Wij hebben hier de Dell 3110cn, wat een topdingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Juist ja maar het is aan mij om een vergelijking te bouwen van veel printers.. Dus een beetje overzicht van wat er allemaal op de markt is![]()
Succesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Juist ja maar het is aan mij om een vergelijking te bouwen van veel printers.. Dus een beetje overzicht van wat er allemaal op de markt is![]()
Kennemans oid? Die geile meid van die belspelletjesquote:
*Eenschquote:
Ene stagebedeleider heeft vandaag een vrije dag, de andere is in bespreking. Dus ik vond dat ik wel wat later mocht komen vandaagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik stond al bijna klaar met de steentjes...
Ik sta liever wat eerder op dat ik lekker vroeg thuis ben dan andersomquote:
Ja, ik ook!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik sta liever wat eerder op dat ik lekker vroeg thuis ben dan andersom
Wytskequote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kennemans oid? Die geile meid van die belspelletjes![]()
Ik vind het nog steeds appart dat je, hoe dan ook, tot 18:00 moet blijven. Maar zoals je al zegt, er staat een gave stage tegenover. (Op het Superman-met-hoofdpijn-kijken gedeelte na dan)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Maar goed, ook al sta ik hier om 8u30 (voor een dichte deur dan wel) dan zit ik hier toch tot 18u.
Maar ik heb wel een hele gave stage![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wytske![]()
Belspelletjes![]()
![]()
![]()
M-A-G-N-E-T-R- . -N...
Het is geen A, Het is geen E, Het is geen I, Het is geen U, O O O O wat zoek ik nou..
Waar is de zonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds appart dat je, hoe dan ook, tot 18:00 moet blijven. Maar zoals je al zegt, er staat een gave stage tegenover. (Op het Superman-met-hoofdpijn-kijken gedeelte na dan)
Vandaag was ik er om 8:00 als een van de eerste, er deed niemand open namelijk. Dus moest ik wahten tot er iemand naar binnen wou, duurde gelukkig niet heel lang en het was droog.
Hier regende het daarnet trouwens, waar blijft die zon?! Dan kan ik vanmiddag nog ff een terrasje pakken (als er nog ergens plek is)
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef lienelien het volgende:
Gisteren bij DWDD: professioneel aftellen bij belspelletjes. Het blondje zei: De klok is bijna gestopt! 3! 1! 2!![]()
Hier ook niet te bekennenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef lienelien het volgende:
Gisteren bij DWDD: professioneel aftellen bij belspelletjes. Het blondje zei: De klok is bijna gestopt! 3! 1! 2!![]()
Hooiiii...quote:
Ik ga vanmiddag een paar pinten vatten in de stad. Gelukkig is er een vriend die vandaag geen college heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jeat, ik zou graag vanmiddag pintje willen doen in de stad maar iedereen moet werken en shiz![]()
Mooi zo!quote:
Doet me goed dat de medemens het ook goed heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mooi zo!
Hier ook hoor, net 2 lessen gegeven.. en zometeen nog meer! Nu lekker tussenuurtje![]()
Het klaart op, en tussen de wolken blauwe lucht en een zonnetjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier ook niet te bekennen!
Wytske![]()
Stage SC #72 Daar waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:12 schreef octopussy het volgende:
Stage SC #71 Waar de zon niet meer wil schijnen.
![]()
![]()
Luie donder!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij hebben de hele dag al tussenuren..
quote:
tussenuren.. lekker croissantjes halen bij de AH.. en dan uit principele redenen niet in de scholieren rij gaan staan. En dan de discussie aan gaan met de assistent of the assistent van de vestigingsmanagerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit al lang in de schoolbanken dus een tussenuurtje pakken is niks mis mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |