quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die informatie krijgt ze toch wel
Ik gun het NatasJa niet omdat ik wil dat het programma een zekere vorm van geloofwaardigheid heeft wat het spel-element betreft. Op het moment dat een persoon een hand boven het hoofd gehouden wordt en ook nog eens alle extratjes krijgt raak je die geloofwaardigheid kwijt en ga je er voortaan meteen maar vanuit dat alles gescript is. En uitspraken van NatasJa en Wilgo omtrent deze stemming bevestigen dat alleen maar.
Ik zou het leuk vinden als NatasJa deze 2 uur niet zou krijgen, gewoon omdat ik mezelf dan voor de gek kan houden met "ok, misschien is niet alles gescript."
quote:
Als ze het script net zo vaak leest als ze haar haar wast...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
[..]
heel herkenbaar, het zou wel heel misselijkmakend zijn als Natasia hem gewoon krijgt en dat wij dat al dagen eerder hebben gehoord. Ik hoop dat Amanda het script niet heeft gelezen en de stemming wil hebben.
![]()
Hij probeerde gewoon een inhoudelijk berichtje te schrijven...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij mag wel eens wat aan zijn weblog doen. Het bericht van 12 maart is ook leeg.![]()
Blijft lastig...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij probeerde gewoon een inhoudelijk berichtje te schrijven...
Ik verwacht niet veel bijzonderheden, vanavond meer kans op iigquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Ashrak het volgende:
Helaas moet ik er vandoor.
Hopelijk blijft het rustig vanmiddag.
Vanavond feestjequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Ashrak het volgende:
Helaas moet ik er vandoor.
Hopelijk blijft het rustig vanmiddag.
Ik dacht dat Jaap en Brian dat gingen dwarsbomen (zeiden ze eergisteren). Of is dat ook al van de baan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan zo verhuizen hoor ik (de kamerwissel)
Hoop geblaat bij die 2 maar weinig aktie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap en Brian dat gingen dwarsbomen (zeiden ze eergisteren). Of is dat ook al van de baan?
Ze zijn nu gewoon al bezig dus blijkbaar welquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap en Brian dat gingen dwarsbomen (zeiden ze eergisteren). Of is dat ook al van de baan?
Japio had het wel gedaan denk ik,quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoop geblaat bij die 2 maar weinig aktie.
Ik denk dat iedereen daar baat bij heeft...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef Yollie het volgende:
Ooh Natasia mag dus ook borsten en buik gaan doen, die toestemming heeft ze al!!!????
Als zelfs Natasia Brian erop gewezen heeft dat het een wisselkamer is, dan lijkt me dat vrij kansloos.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al 6 maanden geleden contractueel vastgelegd. Ze moesten natuurlijk van alles beloven om haar bij haar 2 kinderen weg te krijgen. Als alle kandidaten "kinderloos" zouden zijn, had het programma geen publiciteit gehad in het begin, dus ze moesten persee 1 moeder met kleine kinderen hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef Yollie het volgende:
Ooh Natasia mag dus ook borsten en buik gaan doen, die toestemming heeft ze al!!!????
Hij zei dat rechtstreeks en op een lollige manier tegen ze.. zoals het hier staat is het inderdaad behoorlijk gekleurdquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
Weer 2 zeer gekleurde qoutes van de Tien-site.
Aangezien Huub bij zijn mede-Miljonairs op dit moment niet zo goed scoort, besluit hij elders zijn heil te zoeken.
Ik wilde haar ook nog masseren, maar de dames van de huishouding doen een beetje lullig”, zegt Huub teleurgesteld. Tja Huub, gelukkig zijn niet alle dames voor één gat te vangen.
Bron: Tien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |