Dit komt dan het meest overeen met Stackers , maar dit op een natuurlijke manier stimuleren zal erg moeilijk zijn, anders waren die pillen er niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Msschien moet ik het beter uitleggen. Wat ik vroeg is idd niet nav een crash dieet, maar meer een vorm van uniek ritme voor ieders eigen lichaam, om die maar voor de gek te houden en vet als supplement op de inkomende voeding te gebruiken wanneer je weinig eet en in feite zodanig voor de gek gaat houden dat het een soort stand zit dat het bijna continue opgeslagen vet als supplement gaat gebruiken.
In feite heeft een crashdieet hetzelfde effect, maar dan telkens voor korte tijd. Ik kan me nl. voorstellen dat zo'n dieet een piek heeft waarbij je het meest afvalt en dat je dan dit probeert vast te houden. Dus in feite met normaal eten een soortgelijk effect halen als dieeten.
Ik vroeg dus of die theorie een valide, danwel reeele theorie is?
Het bevat caffeine en is vochtafdrijvend, maar echt een stacker is het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef Uhmmie het volgende:
hmm werkt guarana niet ook als een soort van stacker?
Alle vezelstof helpt bij de stoelgang, boerenkool doet het ook prima bv, fruit, groente, volkorenbrood, mueslie, zemelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Ohja. De pruim. Werkt ie nog anaal ontspannend als je het velletje ervanaf haalt?.
Die klote vellen zijn zo.
.
Ik heb eerlijk gezegt geen idee, ken daar geen onderzoek naar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Msschien moet ik het beter uitleggen. Wat ik vroeg is idd niet nav een crash dieet, maar meer een vorm van uniek ritme voor ieders eigen lichaam, om die maar voor de gek te houden en vet als supplement op de inkomende voeding te gebruiken wanneer je weinig eet en in feite zodanig voor de gek gaat houden dat het een soort stand zit dat het bijna continue opgeslagen vet als supplement gaat gebruiken.
In feite heeft een crashdieet hetzelfde effect, maar dan telkens voor korte tijd. Ik kan me nl. voorstellen dat zo'n dieet een piek heeft waarbij je het meest afvalt en dat je dan dit probeert vast te houden. Dus in feite met normaal eten een soortgelijk effect halen als dieeten.
Ik vroeg dus of die theorie een valide, danwel reeele theorie is?
Sinaasappelsap, ontbijtkoek.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Alle vezelstof helpt bij de stoelgang, boerenkool doet het ook prima bv, fruit, groente, volkorenbrood, mueslie, zemelen.
Beter een Sinaasappel, Sap zijn veel vezels al uit, en je krijgt bij sap ook veel suikers binnen, een glas sap is al snel 3 a 4 sinaasappels, en het vult niet.quote:
Ontbijtkoek bevat ook veel suikers, en is meestal gemaakt met roggebloem, dat is dus gewoon wit meel maar dan van rogge. Het bruin zijn van de koek komt door melasse, niet door vezels.quote:ontbijtkoek.
Dat doen de Brazilianen ook al eeuwen, voor de energie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef Uhmmie het volgende:
ik ahd de guarana dan ook niet als afslankmiddel gekocht
maar meer voor het gene waar het van oorsprong al voor gebruikt word
namelijk: een lichte energyboost
i know.. maar tegenwoordig ook om af te vallen kennelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat doen de Brazilianen ook al eeuwen, voor de energie.
Ha, boerenkool wist ik nog niet! Goede suggestie voor het avondetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alle vezelstof helpt bij de stoelgang, boerenkool doet het ook prima bv, fruit, groente, volkorenbrood, mueslie, zemelen.
Maargoed, hier krijg je het dus niet in die vorm?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef Uhmmie het volgende:
oh en de internationale versie van jouw site.. zegt het volgende:
Now let's get to the point. What is guarana about? As far as we're concerned, it's mostly about Brazilian soda, and its flavor. Although we won't deny that taking guarana has some effects similar to those you can expect after taking caffeine, it is the exotic flavor that makes guarana sodas so interesting. The best brands deliver a fruity taste, aren't overloaded with sugar, and have a pleasant aftertaste.
limonade dus
(en ja het is ECHT heel erg lekker)
Ik begin morgen met 7 keer per week.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef kabouter.muts het volgende:
Ben vanaf eergisteren 3x per week (intensief) gaan sporten.
Ik wil niet lullig doen, maar het is echt niet Piets plan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik eet al redelijk gezond.
Ben vanaf eergisteren 3x per week (intensief) gaan sporten.
Ik doe mee met een onderzoek.
Glucose, cholesterol, bloeddruk, vetmassa, enz. werden gemeten en over 4 weken weer.
Ben benieuwd of er veel verschil is.
Ik was te zwaar..... maar verder waren alle waardes voorbeeldig!!!!
Geen dieet alleen een sportmethode 30/45 minuten per keer 3 x per week.
Das toch een beetje piets plan.
Das wel veel zeg!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik begin morgen met 7 keer per week.
oooh haha wat dacht je nou, dat ik dacht dat Piet het uitgevonden hadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar het is echt niet Piets plan.
Halfuur tot een uur minder fok!kenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Das wel veel zeg!!
Ik zwem er daarnaast ook bij. )dus 4x per week
Waar haal je de tijd toch vandaan....
Nou die indruk kreeg ik wel ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
oooh haha wat dacht je nou, dat ik dacht dat Piet het uitgevonden had
Het moest alleen toch iets met t topic hebben, dus vandaar.
Sporten is vooral lekker als je ermee klaar bent.
Wat ik dan altijd at in de periode dat ik af moest vallen: Tomatenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
@Piet. Bestaan er ook voedingsmiddelen met weinig voedingstoffen maar die wel geweldig vullen?
Zo dat je die kunt eten als je nog honger mocht hebben?
en met die 125 kilo nog steeds niet gemotiveerd?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef THEFXR het volgende:
ik weeg 125 kilo en ik heb geen disipline om af te vallen.
btw die stackers, krijg je het aan je lever van. erg slecht die dingen!
Alles waar eiwit in zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
@Piet. Bestaan er ook voedingsmiddelen met weinig voedingstoffen maar die wel geweldig vullen?
Zo dat je die kunt eten als je nog honger mocht hebben?
ik ben 1.83m BMI van 37, ik weet alles van voeding en afvallen. de afslankindustrie verdienen er miljarden mee. ik eet wel gezonde dingen als fruit groenten en melk, maar ook frisdrank en snoep,niet sporten en weinig beweging. weet wel dat er veel fout is, maar geen disipline, zoals ik al zei, de doktor bood ook geen hulp, moet je lekker zelf doen, zei hij.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en met die 125 kilo nog steeds niet gemotiveerd?
ik ben ook te zwaar, en ben nu bezig gezonder en bewusterte eten, het is genoeg zo, bovendien maak ik me zorgen over mijn gezondheid op de langere termijn
een x aantal jaren langer in goede gezondheid leven motiveert me wel om die zak chips te laten staan hoor!
hoe lang ben je..?
Wat wil je dan dat de huisarts doet? Alles wat jij naar binnen werkt er weer uit pompen?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben 1.83m BMI van 37, ik weet alles van voeding en afvallen. de afslankindustrie verdienen er miljarden mee. ik eet wel gezonde dingen als fruit groenten en melk, maar ook frisdrank en snoep,niet sporten en weinig beweging. weet wel dat er veel fout is, maar geen disipline, zoals ik al zei, de doktor bood ook geen hulp, moet je lekker zelf doen, zei hij.
(die stackers hebben mijn lever aangetast)
je verwacht dat de huisarts 3 keer met zijn hand boven je hoofd zwaait, en dat je dan genezen bent?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben 1.83m BMI van 37, ik weet alles van voeding en afvallen. de afslankindustrie verdienen er miljarden mee. ik eet wel gezonde dingen als fruit groenten en melk, maar ook frisdrank en snoep,niet sporten en weinig beweging. weet wel dat er veel fout is, maar geen disipline, zoals ik al zei, de doktor bood ook geen hulp, moet je lekker zelf doen, zei hij.
(die stackers hebben mijn lever aangetast)
Niemand steunt jou door je geweten voor je te sussen zodat je ongestoord verder kunt gaan zoals je nu bezig bent. Uiteindelijk ben je meer geholpen met een goede schop onder je kont.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef THEFXR het volgende:
he, bedankt voor alle steun, he, ga nu weer verder eten
of de motivatie zakt nog meer weg onder het mom 'zie je wel'. of 'ik hoef niet naar hen te luisteren! *weerstand mode aan*quote:Op zondag 18 maart 2007 20:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niemand steunt jou door je geweten voor je te sussen zodat je ongestoord verder kunt gaan zoals je nu bezig bent. Uiteindelijk ben je meer geholpen met een goede schop onder je kont.
Oh, je huisarts is nu ook je moeder?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef THEFXR het volgende:
Als het idd echt zo gevaar is, mijn gewicht, waarom neemt mijn huisarts dan geen actie,
Heb je gevraagd om een doorverwijzing? Als je dat doet zal hij je die wel geven, als hij gelooft dat jij er echt serieus aan wilt werken. Wat hier gezegd wordt is waar, afvallen kan niemand anders voor je doen. Anderen kunnen je hooguit helpen met tips en sociale controle.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef THEFXR het volgende:
Als het idd echt zo gevaar is, mijn gewicht, waarom neemt mijn huisarts dan geen actie, als ik hem om hulp vraag? doorverwijziging naar dieetiste of anders? en geloof me, heb zelf ook aan weightwatchers en andere hulpgroepen gedaan, maar weinig resultaat. (40 kilo eraf lijkt me geen realistische doelstelling)
Wat een onzin. Iemand die wil afvallen moet vooral serieus naar zijn eigen eetpatroon kijken en zo te lezen weet hij wel waar het mis gaat. Langzaam veranderen, langzaam afvallen is het beste. Nooit snoepen en nooit frisdrank zijn natuurlijk onzin. Niet elke dag, dan ben je al een heel eind. En een sport zoeken waar je plezier in hebt en wat je voor je lol kunt doen. En met discipline heeft het niet echt veel te maken. Meer met ingeslopen slechte gewoontes.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:34 schreef SHE het volgende:
Die huisarts heeft gelijk.
YOU LACK DISCIPLIN ( zei een wijs man ooit)
Als je 125 kg weegt, dan moet common sense je vertellen dat je zowel teveel als verkeerd eet.
Iemand die wil afvallen eet NOOIT snoep, drinkt NOOIT frisdrank en blijft de hell away van alles wat schadelijke suikers en vetten bevat en commiteert zich tot een zuivere voeding en strict bewegings regime.
Maar erover zeuren is natuurlijk makkelijker; en precies daarom zijn veel mensen te zwaar.
Wees nou gewoon een ebetje hard voor jezelf, kick your own ass en ga serieus ermee aan de slag.
De overwinning is zoeter dan welke snoep dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |