Omg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Sok41 het volgende:
Oelala ik hoor net dat ik vanavond ook niet hoef te werken.. ! mn eerste echte vrije dag in tiiijddeen
Dank jequote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga afsluiten mensenmorgen ben hele dag thuis, dus af en toe nog wel aanwezig
![]()
voor de mensen die nog een tijdje moeten vandaag, sterkte
jaja, ik moet nog tot 18u30quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Goover het volgende:
Dankje... moet nu nog 20 min en morgen weer 8 uur...
Omdat we Cuckoo kennen van school, die vervelende poezak zit al 4 jaar bij ons in de klasquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:25 schreef PieterBas het volgende:
De hele middag proberen om phpmyadmin aan te praat te krijgen, en dan tot de conclusie komen dat ik helemaal vergeten was om PHP te installeren om mijn pc.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:25 schreef PieterBas het volgende:
De hele middag proberen om phpmyadmin aan te praat te krijgen, en dan tot de conclusie komen dat ik helemaal vergeten was om PHP te installeren om mijn pc.![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemogguhquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:15 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik durf te wedden dat er vandaag aan mij gevraagd gaat worden of ik de bedrijfsauto weer wil ophalen bij de garage. Ik twijfel nog over wat ik wil gaan zeggen. Ik vind het een beetje overdreven om 3 keer in de week heen en weer te rijden voor alles en niets. Dat is niet echt het doel van mijn stage hier.
Ik vind het onwijs leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiemogguh!
Vindt je t niet leuk dan om beetje heen en weer te kachelen?
Haha wou net zeggen, beetje rijden is niks mis mee imo!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het onwijs leuk. Goover
autorijden. Maar het past met geen mogelijkheid binnen we werkzaamheden die ik hier zou moeten verrichten
. Ik wordt steeds gestuurd omdat ik de goedkoopste kracht met een rijbewijs ben... Ik vind het ook allemaal wel best, maar als school straks komt.. en die gaan zeggen: 'Ja maar dat is niet de bedoeling' dan is het snel over met de pret
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |