Hé, daar heb ik vanavond een cd van gekocht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Muggs van Cypress Hill?
is da hullie van "Jump around"?quote:
Van Muggs of van Cypress Hill?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik vanavond een cd van gekocht.
Berkery + 1quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef Berkery het volgende:
Ik kom nog niet verder dan Stretch - Why did you do it? ...en de Happy Mondays hebben ooit iets met dat nummer gedaan.
quote:The sing-song melody is based on The Beatles song "Ob-La-Di, Ob-La-Da," with some elements of Simon & Garfunkel's "Cecilia." Despite the playful, upbeat Ska sound, the lyrics are dark and angry, implying an underlying sarcasm and resentment.
Snel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Offspring - why dont you get a job?
quote:Trying to stop my hands from shakin'
Somethin' in my mind's not makin' sense
It's been a while since we were all alone
I can't hide the way I'm feelin'
Dat was ook snelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:25 schreef Berkery het volgende:
The Outfield - Your love
Veel gedraaid vroeger![]()
Nee, het is een vervolgvraag, maar dan op een muziekassociatiespelachtige manier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:49 schreef ranja het volgende:
Bon Jovi?
Binnen 'het genre' is het wel een grote band, maar als je er nog nooit van gehoord hebt is het geen schandequote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:43 schreef Gambolputty het volgende:
da's volgens mij een wat vreemde foto van een bekende band, ik heb ze eerder gezien maar weet 't ff niet meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |