sambal bi-j?quote:
Nee!!! Tis mijn koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef sararaats het volgende:
just popped out for lunchgeef hier die koffie !!!
in juiste volgorde:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vanwege de koffie, het bier of het nummer?
mensen die bier drinken zonder mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef Thrackan het volgende:
mensen die tijdzones aan bier drinken verbinden
Ik nu pas de 1e en maar goed ook want ik moest zonet blazen op de afslag van de snelweg in een politiefuik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb er maar eens 1 open getrokken
een heel goed idee welquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Koffie. Dus.
hij is alweerdichtquote:
koop ik wel een nieuw spelletjequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef buzzer het volgende:
Ej Thrackan, stop nou een smet de verkoop van losse spellen in [TK/TR] PS2 (compleet) - PS2 spellen
Dan kunnen we later in het bejaardenhuis nog eens samen een spel spelen op dat ding
ja zoiets zal het zijn.. Het lijkt me wel wat op een terrasjequote:Op donderdag 15 maart 2007 14:37 schreef FredvZ het volgende:
nog 6½ uur, dan kan ik pas aan het bier.
dan heb ik toch liever een BMW van mijnheer Horlogequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef FredvZ het volgende:
Vroeg opstaan, gaap
Heb ik zomaar van meneer BMW een fraai horloge gekregen.
aan de gemiddelde rijstijl te zien kom je met een BMW overal op tijdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Thrackan het volgende:
Nice, zeker omdat je te laat komt?
Ja ik ga met je meedoenquote:
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruitquote:Op maandag 19 maart 2007 08:36 schreef Thrackan het volgende:
koffie... pfffffffff
kutouders lieten me gewoon denken dat het zomertijd is, was ik ineens op tijd op mn stage vanmorgen
alweer? achteruit toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruit
Geen idee, lang nog. Ik denk dat zijn ban onderhand wel is afgelopen....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
hoe lang is Snever eigenlijk nog weg?
wie?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
sssssssssttttquote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
Van mij mogen ze de tijd zelf wel afschaffen.. werkt een stuk relaxer....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:19 schreef buzzer het volgende:
Van mij mogen ze die hele zomertijd gewoon afschaffen
Ah mooi dan loopt de klok in mijn auto ook weer goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruit
in die van mij ook, en de keukenklok ookquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ah mooi dan loopt de klok in mijn auto ook weer goed.![]()
Mag ik je aanraken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
Ik heb drie atoom gestuurde klokken in huis, die kunnen dat zelf(net als de hdd/recorder, rds autoradio, mobiele telefoon, pc, macbook)
da's verdomd handig welquote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
Ik heb drie atoom gestuurde klokken in huis, die kunnen dat zelf(net als de hdd/recorder, rds autoradio, mobiele telefoon, pc, macbook)
ben je niet bang voor de stralingquote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
dat zeg ik Gammaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ben je niet bang voor de straling![]()
jij denkt dat als je die apparaten niet hebt, er ook geen straling bij je binnen komt?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ben je niet bang voor de straling![]()
ongetwijfeldquote:
ik doe niet aan kwartetten, die tijd heb ik gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
Vandaag ga ik mijn balhaar waxen.verknal ik nu je kwartet ?
Ga uit mijn computer!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:05 schreef KopieerMachine het volgende:
g3y pr0n
ook dat kan ik niet meer behappenquote:
wordt al moeilijker met twee herenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:13 schreef Thrackan het volgende:
behappen
de kunst van een trio is de dames ook in elkaar geïnteresseerd te laten zijn
al wordt dat moeilijk als je een fikse tampeloeris hebt
Tietenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:57 schreef KopieerMachine het volgende:
wtf balhaar musketiers.
ga eens ff wat tieten posten ofzo![]()
Hey,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Snever.
Jij lambal, en nu gedragen hé anders laat ik je me klamme ballen likken. dan leer je dat akelige gedrag wel af.
registreren?quote:
NOoB!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
better late then snever
link?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef schvvmert het volgende:
Ow en voor de modjes die er nu even niet zijn: Ik krijg zo een reactie van een zwetsneger in een bling topic met hoog ziver gehalte.![]()
FipO!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb van jou vandag al genoeg waardeloze reply's gelezen die genoeg zijn voor nog 2 weken![]()
![]()
ik heb jou gister ook nog gemaildquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef schvvmert het volgende:
Een topic over Zwetsnegers in ONZ werkt ook niet want dat staat niet in zijn AT.![]()
Welke mail? Die in mijn profiel heb ik sinds gisteren niet meer bekeken en mijn outlookmail sta je niet bij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb jou gister ook nog gemaild
Laat um maar. Hij heeft teveel bier opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke mail? Die in mijn profiel heb ik sinds gisteren niet meer bekeken en mijn outlookmail sta je niet bij.
'schuumert@gmail.com'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke mail? Die in mijn profiel heb ik sinds gisteren niet meer bekeken en mijn outlookmail sta je niet bij.
Duhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Laat um maar. Hij heeft teveel bier op
Snever ik zal kort en krachtig zijn: of je post gewoon normaal mee en je gedraagt je normaal of je zout gewoon op. BLijkbaar leer je niet zoveel van je bans. Ik heb echt helemaal geen trek meer in dat sfeerverzieknde gedoe van jou. Capice ?quote:
ik ga niet inbreken in een discussie als ik ergens de ballen verstand van heb. Het topic is trouwens dicht. TS is naar Australie gevlucht en hij heeft zijn hond met die ketting aan een boom gebondenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Zilveren ketting
over slecht niet modden gesproken
Steeds die hond weer .quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga niet inbreken in een discussie als ik ergens de ballen verstand van heb. Het topic is trouwens dicht. TS is naar Australie gevlucht en hij heeft zijn hond met die ketting aan een boom gebonden
Selectief reageren Snever.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Snever het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou! Het_Biertje lokt wederom een reactie uit waar ik op reageer en ik ben weer de pineut!
Nee, dat is ingecalculeerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Snever het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou! Het_Biertje lokt wederom een reactie uit waar ik op reageer en ik ben weer de pineut!
probeer mijn opmerking ook even in het grotere geheel te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:22 schreef Snever het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht gelijk in. User Het_Biertje laat ik mooi achter me
Kun je daar beter niet mee beginnen bij de volgende.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
probeer mijn opmerking ook even in het grotere geheel te zien
nah Snever weet best wat ik bedoel. Ik ben echt niet iemand je om een enkel zinnetje iemand op de rug springt, en het is opzich al een enorme prestatie om bij mij de irritatiegrens te overschrijden (en mensen die mij irl kennen zullen dat ook zeker be-amen) maar als het dan uiteindelijk toch gelukt is laat ik wel graag weten dat het wat mij betreft een eenmalige actie was (het is bijna poeziequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je daar beter niet mee beginnen bij de volgende.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:35 schreef buzzer het volgende:
Dit lijkt offtopic, maar dat is het zeker niet: het is voor mij een beetje lastug uitleggen als ik mijn lul op een kopieermachine leg
Dit staat overigens wel volledig los van bovenstaande![]()
check ff je outbox danquote:
ja hallo ik stuur nix, jij stuurde watquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat ? wil je homoseks ofzo ?
Moet je maar ergens anders heen hoor![]()
Overmorgen lijkt me wel wat, weekendquote:
ik val zowat van mijn stoelquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Thrackan het volgende:
Hee buzzer... geloof het of niet, maar mijn PS2tje gaat morgenavond de deur uit!
Dat betekent dat mijn geweldig langlopende topic moet stoppen straks!
Misschien verkoop ik hem maar niet, dan kunnen we hier lekker door blijven zaniken
Dan maar niet bejaard wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik val zowat van mijn stoel
Het gaat nog saai worden in het bejaardentehuis
ik begin niet meer aan vrouwen zonder gebruiksaanwjizingquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef FredvZ het volgende:
Gefeliciteerd Thrackan, u heeft zojuist de dooddoener-award 2007 gewonnen
Overigens, voor de geïnteresseerden: de TH Rijswijk heeft er een vrijgezelle studente bij.
getver nee, ik drink nooit voor kwart voor elfquote:
Vrouwen met gebruiksaanwijzing zijn veel interessanter, zeker als die gebruiksaanwijzing aardig overeenkomt met die van jezelfquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik begin niet meer aan vrouwen zonder gebruiksaanwjizing
geloof mij nou maar: op het moment supreme zijn die dingen altijd zoekquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Vrouwen met gebruiksaanwijzing zijn veel interessanter, zeker als die gebruiksaanwijzing aardig overeenkomt met die van jezelf
achterhaaldquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:52 schreef buzzer het volgende:
geloof mij nou maar: op het moment supreme zijn die dingen altijd zoek
incompleetquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:56 schreef FredvZ het volgende:
ongewenst.
verkeerd bezorgdquote:
dan heb je de verkeerde afslag genomenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef Originele_Naam het volgende:
bier en tieten tralalalalla
Zijn hier geen tieten danquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kwa bier zit-ie wel goed... Alleen kwa tieten...
ElisaBeeb is te druk bezig en die van mij zijn niet groot genoeg denk ik...quote:
Meer bier zuipenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ElisaBeeb is te druk bezig en die van mij zijn niet groot genoeg denk ik...
Ach, ik heb vanmorgen mijn moeder afgekat omdat ze boterhammetjes voor me wilde makenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:22 schreef FredvZ het volgende:
Nou joepie...
Vrij ben ik niet...
En iemand om meet te vrijen heb atm ook niet
Dus om nou een god te gaan bedanken dat het vrijdag is??? Dat doe ik op donderdag toch ook niet.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef Adelante het volgende:
Bremen ist toll: Deutsches Bier und Deutsch Madel Bier
ach, je valt zacht op de matquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef FredvZ het volgende:
Dat zal een leuke wedstrijd worden na Bier en Bier.
je hebt geen mat meer nodig, die draag je vanzelf meequote:
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:07 schreef Thrackan het volgende:
En nog efkes en nog efkes....
Beu, dat ben ik het! En ik mis mijn PS2 topic!
*fotoboek checkt*quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:13 schreef Mokster het volgende:
Gevraagd: ontbijt/lunch op bed.
daar zit je dat met zoooo'n skistokquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben geil en mijn vriedin is op wintersport.
Dáár zijn handen nou voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben geil en mijn vriedin is op wintersport.
en dan nog kun je kiezenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dáár zijn handen nou voor uitgevonden.
Dat is een apart topic waard.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb altijd al eens op een kopieermachine willen liggen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef schvvmert het volgende:
Wie heeft er ook weleens op de kopieermachine gelegen?![]()
takke-vroeg-post?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:31 schreef KopieerMachine het volgende:
tvp.
tepel-verslinder-post?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:31 schreef KopieerMachine het volgende:
tvp.
Geack hoe weet je dt OmG FtW NoSHquote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef buzzer het volgende:
Tering Veel Pukkeltjes
"quote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef buzzer het volgende:
Tering Veel Pukkeltjes
mag.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:26 schreef Thrackan het volgende:
[..]
""
Vanmiddag maar eens echt aan het werk denk ik zo... Heb vanmorgen lekker op mijn gemakkie alle fora doorgelezen die ik visiteer
...ze verdient een stuk meer dan ik, maar ja, zij werkt, ik nietquote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef FredvZ het volgende:
Das makkelijk, jij hoeft het geld alleen maar te verdienen, je vriendin geeft het wel uit
Nee, ze werkt bij de geweldige Wibra, ik zoek ze wel uit he!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij werkt zijn *nu* ook niet, of ze moet serveerster zijn natuurlijk
er is er vannacht nog een tot de grond toe afgebrand. De totale schade bedroeg 200 euroquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nee, ze werkt bij de geweldige Wibra, ik zoek ze wel uit he!![]()
Verkeerd gelezen?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
er is er vannacht nog een tot de grond toe afgebrand. De totale schade bedroeg 200 euro
Nouja... als ze er net zo uitziet als de gemiddelde Wibra-werkneemster bij de Wibra bij mijn werk dan heb je niks te klagenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef Thrackan het volgende:
Nee, ze werkt bij de geweldige Wibra, ik zoek ze wel uit he!![]()
Valt vaak mee he? Terwijl de gemiddelde Wibra-BEZOEKER echt vunzig isquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nouja... als ze er net zo uitziet als de gemiddelde Wibra-werkneemster bij de Wibra bij mijn werk dan heb je niks te klagen
De week is net begonnen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef FredvZ het volgende:
Wat een rustig avondje zo
ik vermaak me anders wel (veel leeswerk ook)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef FredvZ het volgende:
Wat een rustig avondje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |