Dit is mijn lijstje, de nodige platen zullen wel hoog staan denk ik zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Welke platen stonden er nog meer in jouw *aaaah* Freak 11?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgens mij is echt elke plaat al een keer voorbij gekomen, haha!
Blijft geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Voor de liefhebbers: Maricha tijdens de ochtendshow van Giel Beelen
Zeg, dank je wel! Ik was zelf al bezig om uit te vinden hoe ik het bestand kon opslaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Je klonk ook al zo wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg, dank je wel! Ik was zelf al bezig om uit te vinden hoe ik het bestand kon opslaan!
(en ja ik zat stiekem even mee te lezen in mijn vakantie)
We hebben een Fok-verslaafdequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg, dank je wel! Ik was zelf al bezig om uit te vinden hoe ik het bestand kon opslaan!
Graag gedaan hoor, en prachtig om die Roy te horen! Je hebt er een behoorlijk grote fan bij als ik die Roy zo hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Maricha het volgende:
Hartstikke goed!quote:(en ja ik zat stiekem even mee te lezen in mijn vakantie)
Ik begreep echt niet wat er gebeurde. Maar vond dat ik het nog best snel door had voor zo vroeg in de ochtend!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Je klonk ook al zo wakker
Ja, jij had vet mazzel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
nog ff en Maricha komt de top500 binnen![]()
gister was er nog een fokrequestje hoor![]()
Die mogen altijd! Je zult mij niet betrappen op discriminatie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Graag gedaan hoor mensen! Ik vind het best een lachen fragment.![]()
[..]
* -Hans- gaat alvast een request opsturen. Domien ik hoop dat Fok! requests nu wel mogen.
Ik herkende zijn stem ook meteen, dat is het ergequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, en prachtig om die Roy te horen! Je hebt er een behoorlijk grote fan bij als ik die Roy zo hoor.
Ah. Dié Roy!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik herkende zijn stem ook meteen, dat is het ergeMaar hij belt dan ook bijna dagelijks naar MetMichiel en hij heeft al vaak tegen met gezegd dat eens de geile goedemorge bij Giel moest doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik herkende zijn stem ook meteen, dat is het ergeMaar hij belt dan ook bijna dagelijks naar MetMichiel en hij heeft al vaak tegen met gezegd dat eens de geile goedemorge bij Giel moest doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jep!quote:
Ohja, die!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ken hem van Ekstra Weekend.
'De lul van drie over half acht'.
Okay dan!, heb mijn request direct verstuurd!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die mogen altijd! Je zult mij niet betrappen op discriminatie!![]()
hahaha!, wat zal die Roy een toffe dag hebben gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Doei Maricha.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:52 schreef Maricha het volgende:
Ik ga eens een filmpje aanzetten! Daaaag
Ja, leuk die mediageile mensen hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt toch hoog tijd om Roy een keer naar FOK! proberen te lokken, kan nog leuk worden hier dan.
JA! lijkt mij vet lachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt toch hoog tijd om Roy een keer naar FOK! proberen te lokken, kan nog leuk worden hier dan.
Erg jammer, helemaal op deze plaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
Jammer dat ik mijn pc voor reparatie heb weggebracht.
Deze pc werkt niet op mijn surroundsysteem
Ik heb me suf gelachen in bed. Was meteen wakker!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik begreep echt niet wat er gebeurde. Maar vond dat ik het nog best snel door had voor zo vroeg in de ochtend!
Moest wel lachen toen ik het terug luisterde
Preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer, helemaal op deze plaat.![]()
Prodigy - Out of Space.![]()
Zonder jou is het niet hetzelfde hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef Seraphina het volgende:
En mensen, sorry sorry, ben druk druk druk, wel radio aangehad, maar inmiddels op muziek van de computer overgeschakeld. Ben er misschien morgen eventjes en anders volgende week! Wel beetje hier gelurkt dus, maar het gaat hiet ook niet ECHT hard.
![]()
Ik denk dat jij gewoon wel weet dat je niet 5 keer achter elkaar kunt posten, dan weer een keer Domien, en dan jij weer 5 keer. 3 is wel echt de maxquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zonder jou is het niet hetzelfde hier
Okay dan! al denk ik dat de plaat deze nog wel een keer voorbij zal komen, misschien straks al tijdens Eric Corton?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
Precies
Ik draai 'm wel weer als mijn pc terug is.
Heb er geloof ik zo'n 5 verschillende uitvoeringen van
Ik heb idd wat tegengas nodigquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon wel weet dat je niet 5 keer achter elkaar kunt posten, dan weer een keer Domien, en dan jij weer 5 keer. 3 is wel echt de max.
Ik lijk ook wel gek dat ik me kom afmelden eigenlijk![]()
Dan liever een ander nummer, ze hebben genoeg wat de moeite waard isquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
![]()
Seraphina
![]()
![]()
[..]
Okay dan! al denk ik dat de plaat deze nog wel een keer voorbij zal komen, misschien straks al tijdens Eric Corton?
Zoals Jeff wayne - Eve of the war.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan liever een ander nummer, ze hebben genoeg wat de moeite waard is
ik heb tot nu toe van mijn elftal al Joy Division en Grand Funk Railroad gehoordquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Uit mijn 11 aangevraagde platen heb ik tot nu toe alleen Kiss mogen horen
ik ben ook een paar nummers vergetenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb volgens mij nog niets gehoord.
Maar ik weet mijn lijstje zo ook niet meer
Die was laatst nog op de radioquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Scatman John, leuk om die weer eens te horen!
ja, ik ben gelijk weer terug op het lab als ik dit hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
DIe heb ik ook ooit eens aangevraagdquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Okay, ik heb de plaat deze week volgens mij nog niet voorbij horen komen. Not sure, maar ik kan het mij niet voor de geest halen.quote:
Sinds ik weet dat Paul autoliefhebber is is ie bij mij ook iets gestegenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ook een paar nummers vergetenmaar dat Grand Funk Railroad notabene door Paul gedraaid werd vond ik tof, ookal was het niet op mijn verzoek (denk ik). Ik heb hem een bedankje gemaild, en hij mailde gelijk een 'graag gedaan
' terug.
Moet uitkijken, straks word ik nog fan van hem
Bij MetMichiel zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
DIe heb ik ook ooit eens aangevraagd![]()
Deze week ik ook nog nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay, ik heb de plaat deze week volgens mij nog niet voorbij horen komen. Not sure, maar ik kan het mij niet voor de geest halen.
Ik de mijne ook, maar die zal wel weer niet in het systeem staanquote:Nou, ik hoop toch wel dat mijn request nog wordt gedraaid.
Dat zei ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
DIe heb ik ook ooit eens aangevraagd![]()
oooh, okay.quote:
Het moet wel een beetje een bekende plaat zijn, anders staat 'ie vast niet in het systeem.quote:Ik de mijne ook, maar die zal wel weer niet in het systeem staan
Jij bewaart er dus ook wel goede(?) herinneringen aan, ik ook wel (jeugdtijd enzo).quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
ja, ik ben gelijk weer terug op het lab als ik dit hoor
Zegt mij zo 1, 2, 3 niet veel.quote:
Quadrophoniaquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Het moet wel een beetje een bekende plaat zijn, anders staat 'ie vast niet in het systeem.![]()
Dat Paul van auto's houdt weet ik al een tijdje, maar ik kan wat moeilijk uit de voeten met z'n radiomaken. Maar op het moment dat ik denk: ik zet de radio uit, komt hij opeens met een geweldige plaat. Hij houdt echt van muziek volgens mij, en hij kan leuk doorslaan met z'n happy hardcore, ookal houd ik daar totaal niet van.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat Paul autoliefhebber is is ie bij mij ook iets gestegen
oei, dat is lang geleden!quote:
Deze week doet hij hier in de Noordoostpolder mee aan de Zuiderzeerally.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat Paul autoliefhebber is is ie bij mij ook iets gestegen
Dan weten we welke platen we bij Axel als eerste erin moeten rammenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat Paul van auto's houdt weet ik al een tijdje, maar ik kan wat moeilijk uit de voeten met z'n radiomaken. Maar op het moment dat ik denk: ik zet de radio uit, komt hij opeens met een geweldige plaat. Hij houdt echt van muziek volgens mij, en hij kan leuk doorslaan met z'n happy hardcore, ookal houd ik daar totaal niet van.
Laat hem maar een tijdje op z'n huidige programma zitten, als ik zo nadenk ontwikkelt hij zich best wel
'91quote:
Dat ie uit E'oord komt wist ik, daar komt mijn vrouw ook vandaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Deze week doet hij hier in de Noordoostpolder mee aan de Zuiderzeerally.
Wss ook omdat hij oorspronkelijk uit Emmeloord komt.
Maar ik kan het in het weekend niet zien jammer genoeg.![]()
Neequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef biggetje het volgende:
heeft iemand een idee...?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ken hem van Ekstra Weekend.
'De lul van drie over half acht'.
ik dacht een nummer van New Order, even naar Domien doorgebeld netquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef biggetje het volgende:
heeft iemand een idee...?
niet hun sterkste nummer iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
Het slechtste wat de PSB ooit hebben uitgebracht
Ken niet veel meer dan dit.. Heb nog wel een paar nummers op mijn computer, maar die vind ik minder...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
Het slechtste wat de PSB ooit hebben uitgebracht
West End Girlsquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ken niet veel meer dan dit.. Heb nog wel een paar nummers op mijn computer, maar die vind ik minder...
PSB hebben een hoop uitgebracht.... persoonlijk vind ik het werk van voor '91 het bestequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ken niet veel meer dan dit.. Heb nog wel een paar nummers op mijn computer, maar die vind ik minder...
Suburbia is mijn favo, maar dat is ook jeugdsentiment. Luister dat nummer trouwens eens, en daarna Eighth Wonder met I'm not scared, ik vind die nummers zo bij elkaar passenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
West End Girls
Opportunities
Suburbia
It's a sin
Always on my mind
Domino Dancing
allemaal hits
preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSB hebben een hoop uitgebracht.... persoonlijk vind ik het werk van voor '91 het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |