quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Take That?
quote:Take That is niet blij met een musical die over de boyband in de maak is. "De band wil zijn fans duidelijk maken dat deze productie helemaal niets met Take That te maken heeft".
Dit laten de mannen van de boyband weten in een verklaring op hun website. "Deze productie vindt plaats zonder onze medewerking en toestemming."
Eerder spraken Gary Barlow, Mark Owen, Howard Donald en Jason Orange hun steun uit voor 'Never Forget', zoals de musical heet. Gary Barlow zou zelfs enkele nummers voor de show hebben willen schrijven.
Juridische stappen
Volgens de Britse krant The Sun veranderden de mannen van gedachten nadat hun comeback een groot succes bleek te zijn.Take That zou nu zelfs laten onderzoeken of juridische stappen ondernomen kunnen worden tegen de initiatiefnemers van de musical.
De kaartverkoop voor de musical 'Never forget' is woensdag begonnen. 'Never Forget' gaat over een band die als eerbetoon covers zingt van Take That. Het script is van de hand van Danny Bocklehurst, die eerder de Britse comedyserie 'Shameless' schreef.
Makkie dus. MadMaster +1quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef MadMaster het volgende:
This Old House - Shakin' Stevens
Dat is helemaal correct. Maar voor welke band speelde deze stuk voor stuk goede muzikanten eerst? Door het uitvallen van alle belangrijke bandleden werden ze als vervanging opgeroepen. De originele naamgevers van de band waren het er niet mee eens dat ze onder hun naam toerden en voorkwamen zo dat het doorgang vond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef Berkery het volgende:
Ik kom nog niet verder dan Stretch - Why did you do it? ...en de Happy Mondays hebben ooit iets met dat nummer gedaan.
Toch wel wat meer keren...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef knars het volgende:
vijf stuks
Ik ga uit van de standaard single-/album-versie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:18 schreef knars het volgende:
welke versie, je hebt live versies waarbij hij nooit -maar dan ook echt nooit- meer op lijkt te houden?
Dan hoor je het verkeerd...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef n0r het volgende:
ik hoor het 21 maal, bij de studio versie dan
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
20x ?
quote:Opzoeken
Het is niet toegestaan om antwoorden op te zoeken. Het is dus niet toegestaan om Google, Allmusic, IMDB, Popencyclopedie, Top-40 hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken bij het beantwoorden. Als je wilt Googlen doe dat dan alsjeblieft buiten ons topic om!
Wordt je betrapt op opzoeken, dan worden al je punten ongedaan gemaakt en zul je beschimpt worden door alle trivia-spelers in alle topics binnen en buiten Fok!. Kijk dus uit met vals spelen, want we weten je te vinden!!
* Dus niet opzoeken! *
Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Ja, in zoverre dat dit nummer m.i. zo bekend is dat je dit deel, al dan niet hardop, kan meezingen en dus kan meetellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:35 schreef n0r het volgende:
Ja lol, verwacht je dan dat we het maar gewoon weten?
Inmiddels wel, maar dat heb ik opgezocht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef lubje25 het volgende:
Niemand die weet hoe Stretch eerst even heette?
Niet de minst onbekende band, heb eerder al een aanwijzing gegeven in de vorm van een hit van ze.(vrij vertaald dan). Ga nu ff douchen en dan aan de arbeit. Als ie zo nog niet geraden is dan wijs ik Madmaster (als ie het goed vindt?) aan om het punt later als iemand het raadt uit te delen namens mij. Ben namelijk op zijn vroegst vannacht laat weer online!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar dat heb ik opgezocht.![]()
Ik had het niet geweten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |