Dat weblog zou bijgehouden worden door zijn vrienden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij mag wel eens wat aan zijn weblog doen. Het bericht van 12 maart is ook leeg.![]()
Bron?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef joop24 het volgende:
[..]
TALPA IS BEDREIGD DOOR DE EX VAN NATASIA [ is een maffia figuur]
Die informatie krijgt ze toch welquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:13 schreef milk-shake het volgende:
en als natasia uit de villa is ...........kan ze lekker ff informatie winnen.........................dus neeeeeeeeeee....blijf maar lekker daar![]()
Ik weet zeker dat dat alleen mensen zijn die de TV-uitzendingen kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geeft dan waarschijnlijk aan dat de mensen die op de Tien poll reageren niet allemaal streamers zijn.
Pfft...haar ex heeft wel andere problemen aan z`n hoofd dan zich met Talpa/10 te bemoeien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef joop24 het volgende:
Stelletje mietjes! Die gaan zeker ook allemaal om 11 uur naar bed enzo!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat alleen mensen zijn die de TV-uitzendingen kijken.
Waarom doet hij het niet gewoon zelf, Huub heeft ook een weblog die hij zelf bijwerkt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat weblog zou bijgehouden worden door zijn vrienden.
Goeie vrienden![]()
Linkje? Btw.....zondercaps kunnen we het ook lezen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef joop24 het volgende:
[..]
Toch niet hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Pfft...haar ex heeft wel andere problemen aan z`n hoofd dan zich met Talpa/10 te bemoeien.
Ja, dan is het 100% waar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Stond vorige week meerdere malen hier op het forum
Ja, HALLO!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarom doet hij het niet gewoon zelf, Huub heeft ook een weblog die hij zelf bijwerkt.![]()
Zou jij als vriend van Jaap, nog langer met hem geassocieerd willen worden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat weblog zou bijgehouden worden door zijn vrienden.
Goeie vrienden![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef Sebi het volgende:
Erik: "zou Amanda durfen karten?"
Huub: "Ja natuurlijk, ze heeft toch twee airbags!"
Zet je caps eens uit...... we zitten hier niet op een schreeuwerig pauperforum.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:16 schreef joop24 het volgende:
[..]
quote:
Ik heb met jou in mijn achterhoofd nog heel dapper een cap gemaakt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het nieuwe love-duo Huub/Lieke gemist? De nieuwe Bart/Lesley
Nee niet alleen..... ook op Tien zitten streamers....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat alleen mensen zijn die de TV-uitzendingen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |