Schaam op jou!quote:Op donderdag 15 maart 2007 05:01 schreef lubje25 het volgende:
mijn eerste (schaam)punt van dit jaar denk ik: Steven seagal![]()
huldequote:
De band waar ik het over heb opereerde(n) eerst onder dezelfde naam maar werd(en) toen teruggefloten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Bedoel je The Cure in 1981 op Werchter met A Forest om Robert Palmer die er na kwam en aan de bak wilde te zieken?
OK, maar toch klopt mijn antwoord op zich wel.quote:
Akkoord, maar toch niet het nummer waar naar ik op zoek ben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar toch klopt mijn antwoord op zich wel.![]()
The Cure speelde A Forest toen zo lang door dat de roadies van Robert Palmer uiteindelijk besloten om de drumkit van Lol Tolhurst eigenhandig af te breken, waarna Simon Gallup het nummer eindigde met de legendarische tekst 'Fuck Rock 'n Roll, Fuck Robert Palmer!!'...![]()
Grappig, ik heb hetzelfde meegemaakt met Cranberries en The Cure. The Cure kwam na the Cranberries en zette te vroeg en véél te hard in waardoor Dolores vroegtijdig kon afdruipen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Bedoel je The Cure in 1981 op Werchter met A Forest om Robert Palmer die er na kwam en aan de bak wilde te zieken?
denk meer aan vervangende artiesten van/in een band en niet aan een optreden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Grappig, ik heb hetzelfde meegemaakt met Cranberries en The Cure. The Cure kwam na the Cranberries en zette te vroeg en véél te hard in waardoor Dolores vroegtijdig kon afdruipen.![]()
nee, het nieuwe product was zeer goed. leg mijn eerste teksten onder bablefish en bijna alle benodigde termen komen langs.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Zoiets als het Milli Vanilli/Real Milli Vanilli-verhaal dus...
charlatans, poppe(n)kast, flesse(n)trekkerij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Zoiets als het Milli Vanilli/Real Milli Vanilli-verhaal dus...
helaas, het is helemaal niet zo moeilijk, misshien dat andere mensen het zometeen direct weten. habetjoquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar het muntje wil niet vallen...
Bij mij valt die ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar het muntje wil niet vallen...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef knars het volgende:
de Dynamo 97 allstar band ft. Rob Flynn, ter vervanging van Rockbitch, omdat die niet mochten optreden omdat de burgemeester van Eindhoven bang was voor een knokpartij om het gouden condoom tussen de 60.000 overwegend dronken mannelijke bezoekers?
Ik zat zelf aan The Who met Substitute te denken, maar geen idee wie dan de 'andere band' zou moeten zijn...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef lubje25 het volgende:
denk meer aan vervangende artiesten van/in een band en niet aan een optreden.
Ja klopt, die miste ik ook, maar dacht, kan het proberen, misschien heeft ze een ongeluk gehad ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar toen dacht ik:
[afbeelding]
Waardoor ik dacht: 'Nee.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |