Nou die indruk kreeg ik wel ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
oooh haha wat dacht je nou, dat ik dacht dat Piet het uitgevonden had
Het moest alleen toch iets met t topic hebben, dus vandaar.
Sporten is vooral lekker als je ermee klaar bent.
Wat ik dan altijd at in de periode dat ik af moest vallen: Tomatenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
@Piet. Bestaan er ook voedingsmiddelen met weinig voedingstoffen maar die wel geweldig vullen?
Zo dat je die kunt eten als je nog honger mocht hebben?
en met die 125 kilo nog steeds niet gemotiveerd?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef THEFXR het volgende:
ik weeg 125 kilo en ik heb geen disipline om af te vallen.
btw die stackers, krijg je het aan je lever van. erg slecht die dingen!
Alles waar eiwit in zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
@Piet. Bestaan er ook voedingsmiddelen met weinig voedingstoffen maar die wel geweldig vullen?
Zo dat je die kunt eten als je nog honger mocht hebben?
ik ben 1.83m BMI van 37, ik weet alles van voeding en afvallen. de afslankindustrie verdienen er miljarden mee. ik eet wel gezonde dingen als fruit groenten en melk, maar ook frisdrank en snoep,niet sporten en weinig beweging. weet wel dat er veel fout is, maar geen disipline, zoals ik al zei, de doktor bood ook geen hulp, moet je lekker zelf doen, zei hij.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en met die 125 kilo nog steeds niet gemotiveerd?
ik ben ook te zwaar, en ben nu bezig gezonder en bewusterte eten, het is genoeg zo, bovendien maak ik me zorgen over mijn gezondheid op de langere termijn
een x aantal jaren langer in goede gezondheid leven motiveert me wel om die zak chips te laten staan hoor!
hoe lang ben je..?
Wat wil je dan dat de huisarts doet? Alles wat jij naar binnen werkt er weer uit pompen?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben 1.83m BMI van 37, ik weet alles van voeding en afvallen. de afslankindustrie verdienen er miljarden mee. ik eet wel gezonde dingen als fruit groenten en melk, maar ook frisdrank en snoep,niet sporten en weinig beweging. weet wel dat er veel fout is, maar geen disipline, zoals ik al zei, de doktor bood ook geen hulp, moet je lekker zelf doen, zei hij.
(die stackers hebben mijn lever aangetast)
je verwacht dat de huisarts 3 keer met zijn hand boven je hoofd zwaait, en dat je dan genezen bent?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben 1.83m BMI van 37, ik weet alles van voeding en afvallen. de afslankindustrie verdienen er miljarden mee. ik eet wel gezonde dingen als fruit groenten en melk, maar ook frisdrank en snoep,niet sporten en weinig beweging. weet wel dat er veel fout is, maar geen disipline, zoals ik al zei, de doktor bood ook geen hulp, moet je lekker zelf doen, zei hij.
(die stackers hebben mijn lever aangetast)
Niemand steunt jou door je geweten voor je te sussen zodat je ongestoord verder kunt gaan zoals je nu bezig bent. Uiteindelijk ben je meer geholpen met een goede schop onder je kont.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef THEFXR het volgende:
he, bedankt voor alle steun, he, ga nu weer verder eten
of de motivatie zakt nog meer weg onder het mom 'zie je wel'. of 'ik hoef niet naar hen te luisteren! *weerstand mode aan*quote:Op zondag 18 maart 2007 20:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niemand steunt jou door je geweten voor je te sussen zodat je ongestoord verder kunt gaan zoals je nu bezig bent. Uiteindelijk ben je meer geholpen met een goede schop onder je kont.
Oh, je huisarts is nu ook je moeder?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef THEFXR het volgende:
Als het idd echt zo gevaar is, mijn gewicht, waarom neemt mijn huisarts dan geen actie,
Heb je gevraagd om een doorverwijzing? Als je dat doet zal hij je die wel geven, als hij gelooft dat jij er echt serieus aan wilt werken. Wat hier gezegd wordt is waar, afvallen kan niemand anders voor je doen. Anderen kunnen je hooguit helpen met tips en sociale controle.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef THEFXR het volgende:
Als het idd echt zo gevaar is, mijn gewicht, waarom neemt mijn huisarts dan geen actie, als ik hem om hulp vraag? doorverwijziging naar dieetiste of anders? en geloof me, heb zelf ook aan weightwatchers en andere hulpgroepen gedaan, maar weinig resultaat. (40 kilo eraf lijkt me geen realistische doelstelling)
Wat een onzin. Iemand die wil afvallen moet vooral serieus naar zijn eigen eetpatroon kijken en zo te lezen weet hij wel waar het mis gaat. Langzaam veranderen, langzaam afvallen is het beste. Nooit snoepen en nooit frisdrank zijn natuurlijk onzin. Niet elke dag, dan ben je al een heel eind. En een sport zoeken waar je plezier in hebt en wat je voor je lol kunt doen. En met discipline heeft het niet echt veel te maken. Meer met ingeslopen slechte gewoontes.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:34 schreef SHE het volgende:
Die huisarts heeft gelijk.
YOU LACK DISCIPLIN ( zei een wijs man ooit)
Als je 125 kg weegt, dan moet common sense je vertellen dat je zowel teveel als verkeerd eet.
Iemand die wil afvallen eet NOOIT snoep, drinkt NOOIT frisdrank en blijft de hell away van alles wat schadelijke suikers en vetten bevat en commiteert zich tot een zuivere voeding en strict bewegings regime.
Maar erover zeuren is natuurlijk makkelijker; en precies daarom zijn veel mensen te zwaar.
Wees nou gewoon een ebetje hard voor jezelf, kick your own ass en ga serieus ermee aan de slag.
De overwinning is zoeter dan welke snoep dan ook
Vertel mij wat. Mijn vader is net zo, veel te zwaar en hij heeft altijd geroepen dat hij zou gaan lijnen als het zijn gezondheid ging beïnvloeden maar nu heeft hij allerlei klachten (o.a. suikerziekte en hoge bloeddruk) en doet hij nog steeds niks. Hij reageert ontzettend kinderachtig als wij er iets van zeggen, steekt alleen maar zijn kop in het zand. De vader van mijn beste vriendin was net zo en die is vorig jaar ineens omgekiept.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:01 schreef releaze het volgende:
[..]
of de motivatie zakt nog meer weg onder het mom 'zie je wel'. of 'ik hoef niet naar hen te luisteren! *weerstand mode aan*
Straffen helpt mensen die al weinig om presteren geven niet bepaald.
Veertig kilo verlies je niet in een jaartje.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef SHE het volgende:
Onzin?
Leg mij eens uit waarom fris en snoep MOET?
Niks moet.
Wie het niet kan weerstaan is een zwakkeling.
Als je af wil vallen, moet je afzien. Niet jezelf voor de gek houden met smoesjes. Snoepen doe je maar als je op gewicht bent..of is een jaartje kuis leven zo'n opgave?
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen fris drinken en snoepen, maar goed, dat is een persoonlijke kwestie.
Je maakt nu weer een denkfout: "doe je maar als je op gewicht bent".quote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef SHE het volgende:
Onzin?
Niks moet.
Als je af wil vallen, moet je afzien. Niet jezelf voor de gek houden met smoesjes. Snoepen doe je maar als je op gewicht bent..of is een jaartje kuis leven zo'n opgave?
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen fris drinken en snoepen, maar goed, dat is een persoonlijke kwestie.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Veertig kilo verlies je niet in een jaartje.
Bovendien vinden sommige mensen het belangrijk om te genieten van lekker eten, en leven ze liever iets korter dan dat ze dat hun hele leven moeten laten staan. Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen en het is niet jouw plaats om de keuzes van anderen te veroordelen.
Afvallen is niet afzien!! Als je zwaar af moet zien wanneer je bezig bent de kilo's vet eraf te krijgen, ben je gewoon verkeerd bezig: dat betekent dat je het niet gaat volhouden, en dat je aan het doorschieten bent.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef SHE het volgende:
Onzin?
Niks moet.
Lees de openingspost eensquote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
en of je dat in een jaar kan verliezen! Met doorzetten, strikt zijn en streng zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |