ummmm ben in bad gaan liggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Tangarine het volgende:
omg moest weer veel bijlezen
En, hoe was het hardlopen saskia?
Das ook lekker en als je maar goed heet water gebruikt zweet je zo een halve kilo eruit!!quote:
het was erg warm en erg gezweet dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Das ook lekker en als je maar goed heet water gebruikt zweet je zo een halve kilo eruit!!
(echt waar!)
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha! zo zie je maar weer dat je niet altijd in het zweet hoeft te WERKEN.![]()
precies, daarom ga ik na het sporten ook altijd in de sauna, ff op een ontspannende manier zwetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha! zo zie je maar weer dat je niet altijd in het zweet hoeft te WERKEN.![]()
Bij de scapino ook, koop ik altijd mn sportkleding, ik heb nu een rood met witte lange sportbroek die niet glanst en dan een blauw-wit t-shirtje van Esperit sportquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de Perry Sport hebben ze ook niet-glans broeken, die zijn ook erg fijn.
enige nadeel is dat het vies smaaktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Er zitten heel weinig calorieen in, maar zonder aardappels is het wel ontzettend zuur, ik weet eigenlijk niet of daar nog nadelen aan zijn verbonden.
Ik ga nu even naar de stad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:26 schreef Tangarine het volgende:
V&D heeft ook niet-glimmende dingen hangen
nou hoeft nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:05 schreef Miss_S het volgende:
dat rode in je gezicht zit er gewoon in hoor
heeft niets met overgewicht te maken
tenminste dat zie ik bij mijn familie en daar zijn er veel slank (en zelfs zoals jij zei afgevallen en hadden het nog steeds)
daarom heb ik ook nooit rood haar
maar renske ziet er goed uit
ik haat alleen dat soort broeken, ik moet voor het sporten gewoon iets hebben dat strak zit
ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:10 schreef Sylvana het volgende:
Voor de liefhebbers:
Mijn nieuwe weblog: http://gezonderen.web-log.nl
Ik heb hem pas net aangemaakt, 1 logje erop gezet, maar verder nog niet aan het design gewerkt ofzo, dat komt misschien later nog wel, het belangrijkste is toch de tekst
ja daarom zei ik ook dat ik t niet lullig bedoelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap wel wat KKWK bedoelt hoor. Zie het zelf ook wel bij mensen met overgewicht, maar nooit zo opgevallen bij mezelf. Zie wel of het weggaat en anders maar niet. Zit er niet mee verder
. Wel andere dingen om me druk over te maken --> m'n overgewicht bijv
.
tja, het klinkt gewoon een stuk beter dan afvallen of lijnen ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sinds ik het woord 'gezonderen' hier 1 keer gebruikt heb gebruikt iedereen het.![]()
iedereen? ik niet, hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sinds ik het woord 'gezonderen' hier 1 keer gebruikt heb gebruikt iedereen het.![]()
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, het klinkt gewoon een stuk beter dan afvallen of lijnen ofzo
ja ik merk ook dat ik beledigd voel als iemand tegen me zegt als ik aan het lijnen benquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:57 schreef Viking84 het volgende:
lijnen is idd een fout woord. Dat klinkt als: even een paar weken / maanden heel weinig eten en dan weer net zoveel als je al deed.
heb er al 1 gezien bij Perry die lijkt op wat ik nu heb. Maar dan een vrouwenmodel. Hij is echter zwart en ik heb het liefst een donkerblauwe of rode oid. Pff ik ben weinig actief verder vandaag. Merk wel dat ik harder fiets nu m'n fiets weer gemaakt is (nieuwe banden, nieuw zadel, nieuwe pedalen, nieuwe ketting). Heb echt lol in het fietsen ook. Als het mooi weer is, stap ik meteen op de mountainbike en race ik iedereen voorbij op het fietspadquote:
Vind ik ook, anders dan raken mn spieren nog overbelastquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Ja, jij moet verplicht stil zitten dit weekend.
Hij is je iets te groot! Die neiging heb ik ook altijd om te grote broeken aan te trekken, maar eigenlijk lijk je daar dikker door, net als in te strakke broeken trouwens, Ik vind het altijd wel heel moeilijk om de middenweg te vinden. Als je trouwens ooit een broek korter gaat maken: eerst wassen hè, dan weet je of ie krimpt! (vooral als je 'm daarna dan ook nog in de droger doet).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik in m'n sportkloffie. Broek is idd te lang. Ik vraag m'n moeder maandag even of ze hem even wat kan innemen. Dan kan ik hem van onder niet meer openritsen, maar aangezien dat m'n broek nóg langer maakt, doe ik dat sowieso niet
.
Ok, bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij is je iets te groot! Die neiging heb ik ook altijd om te grote broeken aan te trekken, maar eigenlijk lijk je daar dikker door, net als in te strakke broeken trouwens, Ik vind het altijd wel heel moeilijk om de middenweg te vinden. Als je trouwens ooit een broek korter gaat maken: eerst wassen hè, dan weet je of ie krimpt! (vooral als je 'm daarna dan ook nog in de droger doet).
Nog wat anders: ik zie dat je vrij grote borsten hebt en als je gaat bootcampen enzo moet je echt een supergoede sportbeha aanschaffen als je die nog niet hebt, anders krijg je daar echt last van!
(Ik klink wel een beetje als je moeder, maar ik bedoel het goed hoor!)
das waar, maar ik heb goede hoopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
niet teveel verwachten van morgenvroeg dan kan het alleen maar tegenvallen
tips voor sportbhs
niet te veel afvallen want dan kan je weer nieuwe kopen
ja ik vraag me af of we ooit tevreden zullen zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
das waar, maar ik heb goede hoop. Het gekke is dat ik de hele tijd roep: als ik onder de 80 zit dan ben ik helemaal blij, maar ik zit nu alweer met het getal '75' in m'n hoofd
.
Op een gegeven moment houdt het op hèquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik vraag me af of we ooit tevreden zullen zijn
ik weet wel dat ik vorig jaar zei dat ik zo blij zou zijn als ik 75 woog.....
nou ben ik ook wel blijmaar wil wel meer
precies, zo denk ik er ook over, denk ook dat ik die 50 nooit ga halen, dat mn lichaam vind dat ik al wel op het goede gewicht zit, maar als die buik er gewoon af is ben ik verder ook tevredenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt het op hè. Als ik (vrijwel) geen zwembandjes meer heb en een (vrijwel) verticale navel ben ik heel happy, of ik nou 75 kg weeg of niet. Als ik er maar goed uit zie en me fit voel
.
kan een keer gebeuren, tis gebeurd, je kunt er niks meer aan doen, verder niet meer aan denken en vanaf morgen gewoon weer goed je best doenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:00 schreef conleche het volgende:
O help. Heb een vreetaanval gehad. 3 slimfast reepjes, 6 bolletje brossekoekjes (die trouwens heerlijk zijn en maar 65 cal. per stuk, maar per 6 is dat dan toch weer zo'n 400 cal) en een eierkoek. Dat dus bovenop m'n gewone rantsoen. En allemaal 's avonds. Vreemd hoor, heb een hele maand heel goed kunnen weerstaan en nu was er geen houden aan. Bah. Ik ga morgen gewoon wel op de weegschaal staan en niet m'n kop in het zand steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |