quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef lienelien het volgende:
ik wil niet meer.
Ik woon nog bij mijn ouders (ben pas 19quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:58 schreef Katana het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf, maar woon jij op jezelf?
Hoe doe je dat dan met je huur? Je huis opzeggen?
Kom je weer terug, en heb je geen woning meer
Vandaar dat ik het niet langer dan een maand wil doen.
Is ook een idee, of voor een maand is natuurlijk ook een optie.. maar als je naar zo'n land gaat is het wel super leuk als je voor meerdere maanden gaat. Ik zelf ga waarschijnlijk met 2/3 vrienden (1 iemand heeft daar veel familie wonen) door het land trekken, langs de kust etc. supertofquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:02 schreef Katana het volgende:
Mja dat is wel beter dat je daar geen rekening mee hoeft te houden.
Bij mij is het helaas niet anders
Of mn huis onder verhuren
Dat zijn aantal leuke acties van docentenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een geweldige kerel is die leraar van onshij was aan het praten over iets wat totaal niks te maken had met onze scriptie, begint de baas van het bedrijf ineens van: who, dat is een goed idee enzo, dat is precies wat wij nodig hebben etc.etc.
en wij zo van
WTF...
nu naar huis, straks horen jullie meer![]()
Grappig, ik ook nog 1.5 jaar en dan ga ik naar Australie voor een jaar dan.. Weg hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Teije het volgende:
[..]
Aan het einde van deze studie naar Australie voor een paar maandenduurt helaas nog wel 1.5 jaar
![]()
[..]
![]()
Ik misschien ook wel een jaar... zo lang mogelijk eigenlijk maar wil wel na een jaar weer beginnen met me studie. Zullen we stoppen over dit onderwerp? want ik krijg er teveel zin in nuquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Grappig, ik ook nog 1.5 jaar en dan ga ik naar Australie voor een jaar dan.. Weg hier![]()
![]()
Mja ik doe namelijk geen vervolg studie na dit, jaar weg en dan werken.. Can't waitquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel een jaar... zo lang mogelijk eigenlijk maar wil wel na een jaar weer beginnen met me studie. Zullen we stoppen over dit onderwerp? want ik krijg er teveel zin in nu![]()
Je kan niet wachten tot je kan werken? Eh... voel je je wel lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja ik doe namelijk geen vervolg studie na dit, jaar weg en dan werken.. Can't wait
Goed plan, dan maar naar huisquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel een jaar... zo lang mogelijk eigenlijk maar wil wel na een jaar weer beginnen met me studie. Zullen we stoppen over dit onderwerp? want ik krijg er teveel zin in nu![]()
Ehm ja.. eerst een jaar weg, en dan werken, samen wonen met mn vriendin.. Beetje huisje boompje beestje.. Wat wil je nog meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:24 schreef Teije het volgende:
[..]
Je kan niet wachten tot je kan werken? Eh... voel je je wel lekker![]()
Te gek man, echt een tof dorpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |