en ik hoop voor je dat het er ook af blijftquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben sinds februari de adviezen van dit boek gaan volgen (let aub niet op de achterlijke titel, die dekt de inhoud totaal niet):
http://www.menshealthshop.nl/product.php?productid=355&cat=326&bestseller
Het boek geeft adviezen voor een gezond voedingspatroon, en het helpt enorm. Je eet 6 keer per dag, en daarom heb je nooit meer honger (bij mij de grote boosdoener). Ben in 1,5 maand bijna 7 kilo afgevallen, en in die tijd heb ik maar 2x gesport. Bovendien eet ik 1x in de week nog altijd junkfood en gaan er wat biertjes in.
Dat kan ook helemaal geen kwaad denk ik. Zeker als je het inplant, heb je nog voorpret ookquote:Op zondag 18 maart 2007 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vrijdag in Amsterdam bij de mac eten. Wilde ik al een tijdje weer eens doen (laatste keer zal afgelopen zomer geweest zijn) en omdat we dan toch van huis zijn kan ik het dan mooi doen
.
Die salades krijg ik altijd maar voor de helft opquote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef Guppyfriend het volgende:
je kan bij de mac ook lekkere salades ete he![]()
maar een big mac mag natuurlijk ook wel een keertje
ja doeiquote:Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef Guppyfriend het volgende:
je kan bij de mac ook lekkere salades ete he![]()
maar een big mac mag natuurlijk ook wel een keertje
hoe zou een taille er anders uit moeten zien? Ik lijk ook net een zandloper.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef Miss_S het volgende:
zo'n taille word je inderdaad mee geboren dus niet echt mijn eigen werk jammer genoeg
welkom susie
Welkom Susie en veel succesquote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef Susie het volgende:
Goedemiddag hier allen!
Ik heb mijzelf zojuist aangemeld en ik ben van plan er tegenaan te gaan! Alhoewel het voor de lente niet zal gaan lukken (lente start toch 21 maart.... 6 kilo in 3 dagen wordt wat lastig vermoed ik), ga ik dan maar alvast voor de zomer! Ik hoop hier wat tips en trucs te vinden, alhoewel we allemaal wel weten waar het aan ligt (als we heel eerlijk zijn!
)
groetjes,
Susie
Ga snel kijken, echt leuk dat ik iedereen heb aangestokenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef Miss_S het volgende:
gewoon recht, net zoals een man
dat heeft mijn nichtje ook
mijn weblog: Gezond & Taluma
http://gezondtaluma.web-log.nl/taluma/
heb sylvana's linkje erbij gezet als iemand anders ook toegevoegd wil worden , let me know
uhm, waar staan die dan? ik zie alleen de recent bijgewerkte logs, maar das standaard ding van web-log, zie nergens links naar onze weblogs staan?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bedankt nu moeten de volgende 20 kilo een makkie zijn
ook linda's weblog toegevoegd
aha op die manierquote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef Miss_S het volgende:
als je op 'over mijzelf' klikt
daar staan links
je kon aanvinken of je ze op je weblog wilde of op je over mijzelf pagina, kun je vast wel weer veranderenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:01 schreef Miss_S het volgende:
ik heb ze ook in typelist staan maar bij mij komen ze daar dan terecht
wil het eigenljk ook gewoon op de eerste pagina
ik kan het niet vinden maar goed zo kan het ookquote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je kon aanvinken of je ze op je weblog wilde of op je over mijzelf pagina, kun je vast wel weer veranderen
jullie staan er bij mij in iig
ja, maar ik vind het een beetje stom als iedereen voluit gaat en ik niet, omdat ik dan m'n vetverbrandingszone overtreed. Dan lijkt het voor een ander misschien net alsof ik een beetje zit te luilakken.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik gebruik geen aparte hartslagmeter, op de apparaten bij ons in de sportshcool heb je ingebouwde hartslagmeters zittenMaar neem aan dat het geen probleem is om er 1 te gebruiken. Voor vetverbranden moet je hartstlag als je rond de 20 jaar bent rond de 130 zitten.
Okquote:Als ik om 19 uur ga sporten dan eet ik gewoon om half 6, das niet al te vroeg en dan om 19 uur heb ik er verder geen last meer van ofzo
ik zou van te voren eten anders eet je zo laatquote:Op zondag 18 maart 2007 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand trouwens ook of het gebruikelijk is om een hartslagmeter te gebruiken bij spinning? Ik heb iets gelezen over verschillende lessen: lessen die gericht zijn op vet verbranden en lessen die gericht zijn op conditietraining. Of kun je tijdens zo'n les spinning ook gewoon je eigen ding doen? Ik zit daar natuurlijk in de eerste plaats om vet te verbranden. Een verbeterd uithoudingsvermogen is een goeie tweede. Of verbrand ik sowieso wel vet, ook al ga ik helemaal los?
Oh, en hoe doen jullie dat met eten? Bootcamp is om 19 uur en dus zit ik te twijfelen of ik ervoor of erna zal gaan eten. Als ik ervoor ga eten moet ik wel erg vroeg eten en als ik erna ga eten weer erg laat. Ik las ergens de tip om 1,5 van tevoren nog iets te eten (twee boterhammen oid) en pas na de sport echt te gaan eten.
zit je daar voor jezelf of voor anderen? anderen letten echt niet op wat mensen om hun heen doen hoor, zijn druk genoeg met zichzelf, dus maak je daar niet druk omquote:Op zondag 18 maart 2007 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het een beetje stom als iedereen voluit gaat en ik niet, omdat ik dan m'n vetverbrandingszone overtreed. Dan lijkt het voor een ander misschien net alsof ik een beetje zit te luilakken.
[..]
Ok. Ja dan eet ik ook om 17:30 denk ik. Moet er om 19 uur zijn, dus 18:30 op de fiets daarnaartoe.
Wij eten pasta met spinazie, champignons etc (etc = een paar minder gezonde dingetjes![]()
) uit de oven
.
Dat weet ik niet. Denk het wel eigenlijk. Ik zag net op www.fitforfree.nl een filmpje van bootcamp. Gosh!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zou van te voren eten anders eet je zo laat
anderhalf uur van te voren lijkt me wel een goede tijd
is deze bootcamp ook naar het idee van billy blanks?
ik zit veelste snel aan die 130 als ik me echt inspan daarom werk ik ook niet met een hartslagmeterquote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zit je daar voor jezelf of voor anderen? anderen letten echt niet op wat mensen om hun heen doen hoor, zijn druk genoeg met zichzelf, dus maak je daar niet druk om![]()
ik wou inderdaad ook al een andere broek aanraden voor bootcamp inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Denk het wel eigenlijk. Ik zag net op www.fitforfree.nl een filmpje van bootcamp. Gosh!. Dan moet ik wel even een andere (strakkere) broek aan hebben, want dat ding dat ik nu aan heb scheurt zo in tweeën als ik zo hoog moet trappen
. Lijkt me wel erg leuk, though
. Ik heb altijd graag op een vechtsport gewild, maar ik moet contactsporten helaas vermijden, want als ik een klap op mijn hoofd krijg kan ik doof worden
.
Bij mij zakt mn hartslag naarmate ik meer ben gaan sporten, eerst zat ik zo rond de 170, maar laatste tijd zo rond de 140-150, ik wil ook niet persee op die 130 zitten, zo verbrand ik evenwel wel genoeg, gaat er meer om dat je gewoon actief bezig bent vind ikquote:Op zondag 18 maart 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zit veelste snel aan die 130 als ik me echt inspan daarom werk ik ook niet met een hartslagmeter
dan zou ik nooit echt moe worden van sport
ik zit met gemak aan de 150 tijdens een actief nummertje in de rpm-lessen hoor... ik moet ook een hartslag meter kopen eigenlijk.. veel makkelijker om dat dan in de gaten te houden.. tijdens conditie testen krijg ik er eentje van de sportschool mja die mag je niet houdenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zit veelste snel aan die 130 als ik me echt inspan daarom werk ik ook niet met een hartslagmeter
dan zou ik nooit echt moe worden van sport
gekekenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:52 schreef Viking84 het volgende:
o dat filmpje is van body combat. Ik haal alles steeds door elkaar.
ik heb er 1 van polar gekocht via hartslagmetershop.com. FS1, speciaal voor fitness en voor beginnersquote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik zit met gemak aan de 150 tijdens een actief nummertje in de rpm-lessen hoor... ik moet ook een hartslag meter kopen eigenlijk.. veel makkelijker om dat dan in de gaten te houden.. tijdens conditie testen krijg ik er eentje van de sportschool mja die mag je niet houden
want?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef Miss_S het volgende:
als er nog ananas roomkaas in huis komt gooi ik het zelf in de prullebak
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
300 gram a 1400kcal in de week kan nooit goed voor me zijn
ach het is wel heel lekker, enigste slechte wat ik ooit eetquote:Op zondag 18 maart 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En dan laten ze het nog gezond klinken door er ananas in te gooien. Dan heb ik liever een echte ananas. Vanmiddag nog 1 gedeeld met Mark
.
nog nooit gehad, maar klinkt jammie...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach het is wel heel lekker, enigste slechte wat ik ooit eet
maar goed daar stoppen we dus ook maar mee
en wat is dan 'goedkoop'?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef Tangarine het volgende:
[..]
nog nooit gehad, maar klinkt jammie...
hoera voor het mooie weer, dan is de normale ananas weer goedkoop op de marktgezond snacken
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:41 schreef Tangarine het volgende:
1 euro ofzoMaar dat duurt vast nog even, ze zijn nu vaak nog duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |