Ik dacht de aansmeerders en wervers ondertussen redelijk geweerd werden uit de straat. Het blijft een bud-straat natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Draaiorgels, NRCnext-aansmeerders, fondsenwervers![]()
dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef Z het volgende:
Hoe wordt de sprong van Deel 5 naar Deel 11 eigenlijk verklaard?
Het nieuwe ABC op het Spui lijkt vooral op een gewone boekhandel. De romantiek van het ouwe rommelige ABC in de Kalverstraat lijkt inderdaad een beetje te zijn verdwenen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:52 schreef Z het volgende:
Ze staat ook altijd voor deBijenkorf
. Ik kan ze heel goed afwimpelen overigens, ik ben ondertussen zover dat ze me niet eens meer aanspreken, it's all about body language.
Ik ben nog niet in de nieuwe ABC geweest. Het meest mytische aan de ABC was dat ze op de eerste verdieping als 'bericht' op het pinapparaatdisplay 'All Your Base Are Belong To Us' hadden staan, in plaats van zoiets als 'Welkom', briljant!
Wat is de nieuwe naam van Scheltema ook al weer?
Ik mis dat rommelige ook...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het nieuwe ABC op het Spui lijkt vooral op een gewone boekhandel. De romantiek van het ouwe rommelige ABC in de Kalverstraat lijkt inderdaad een beetje te zijn verdwenen.
Scheltema heet nu 'Selexys',
,
,
,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |