hehe ga je toch gewoon binnen zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:43 schreef Katana het volgende:
Goede Morge allemaal!! Het weekend is in zicht!![]()
Ik had het plan om vanmiddag een terras te pakken aangezien het de hele week al mooi weer is.
Is het vrijdag, wat denk je .. bewolkt en koud![]()
Wie heeft jou dat wijs gemaakt? Piet?quote:
Dat denk ik eerder aangezien het in het centrum van Rotterdam aardig donker isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Maar misschien was ze in de war met het weer in haar thuisland
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:55 schreef Katana het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder aangezien het in het centrum van Rotterdam aardig donker is![]()
hahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Nee die negerin van goedemorgen suriname.
Waarmee moeten we je helpen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:06 schreef Sok41 het volgende:
Iemand die niks te doen heeft die me wil helpen (a)
@Roy
Ja das wel kut![]()
Maar hoe komt het ?
Waar is de zon?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:55 schreef Katana het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder aangezien het in het centrum van Rotterdam aardig donker is![]()
Hehequote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
EMT Enschede Mean Time.
Voor bezuinigingen hier moet ik een vergelijking maken van printers wat goedkoper zou zijn op maand/jaar basis kwa inkt gebruik.. We hebben hier nu net een nieuwe printer maar die kleuren int cartridge moet bijgevuld worden elke week na 240 prints.. Dat kost zon 25-30 euro per week, nu moet ik even verslagje/vergelijking bouwen van allerlei printers..quote:
Boh heb je wel een vette jetlag vanavondquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben vandaag om 1 uur 'klaar'. Daarna wel die meeting maar das wel leuker dan gewoon een beetje hier zitten denk ikAls ik daar klaar ben kom ik ook richting EMT!
Eeuhm een laserprinter geen optie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:24 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Voor bezuinigingen hier moet ik een vergelijking maken van printers wat goedkoper zou zijn op maand/jaar basis kwa inkt gebruik.. We hebben hier nu net een nieuwe printer maar die kleuren int cartridge moet bijgevuld worden elke week na 240 prints.. Dat kost zon 25-30 euro per week, nu moet ik even verslagje/vergelijking bouwen van allerlei printers..
Dat lijkt mij rendabeler dan een normale inkjet printerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eeuhm een laserprinter geen optie?
Juist ja maar het is aan mij om een vergelijking te bouwen van veel printers.. Dus een beetje overzicht van wat er allemaal op de markt isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij rendabeler dan een normale inkjet printer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |