee, werkquote:
Dus de stemming is niet 180 graden omgedraaidquote:
T is weekend, eerst daarvan genietenquote:
Ik hoor het maandag wel, ze barsten maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus de stemming is niet 180 graden omgedraaid.
Hmmz okequote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wel, t is echt weekend en heb net liggen slapen. Denken lukt nog niet echt
quote:
Avondquote:
Eerst eten, dat wordt straks bezorgdquote:
Okequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst eten, dat wordt straks bezorgd
Zoiets wil ik wel eens in het echt mee gaan maken, lijkt me erg vet om dat te zienquote:
Bengels!quote:
Not Foundquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://ah.nl/allerhande/kookschrift/recept_ah.jsp?id=390320
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/recept_ah.jsp?id=390320 danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /allerhande/kookschrift/recept_ah.jsp was not found on this server.
IBM_HTTP_Server Server at ah.nl Port 80
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/recept_ah.jsp?id=390320 dan
Ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.Mis je me wel nu ik door de weeks er haast niet meer ben?
ik had niet veel te doen op schoolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe komt het dat je opeens in dit gezellige topic post.
True, jij zit ook meer ergens anders dan thuis nu.quote:
Dan is "slow" chat wel handig.quote:
ik zit er in zoveelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is "slow" chat wel handig.Maar uhh er zijn er zoveel ook in Pub.
Niet gelijk gaan schelden hoor, ik weet je leeftijd niet mocht ik je nu hebben beledigd.![]()
Eind deze maand zit ik er 6 maandenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, jij zit ook meer ergens anders dan thuis nu.![]()
Maar je bent nu toch al ver op weg, het einde is inzicht. Hoeveel maanden ben je er nu al naar toe?
Uhm nu je het zegt, je avatar komt wel bekend voor ja. dat huppeltietje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik zit er in zoveel![]()
en ik ben volgens de wet al volwassen, en je hebt me niet beledigd hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nu je het zegt, je avatar komt wel bekend voor ja. dat huppeltietje.Volgens de wet, m.a.w. je ben het niet echt maar je mag wel al zelfstandig je broek optrekken.
Dat kanquote:
Mooi zoquote:
daar kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als 16 ofzo.![]()
![]()
hap
Ja sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was me opgevallen ja, minder leuk hoor.![]()
als jij mijn lerares wordt misschien welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bestaat er de mogelijkheid dat je het je zou willen aanleren?![]()
Uhm ik ben alleen in het weekend vrij om je wat dingen te leren. Komt dat je goed uit?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
als jij mijn lerares wordt misschien wel![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm ik ben alleen in het weekend vrij om je wat dingen te leren. Komt dat je goed uit?![]()
Niet als ik voor de 15 maanden gaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie je wel, bijna over de helft.
en goedgekeurdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:25 schreef qu63 het volgende:
net mn weblog Valid XHTML 1.0 Transitional en CSS gevalideerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |