Dit is mijn lijstje, de nodige platen zullen wel hoog staan denk ik zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welke platen stonden er nog meer in jouw *aaaah* Freak 11?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgens mij is echt elke plaat al een keer voorbij gekomen, haha!
Blijft geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Voor de liefhebbers: Maricha tijdens de ochtendshow van Giel Beelen
Zeg, dank je wel! Ik was zelf al bezig om uit te vinden hoe ik het bestand kon opslaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Je klonk ook al zo wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg, dank je wel! Ik was zelf al bezig om uit te vinden hoe ik het bestand kon opslaan!
(en ja ik zat stiekem even mee te lezen in mijn vakantie)
We hebben een Fok-verslaafdequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg, dank je wel! Ik was zelf al bezig om uit te vinden hoe ik het bestand kon opslaan!
Graag gedaan hoor, en prachtig om die Roy te horen! Je hebt er een behoorlijk grote fan bij als ik die Roy zo hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Maricha het volgende:
Hartstikke goed!quote:(en ja ik zat stiekem even mee te lezen in mijn vakantie)
Ik begreep echt niet wat er gebeurde. Maar vond dat ik het nog best snel door had voor zo vroeg in de ochtend!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Je klonk ook al zo wakker
Ja, jij had vet mazzel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
nog ff en Maricha komt de top500 binnen![]()
gister was er nog een fokrequestje hoor![]()
Die mogen altijd! Je zult mij niet betrappen op discriminatie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Graag gedaan hoor mensen! Ik vind het best een lachen fragment.![]()
[..]
* -Hans- gaat alvast een request opsturen. Domien ik hoop dat Fok! requests nu wel mogen.
Ik herkende zijn stem ook meteen, dat is het ergequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, en prachtig om die Roy te horen! Je hebt er een behoorlijk grote fan bij als ik die Roy zo hoor.
Ah. Dié Roy!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik herkende zijn stem ook meteen, dat is het ergeMaar hij belt dan ook bijna dagelijks naar MetMichiel en hij heeft al vaak tegen met gezegd dat eens de geile goedemorge bij Giel moest doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik herkende zijn stem ook meteen, dat is het ergeMaar hij belt dan ook bijna dagelijks naar MetMichiel en hij heeft al vaak tegen met gezegd dat eens de geile goedemorge bij Giel moest doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jep!quote:
Ohja, die!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ken hem van Ekstra Weekend.
'De lul van drie over half acht'.
Okay dan!, heb mijn request direct verstuurd!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die mogen altijd! Je zult mij niet betrappen op discriminatie!![]()
hahaha!, wat zal die Roy een toffe dag hebben gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Doei Maricha.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
Ik ga eens een filmpje aanzetten! Daaaag
Ja, leuk die mediageile mensen hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt toch hoog tijd om Roy een keer naar FOK! proberen te lokken, kan nog leuk worden hier dan.
JA! lijkt mij vet lachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt toch hoog tijd om Roy een keer naar FOK! proberen te lokken, kan nog leuk worden hier dan.
Erg jammer, helemaal op deze plaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
Jammer dat ik mijn pc voor reparatie heb weggebracht.
Deze pc werkt niet op mijn surroundsysteem
Ik heb me suf gelachen in bed. Was meteen wakker!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik begreep echt niet wat er gebeurde. Maar vond dat ik het nog best snel door had voor zo vroeg in de ochtend!
Moest wel lachen toen ik het terug luisterde
Preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer, helemaal op deze plaat.![]()
Prodigy - Out of Space.![]()
Zonder jou is het niet hetzelfde hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Seraphina het volgende:
En mensen, sorry sorry, ben druk druk druk, wel radio aangehad, maar inmiddels op muziek van de computer overgeschakeld. Ben er misschien morgen eventjes en anders volgende week! Wel beetje hier gelurkt dus, maar het gaat hiet ook niet ECHT hard.
![]()
Ik denk dat jij gewoon wel weet dat je niet 5 keer achter elkaar kunt posten, dan weer een keer Domien, en dan jij weer 5 keer. 3 is wel echt de maxquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zonder jou is het niet hetzelfde hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |