dat weet ik wel zeker. maar vooral omdat het hip is, en ze hippe koffiemixjes hebben. niet omdat ze zulke geweldige koffie hebben of een fantastische prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef Lakai het volgende:
ik denk dat het een groot succes kan worden
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er in Sevilla niet veel aan. Kon je beter in een bar wat koffie drinken supersterk.
waar koop jij dan koffie to go?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Posdnous het volgende:
Ach gut, net alsof ze lekkerder koffie verkopen dan wel nu al hebben.
En nog iemand met zelfde probleemquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah kijk..iemand die niet weet waar 'ie het over heeft
Ben het helemaal met je eens een lekkere doppio Expresso zonder suiker maar dan wel een glas water erbij daar je anders nog dorst heb . Er gaat niets boven Italiaanse koffie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
frappacino,
chocacino
moccacino,
allemaal kinderdrankjes voor mensen die geen echte koffie lusten.
doe mij maar een goede espresso, maar daarvoor hoef ik niet naar starbucks.
quote:
preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
Niet.quote:
+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Starbucks is ook alleen maar prima koffie in Noord Amerika omdat de rest van de koffie er helemaal niet te zuipen is.
Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
+ het feit dat je op elke hoek van de straat van een stad in Amerika wel een Starbucks kan vinden, dat je altijd koffie To Go hebt.
In NL mis je gewoon teveel locaties om je koffie te kopen onderweg. De Coffeeshops hier doen ook niet wat van ze verlangd wordt, goede koffie (voor onderweg) verkopen (alleen wiet). In Amerika is een Coffeeshop ook echt een coffeeshop, waar je een ruime keuze aan verschillende soorten specialiteiten van koffie hebt en uiteraard kun je het meenemen.
Omdat je een bak koffie wilt hebben maar je hebt niet een half uur de tijd om uitgebreid koffie te gaan zitten drinken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef Posdnous het volgende:
Waarom zou je koffie willen meenemen? Ik kan me alleen de trein voorstellen en daar kun je op het perron al koffie halen.
DE heeft dat toch al enkele jaren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef releaze het volgende:
Als nederlanders zo gek zijn van dat soort zaakjes waarom begint DE daar nou niet mee? Niks mis met koffie-zaken hoor, maar waarom nou weer Starbucks als we zelf een koffieland zijn?
quote:
overigens snap ik dat niet, maar ik neem aan dat dat ligt aan het verslavende gehalte van koffie. als ik in de stad loop en ik krijg dorst, dan maakt het me weinig uit welk flesje ik uit de schappen pak. ik kan me heel moeilijk voorstellen dat ik door de stad loop en me bedenk 'joh, ik heb toch zo'n zin in een beker melk/cola/jus d'orange/thee!' etc.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef Lakai het volgende:
Omdat je door de stad loopt en je hebt toch zo'n zin in koffie!
hebben ze dat? ik heb nog nooit een DE koffie-to-go gezien ergens, al helemaal niet in starbucks vorm?quote:
Uhm, ik ben in NY geweest, koffiestad bij uitstek, op elke hoek wel te vinden. Ik heb dat slootwaterkoffie gehad ja en meteen weer omgeruild voor een "espresso", normale koffie dus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef kless het volgende:
[..]
Mag ik je dan aanraden esspresso te nemen *behalve eventueel bij een "echte" italiaan"
Omdat je anders alleen maar laffe bakjes kleurtjewater krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |