15 maart is nog een 2e concert.quote:Say it right
Turn off the light
Powerless
Do it
Wait for you
Showtime
Crazy (Gnarls Barkley) (is wel online te vinden, khad m al eens eerder gehoord!)
Stars - http://www.youtube.com/watch?v=rOO8HqvA-RY -
In Gods hands
Try
Hey man
All good things (come to an end)
Sexy back (door de 'achtergrond' zangeres)
Give it to me (ft Saukrates)
I'm like a bird (remix)
Glow
Forza
Promiscues
No haj igual
Maneater (Afsluiter)
Zat meer op die danseressen te letten dan op de muziek het eerste half uurquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef DaFan het volgende:
Pf ik had het openingsnummer fout in de playlist, dacht dat het Afraid was ipv Say it right
Niemand die me ook ff verbeterd
Ik kan er echt niet opkomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef linebear het volgende:
Het was toch Attitude !?
Kijk het filmpje maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet opkomen
Maar volgens Retarded is het dus Say it right.
Zit op stage, ga vanavond wel kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maarEerst een sample van een ander nummer, maar daarna gaat ie over in Say it Right.
Me2quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
het is misschien niet te vergelijken, maar vond Pink in december toch beter
Pink reageerde ook veel meer op het publiek, dat was ook wel leukquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
het is misschien niet te vergelijken, maar vond Pink in december toch beter
de zanger van Raemonnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:30 schreef Erotica_ het volgende:
Wie zong er mee op All Good Things?
filmpjes? Waar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef linebear het volgende:
die filmpjes zijn leuk:)
precies de leukste nummers;)
Heb je nog meer filmpjes ? Kwalitieit is goed manquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maarEerst een sample van een ander nummer, maar daarna gaat ie over in Say it Right.
mn batterijen waren bijna op...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef linebear het volgende:
die filmpjes zijn leuk:)
precies de leukste nummers;)
deuren open, weet ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef boneyard het volgende:
tot hoelang duurde het eigenlijk? klopt het schema op de hmh site ongeveer?
18.30 uur: deuren open
19.45 uur: Reamonn
20.35 uur: Nelly Furtado
22.10 uur (ongeveer): einde concert, start afterparty in Rabo Meet&Greet Lounge
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef linebear het volgende:
Dit s de recensie van de spits, waar ik het wel mee eens ben:
-knip-
Nu waren de eerste paar nummers nou niet echt nummers om op uit je dak te gaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef superhero87 het volgende:
Ben het wel redelijk met de recensie eens. Maar dat het publiek aan het begin nog stiletjes was, lag niet aan Nelly, maar aan de Nederlandse mentaliteit. In Amerika gaan de fans non stop uit hun dak, terwijl in Nederland iedereen veel ingetogener is.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Nu waren de eerste paar nummers nou niet echt nummers om op uit je dak te gaan
Ik vind dit behoorlijk lekkere nummers om uit je dak te gaan en mee te zingen hoorquote:Say it right
Turn off the light
Powerless
Do it
Ja, das waarquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:54 schreef Martijn85 het volgende:
Geef mij de laatste 4 - 5 9 nummers maar
hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef superhero87 het volgende:
Maar dat het publiek aan het begin nog stiletjes was, lag niet aan Nelly, maar aan de Nederlandse mentaliteit. In Amerika gaan de fans non stop uit hun dak, terwijl in Nederland iedereen veel ingetogener is.
Die Amerikanen zijn wel erg extreem hierin hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef juniorL het volgende:
[..]
hier ben ik het volledig mee eens.
psssttt, op YouTube staan nog heel veel meer filmpjes van haar concertenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef DaFan het volgende:
Retarded, kan je mij die linkjes van de filmpjes pmen? Een mod heeft de linkjes weggehaald
Bedankt
Ja vage linkjes naar sendit of ander upload sites zijn we niet dol op (niet te controleren). Ooit is blijkbaar de beslissing genomen om Youtube dingetjes te gedogen dus maak er (met mate, hele concerten wil ik hier niet voorbij zien komen) gebruik van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef DaFan het volgende:
Retarded, kan je mij die linkjes van de filmpjes pmen? Een mod heeft de linkjes weggehaald
Bedankt
Nee dat niet, waren wel 2 meisjes voor m'n neus flauwgevallenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:53 schreef superhero87 het volgende:
Nog meer mensen thuisgekomen? hoe was het vandaag? meer kotsende mensen in het publiek aangetroffen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:35 schreef MRDB het volgende:
zal straks nog even meer online gooien had 178 fotos
euh neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:53 schreef superhero87 het volgende:
Nog meer mensen thuisgekomen? hoe was het vandaag? meer kotsende mensen in het publiek aangetroffen?![]()
![]()
Ja, naast ons heeft een meisje lopen kotsen, lekker frisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
euh nee
Wel dat iemand door een man ondersteunend richting uitgang strompelde. Flauw gevallen ofzo??
Je mag anders zelf ook niet klagenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond de jurk die ze dinsdag aanhad wel 10000 keer mooier..![]()
Toen was ze ook de hele tijd in het zwart.. (dus niet die witte broek) ze had wel hetzelfde truitje aan.. waarschijnlijk viel me die dikke kont daarom niet op en in het wit wel
Deze jurk bedoel ik dan.. Zelfde jurk andere plaats
http://www.youtube.com/watch?v=ZleBxZfHI9Q
All the others can't deny!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
I love big buts and I can not lie![]()
Ach, t nummer zelf is niet spectaculair maar ik heb m'n muziekcollectie graag zo volledig mogelijk, en volgens alle tracklists op bijv amazon staat t nummer nergens opquote:Op maandag 26 maart 2007 13:23 schreef DaFan het volgende:
Ik heb wel What i wanted op mn 'CD' staan. Maar wat er speciaal aan is weet ik niet. Het is nummer 11 op de release van 20-6-2006.
Keertje in de winkel dan gewoonquote:Op maandag 26 maart 2007 13:37 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ach, t nummer zelf is niet spectaculair maar ik heb m'n muziekcollectie graag zo volledig mogelijk, en volgens alle tracklists op bijv amazon staat t nummer nergens op![]()
kan ook, maar van amazon koop ik m'n nieuwe cd's doorgaans voor maximaal n euro of 10 en dat bevalt me welquote:
Ik kreeg echt kippenvel van Try, toen iedereen mee ging zingenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:54 schreef Jerkmaine het volgende:
En ik ga me er ook maar ff in mengen, op aanraden van DaFan...
- Intro/Afraid/Say it Right @ 15 maart 2007 (Youtube)
- Maneater @ 15 maart 2007 (Youtube)
- Veel spaans geleuter/No Hay Igual @ 15 maart 2007 (Youtube)
Helaas niet super duidelijk, het is vanaf het grote (bovenste) balkon gefilmd. Ook daar liepen telkens mensen tegen je aan, zou je met een concert een statief mee mogen nemen?
![]()
ben toch even wat winkels afgegaan maar ook daar is track 11 nergens What I Wantedquote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef Mvnl het volgende:
[..]
kan ook, maar van amazon koop ik m'n nieuwe cd's doorgaans voor maximaal n euro of 10 en dat bevalt me wel
Op de Europese versie staat Somebody To Love erop i.p.v. What I Wanted als ik het goed heb.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef Mvnl het volgende:
[..]
ben toch even wat winkels afgegaan maar ook daar is track 11 nergens What I Wanted![]()
Ik heb ze allebei erop staan, 11 is What I Wanted en Somebody to Love is 15.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:42 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Op de Europese versie staat Somebody To Love erop i.p.v. What I Wanted als ik het goed heb.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei erop staan, 11 is What I Wanted en Somebody to Love is 15.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei erop staan, 11 is What I Wanted en Somebody to Love is 15.
Als ik m gekocht had zou had ik je het al verteld...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef Mvnl het volgende:
[..]
ja kijk, die versie zoek ik dus.. waar heb je m gekocht?
Nope..naar Nelly Furtado-Whoa Nelly (Special Edition)-Remastered-2CD-2008-XXLquote:Op zondag 8 juni 2008 15:48 schreef Jerkmaine het volgende:
Doel je nu op "Zero Assoluto ft. Nelly Furtado - Win or Loose" (In de illegale scene bekend als Zero_Assoluto_feat._Nelly_Furtado-Win_ Or_Loose-(Promo_CDS)-2008-SnS)?
Op die schermen naast het podium zag je echt een superseksie Nelly, maar die broek inderdaad... Hallelujaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:26 schreef RSie het volgende:
ze zag er anders behoorlijk gezet uit op buikhoogte! (al deed die wanstaltige broek ook niet veel goeds voor d'r figuur) maar daarna in dat gekleurde jurkje zag je ook wel een kleine bobbel.
Ben je nou sarcastisch aan 't doen, of...? Ik dacht vrijdag ook al dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:19 schreef Devrim_ het volgende:
Ja ze is zwanger
Geen nieuw album voor de komende jaren dus
quote:On April 13, 2010, Nelly announced on her Twitter account that Lifestyle would not be released during the summer of 2010 and that she will go on a second leg of her Mi Plan Tour where she will get more inspiration for Lifestyle.
Bron
quote:Nelly Furtado Goes Back To 'Whoa Nelly' Sound For New Album
Nelly Furtado has tried many different sounds and styles throughout her career, and now it looks like she'll be coming full circle on her upcoming English album 'Lifestyle', after she revealed that the LP will be heavily influenced by her R&B-meets-folk 2000 debut 'Whoa Nelly'.
She also spills some details about the collaborations on the album, including Salaam Remi again, and Passion Pit.
"Definitely my first record 'Whoa, Nelly!,' it has the same organic and raw feel that that record did. 'Whoa, Nelly!' was influenced by artists like Beck, Oasis and Cornershop which all helped me produce this refreshing, clean pop sound that I wanted. When Track Field and I did my first album, it took us like a month to record each song, but that was then."
"I'm working with Salaam Remi, and we've forged this amazing friendship and musical space for ourselves, where we're really enjoying each other's company in the studio. So he did two new tracks on the Greatest Hits Night Is Young and Girlfriend In The City and we're really tapping into something cool."
"I'm really into alternative music at the moment. I've also worked with Michael Angelakos from Passion Pit and I've been in Jamaica with a producer called Genius, trying some different styles. I think the new album will be a real throwback to [debut album] 'Whoa, Nelly!' in terms of the eclecticism and the alternative influences. I really feel like there's an earthiness there that's really great."
Not only is Nelly taking it back to 2000 on 'Lifestyle', but she's also hoping to bring back the carefree hippie style of the record in her fashion.
"With 'Lifestyle', I'm thinking of going back to really simple. Kind of like with 'Whoa, Nelly,' when it was really easy to get dressed every day. Basically I went on tour for my first album with a big duffle bag of free Puma sneakers and free clothes from Roxy, Miss Sixty, and Fornarina. I'd just wear all that."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |