15 maart is nog een 2e concert.quote:Say it right
Turn off the light
Powerless
Do it
Wait for you
Showtime
Crazy (Gnarls Barkley) (is wel online te vinden, khad m al eens eerder gehoord!)
Stars - http://www.youtube.com/watch?v=rOO8HqvA-RY -
In Gods hands
Try
Hey man
All good things (come to an end)
Sexy back (door de 'achtergrond' zangeres)
Give it to me (ft Saukrates)
I'm like a bird (remix)
Glow
Forza
Promiscues
No haj igual
Maneater (Afsluiter)
Zat meer op die danseressen te letten dan op de muziek het eerste half uurquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef DaFan het volgende:
Pf ik had het openingsnummer fout in de playlist, dacht dat het Afraid was ipv Say it right
Niemand die me ook ff verbeterd
Ik kan er echt niet opkomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef linebear het volgende:
Het was toch Attitude !?
Kijk het filmpje maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet opkomen
Maar volgens Retarded is het dus Say it right.
Zit op stage, ga vanavond wel kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maarEerst een sample van een ander nummer, maar daarna gaat ie over in Say it Right.
Me2quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
het is misschien niet te vergelijken, maar vond Pink in december toch beter
Pink reageerde ook veel meer op het publiek, dat was ook wel leukquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
het is misschien niet te vergelijken, maar vond Pink in december toch beter
de zanger van Raemonnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:30 schreef Erotica_ het volgende:
Wie zong er mee op All Good Things?
filmpjes? Waar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef linebear het volgende:
die filmpjes zijn leuk:)
precies de leukste nummers;)
Heb je nog meer filmpjes ? Kwalitieit is goed manquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maarEerst een sample van een ander nummer, maar daarna gaat ie over in Say it Right.
mn batterijen waren bijna op...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef linebear het volgende:
die filmpjes zijn leuk:)
precies de leukste nummers;)
deuren open, weet ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef boneyard het volgende:
tot hoelang duurde het eigenlijk? klopt het schema op de hmh site ongeveer?
18.30 uur: deuren open
19.45 uur: Reamonn
20.35 uur: Nelly Furtado
22.10 uur (ongeveer): einde concert, start afterparty in Rabo Meet&Greet Lounge
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef linebear het volgende:
Dit s de recensie van de spits, waar ik het wel mee eens ben:
-knip-
Nu waren de eerste paar nummers nou niet echt nummers om op uit je dak te gaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef superhero87 het volgende:
Ben het wel redelijk met de recensie eens. Maar dat het publiek aan het begin nog stiletjes was, lag niet aan Nelly, maar aan de Nederlandse mentaliteit. In Amerika gaan de fans non stop uit hun dak, terwijl in Nederland iedereen veel ingetogener is.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Nu waren de eerste paar nummers nou niet echt nummers om op uit je dak te gaan
Ik vind dit behoorlijk lekkere nummers om uit je dak te gaan en mee te zingen hoorquote:Say it right
Turn off the light
Powerless
Do it
Ja, das waarquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:54 schreef Martijn85 het volgende:
Geef mij de laatste 4 - 5 9 nummers maar
hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef superhero87 het volgende:
Maar dat het publiek aan het begin nog stiletjes was, lag niet aan Nelly, maar aan de Nederlandse mentaliteit. In Amerika gaan de fans non stop uit hun dak, terwijl in Nederland iedereen veel ingetogener is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |