waarom dan pas weer?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
bah ik kan pas weer vrijdag sporten
79,9 die geldt!!quote:Op zondag 18 maart 2007 08:05 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik was idd iets te enthousiast gisteren. Net alsof het lot mij moest hebben werd ik, nadat ik hier gepost had dat ik zo lekker licht was in de avond, in de loop van de avond steeds zwaarder tot ik weer op 81,2 zat. Ik denk dat het eten nog even moest zakken. Toen ik vanochtend op de weegschaal stond was ik echter wél weer lichter dan de laatste dagen. 79,9
, maar als ik er nu weer op ga staan toch weer 80
![]()
. Nou ja, we zullen zien wat de weegschaal volgend weekend zegt als ik er een les spinning en bootcamp op heb zitten
. Ik heb trouwens spierpijn, vooral aan de bovenkant van mijn kuiten, terwijl ik niets anders heb gedaan dan lopen en fietsen de laatste tijd
.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 18 maart 2007 09:10 schreef Belana het volgende:nog 1 kilo
![]()
Mèèèn wat ben ik blij!!
Zometeen weer sporten
toch leuk als je dan eindelijk een getal ziet dat begint met de 7quote:Op zondag 18 maart 2007 08:05 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik was idd iets te enthousiast gisteren. Net alsof het lot mij moest hebben werd ik, nadat ik hier gepost had dat ik zo lekker licht was in de avond, in de loop van de avond steeds zwaarder tot ik weer op 81,2 zat. Ik denk dat het eten nog even moest zakken. Toen ik vanochtend op de weegschaal stond was ik echter wél weer lichter dan de laatste dagen. 79,9
![]()
. Nou ja, we zullen zien wat de weegschaal volgend weekend zegt als ik er een les spinning en bootcamp op heb zitten
. Ik heb trouwens spierpijn, vooral aan de bovenkant van mijn kuiten, terwijl ik niets anders heb gedaan dan lopen en fietsen de laatste tijd
.
post je de link dan ook ff hierquote:Op zondag 18 maart 2007 10:22 schreef Guppyfriend het volgende:
@Sylvana, ik heb je 'gezonderen' weblog gezien, en ik ga er ook eentje aanmaken! kvind het een goed idee, en het werkt heel motiverend!
ja, na bootcamp heb ik bijna een week rustquote:Op zondag 18 maart 2007 10:56 schreef Miss_S het volgende:
weet niet hoeveel spierpijn je krijgt na spinning
maar na bootcamp heb ik wel vaak spierpijn dus daarna is een rustdag wel aangeraden
hoeveel kilo....denk toch zeker 7 kilo verschil
zal ik doen als ie klaar isquote:Op zondag 18 maart 2007 10:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
post je de link dan ook ff hier
ik zit nog steeds te twijfelen of ik er ook eentje aanmaak
ik denk dat dat wel kan hoor, je gebruikt best wel andere spiergroepen dan. en na een paar keer spinning heb je geen spierpijn meer. ik denk dat je de hersteltijd eerder nodig zult hebben voor bootcampquote:Op zondag 18 maart 2007 10:53 schreef Viking84 het volgende:
BTW, ik bedenk me net dat ik de factor spierpijn buiten beschouwing heb gelaten toen ik me opgaf voor spinning en bootcamp.
Spinning is op dinsdag, bootcamp op woensdag. Ik heb dus geen dag ertussen om mijn spieren te laten herstellen. Is dat wel verstandig? Ik ben bang dat ik woensdag zo'n last zal hebben dat ik niet naar bootcamp kan.
okquote:Op zondag 18 maart 2007 10:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
zal ik doen als ie klaar is
[..]
ik denk dat dat wel kan hoor, je gebruikt best wel andere spiergroepen dan. en na een paar keer spinning heb je geen spierpijn meer. ik denk dat je de hersteltijd eerder nodig zult hebben voor bootcamp![]()
zoveel spierpijn krijg je niet bij spinning![]()
Anders weeg je je gewoon om de 5 minuten.quote:Op zondag 18 maart 2007 08:05 schreef Viking84 het volgende:
![]()
.
bemoei je er niet meequote:Op zondag 18 maart 2007 11:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders weeg je je gewoon om de 5 minuten.
Hoezo obsessief?
ja het is inderdaad erg slecht om je 24/7 bezig te houden met gezond te levenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:10 schreef Pinball het volgende:
Ontspan.![]()
Het is mijn probleem niet hoor.
Vind je het zelf normaal of gezond om 24/7 met je gewicht bezig te zijn? Ik vind het verontrustend.
Volgens mij ging het over 10 keer per dag wegen. Als jij dat 'gezond leven' wilt noemen moet je dat zelf weten.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
ja het is inderdaad erg slecht om je 24/7 bezig te houden met gezond te leven
ik zie niemand hier zich 10 keer per dag wegenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over 10 keer per dag wegen. Als jij dat 'gezond leven' wilt noemen moet je dat zelf weten.
En een obsessie met gezond leven is nog steeds een obsessie.
geloof me: ik weet heel goed wat een obsessie is en dat is dit niet, klaar. Aangezien je verder kennelijk niets substantieels hebt bij te dragen aan dit topic, verzoek ik je vriendelijk weer op te hoepelen. Dáhááág!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over 10 keer per dag wegen. Als jij dat 'gezond leven' wilt noemen moet je dat zelf weten.
En een obsessie met gezond leven is nog steeds een obsessie.
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:17 schreef Miss_S het volgende:
ik zie niemand hier zich 10 keer per dag wegen
zelfs geen 5 keer
Goed hoor, die discussie over 4 of 5 of 10 keer ga ik niet aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 08:05 schreef Viking84 het volgende:
Net alsof het lot mij moest hebben werd ik, nadat ik hier gepost had dat ik zo lekker licht was in de avond, in de loop van de avond steeds zwaarder tot ik weer op 81,2 zat. Ik denk dat het eten nog even moest zakken. Toen ik vanochtend op de weegschaal stond was ik echter wél weer lichter dan de laatste dagen. 79,9
![]()
dank je.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor, die discussie over 4 of 5 of 10 keer ga ik niet aan.
dat is volgens mij ook vrij normaal hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, het komt heus wel eens voor dat ik me vaker dan 2 keer weeg (gisteravond bijvoorbeeld), maar dat komt doordat de weegschaal dan een waarde aangeeft die ik maar moeilijk kan geloven. En zoals je weet: meerdere keren wegen = meting betrouwbaarder
.
je hebt de 7 gezien dus daar hou je je maar gewoon aan vastquote:Op zondag 18 maart 2007 08:05 schreef Viking84 het volgende:
79,9
gefeliciteerd en succes met de laatste kiloquote:Op zondag 18 maart 2007 09:10 schreef Belana het volgende:nog 1 kilo
![]()
Mèèèn wat ben ik blij!!
Zometeen weer sporten
leuk om te horenquote:Op zondag 18 maart 2007 10:22 schreef Guppyfriend het volgende:
@Sylvana, ik heb je 'gezonderen' weblog gezien, en ik ga er ook eentje aanmaken! kvind het een goed idee, en het werkt heel motiverend!
ik probeer me 1 keer in de week te wegen, maar soms wordt het 2 keer in de week, maar zeker niet elke dag hierquote:Op zondag 18 maart 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook vrij normaal hoor
dat doe ik ook
maarja ik doe ook een crashdieet
oeh leuk, ga meteen even kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:40 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mn weblogje gemaakt! het is
http://ikgagezonderworden.blogspot.com , het linkje staat ook in mn siggy
ik heb een linkje naar Sylvana's weblogje gemaakt, als iemand anders ook een linkje naar zijn/haar weblogje wel, moet je t maar even zeggen!
die wil ik ook nog eens lopenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:48 schreef Tangarine het volgende:
ik heb een doel gevonden om naar toe te trainen! De 4 Mijl in oktober! Het duurt nog even, maar dan heb ik nog meer redenen om hard te gaan lopen enzo
89.0 vanmorgen trouwens!![]()
Leuk al die weblogs, ik ben helaas te slecht in er een bijhouden
anders is het ook zo kaal hequote:Op zondag 18 maart 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:
nou ik heb een weblog aangemaakt nu nog iets inschrijven
hier (ook Groningen) stormt het verschrikkelijk. Blijkbaar is het aan de ene kant vd stad mooi weer en aan de andere kant nietquote:Op zondag 18 maart 2007 12:05 schreef Tangarine het volgende:
Het is hier nu nog droog, met wat zon... maar we krijgen straks vast ook noodweer![]()
hier in Nijkerk schijnt het zonnetje niet hoor en stormt het wel aardig, dus toch is het aan de ene kant van het land slecht weer en aan de andere kant niet, maar het komt vast nog wel die kant opquote:Op zondag 18 maart 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hier (ook Groningen) stormt het verschrikkelijk. Blijkbaar is het aan de ene kant vd stad mooi weer en aan de andere kant niet. Nee hoor, geintje
. Het zonnetje schijnt hier ook nog lekker
.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hier in Nijkerk schijnt het zonnetje niet hoor en stormt het wel aardig, dus toch is het aan de ene kant van het land slecht weer en aan de andere kant niet, maar het komt vast nog wel die kant op
Dat klopt helemaal. Als je je in 5 minuten 3 keer weegt en het gemiddelde neemt is dat inderdaad betrouwbaarder.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, het komt heus wel eens voor dat ik me vaker dan 2 keer weeg (gisteravond bijvoorbeeld), maar dat komt doordat de weegschaal dan een waarde aangeeft die ik maar moeilijk kan geloven. En zoals je weet: meerdere keren wegen = meting betrouwbaarder
.
ik denk idd niet dat dat bij eenmalig gebruik al gevaarlijk is, wel als je langdurig elke dag veel te veel binnen krijgtquote:Op zondag 18 maart 2007 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja ik had een zak worteltjes gekocht om toch wat te kunnen eten tijdens het leren, maar toen vond ik dit:
100 gram wortels bevat 6000 microgram vitamine A. Toxiciteit kan optreden bij 3000 microgram per dag.
Dus eigenlijk mag je in een week 350 gram worteltjes, ik heb in een paar dagen 600 gram op...
Maar misschien geldt dit bij langdurig gebruik, dat zou natuurlijk kunnen.
Waarschijnlijk kan je dus beter komkommer of tomaat eten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |