quote:Laatste bezoek: 531 dagen, 23 uur geleden.
kleaun?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dohhhhhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2002 11:42 schreef Frollo het volgende:
-Offtopic-
Ik snapte er eerst ook niks van, van het fenomeen Kikkerlikker. Maar het schijnt erbij te horen en inmiddels zie ik er de humor ook wel van in. Maar goed dat is mijn mening [afbeelding]
Kikkerlikker was een visionair. Kijk maar naar de MSNérs van deze tijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zat toen zelf net een paar maandjes op Fok en was helemaal overstuur dat er mensen bestonden die zó slecht Nederlands schreven.
Ik dacht altijd van X-Ray... maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kut, wiens kloon was dat ook alweer.
Ik ben nog wel eens op zoek geweest naar het briljante 'Post hier foto's van eenden'topic van KL, maar nooit terug gevonden...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef ikke_ook het volgende:
verlang hier naar een karbonade
of:
meiden met een karper
Toch wel topics waar ik gelijk aan denk als ik de naam kikkerlikker hoor![]()
Goeie kick... Dit topic dus, jammer dat 'ie zo snel werd gesloten!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog wel eens op zoek geweest naar het briljante 'Post hier foto's van eenden'topic van KL, maar nooit terug gevonden...
Nog eens proberen!
Makaken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat was geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef ikke_ook het volgende:
meiden met een karper
Toch wel topics waar ik gelijk aan denk als ik de naam kikkerlikker hoor![]()
teveel taalfouten...slechte imitatiequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:43 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
ik wau dat ik de eg te kikkreli kker was maar mijn ped staat we l recht.1 mara goed dat is mijn menig
Maar GHaven was ook weer een kloon van iemand.quote:
Edit: Typo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef dubidub het volgende:
kankretopik man... deo gotfedomm ff normala ofoz!
Welke stijl?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die schrijfstijl van kikkerlikker doet me een beetje op dit van Kouwes denken, maar dan minder
Dat zou je bijna denken ja.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die schrijfstijl van kikkerlikker doet me een beetje op dit van Kouwes denken, maar dan minder
Ik dacht dat dat wel bekend was.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |