Dit komt dan het meest overeen met Stackers , maar dit op een natuurlijke manier stimuleren zal erg moeilijk zijn, anders waren die pillen er niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Msschien moet ik het beter uitleggen. Wat ik vroeg is idd niet nav een crash dieet, maar meer een vorm van uniek ritme voor ieders eigen lichaam, om die maar voor de gek te houden en vet als supplement op de inkomende voeding te gebruiken wanneer je weinig eet en in feite zodanig voor de gek gaat houden dat het een soort stand zit dat het bijna continue opgeslagen vet als supplement gaat gebruiken.
In feite heeft een crashdieet hetzelfde effect, maar dan telkens voor korte tijd. Ik kan me nl. voorstellen dat zo'n dieet een piek heeft waarbij je het meest afvalt en dat je dan dit probeert vast te houden. Dus in feite met normaal eten een soortgelijk effect halen als dieeten.
Ik vroeg dus of die theorie een valide, danwel reeele theorie is?
Het bevat caffeine en is vochtafdrijvend, maar echt een stacker is het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef Uhmmie het volgende:
hmm werkt guarana niet ook als een soort van stacker?
Alle vezelstof helpt bij de stoelgang, boerenkool doet het ook prima bv, fruit, groente, volkorenbrood, mueslie, zemelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Ohja. De pruim. Werkt ie nog anaal ontspannend als je het velletje ervanaf haalt?.
Die klote vellen zijn zo.
.
Ik heb eerlijk gezegt geen idee, ken daar geen onderzoek naar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Msschien moet ik het beter uitleggen. Wat ik vroeg is idd niet nav een crash dieet, maar meer een vorm van uniek ritme voor ieders eigen lichaam, om die maar voor de gek te houden en vet als supplement op de inkomende voeding te gebruiken wanneer je weinig eet en in feite zodanig voor de gek gaat houden dat het een soort stand zit dat het bijna continue opgeslagen vet als supplement gaat gebruiken.
In feite heeft een crashdieet hetzelfde effect, maar dan telkens voor korte tijd. Ik kan me nl. voorstellen dat zo'n dieet een piek heeft waarbij je het meest afvalt en dat je dan dit probeert vast te houden. Dus in feite met normaal eten een soortgelijk effect halen als dieeten.
Ik vroeg dus of die theorie een valide, danwel reeele theorie is?
Sinaasappelsap, ontbijtkoek.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Alle vezelstof helpt bij de stoelgang, boerenkool doet het ook prima bv, fruit, groente, volkorenbrood, mueslie, zemelen.
Beter een Sinaasappel, Sap zijn veel vezels al uit, en je krijgt bij sap ook veel suikers binnen, een glas sap is al snel 3 a 4 sinaasappels, en het vult niet.quote:
Ontbijtkoek bevat ook veel suikers, en is meestal gemaakt met roggebloem, dat is dus gewoon wit meel maar dan van rogge. Het bruin zijn van de koek komt door melasse, niet door vezels.quote:ontbijtkoek.
Dat doen de Brazilianen ook al eeuwen, voor de energie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef Uhmmie het volgende:
ik ahd de guarana dan ook niet als afslankmiddel gekocht
maar meer voor het gene waar het van oorsprong al voor gebruikt word
namelijk: een lichte energyboost
i know.. maar tegenwoordig ook om af te vallen kennelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:32 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat doen de Brazilianen ook al eeuwen, voor de energie.
Ha, boerenkool wist ik nog niet! Goede suggestie voor het avondetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alle vezelstof helpt bij de stoelgang, boerenkool doet het ook prima bv, fruit, groente, volkorenbrood, mueslie, zemelen.
Maargoed, hier krijg je het dus niet in die vorm?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef Uhmmie het volgende:
oh en de internationale versie van jouw site.. zegt het volgende:
Now let's get to the point. What is guarana about? As far as we're concerned, it's mostly about Brazilian soda, and its flavor. Although we won't deny that taking guarana has some effects similar to those you can expect after taking caffeine, it is the exotic flavor that makes guarana sodas so interesting. The best brands deliver a fruity taste, aren't overloaded with sugar, and have a pleasant aftertaste.
limonade dus
(en ja het is ECHT heel erg lekker)
Ik begin morgen met 7 keer per week.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef kabouter.muts het volgende:
Ben vanaf eergisteren 3x per week (intensief) gaan sporten.
Ik wil niet lullig doen, maar het is echt niet Piets plan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik eet al redelijk gezond.
Ben vanaf eergisteren 3x per week (intensief) gaan sporten.
Ik doe mee met een onderzoek.
Glucose, cholesterol, bloeddruk, vetmassa, enz. werden gemeten en over 4 weken weer.
Ben benieuwd of er veel verschil is.
Ik was te zwaar..... maar verder waren alle waardes voorbeeldig!!!!
Geen dieet alleen een sportmethode 30/45 minuten per keer 3 x per week.
Das toch een beetje piets plan.
Das wel veel zeg!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik begin morgen met 7 keer per week.
oooh haha wat dacht je nou, dat ik dacht dat Piet het uitgevonden hadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar het is echt niet Piets plan.
Halfuur tot een uur minder fok!kenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Das wel veel zeg!!
Ik zwem er daarnaast ook bij. )dus 4x per week
Waar haal je de tijd toch vandaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |