sambal bi-j?quote:
Nee!!! Tis mijn koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef sararaats het volgende:
just popped out for lunchgeef hier die koffie !!!
in juiste volgorde:quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vanwege de koffie, het bier of het nummer?
mensen die bier drinken zonder mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef Thrackan het volgende:
mensen die tijdzones aan bier drinken verbinden
Ik nu pas de 1e en maar goed ook want ik moest zonet blazen op de afslag van de snelweg in een politiefuik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb er maar eens 1 open getrokken
een heel goed idee welquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Koffie. Dus.
hij is alweerdichtquote:
koop ik wel een nieuw spelletjequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef buzzer het volgende:
Ej Thrackan, stop nou een smet de verkoop van losse spellen in [TK/TR] PS2 (compleet) - PS2 spellen
Dan kunnen we later in het bejaardenhuis nog eens samen een spel spelen op dat ding
ja zoiets zal het zijn.. Het lijkt me wel wat op een terrasjequote:Op donderdag 15 maart 2007 14:37 schreef FredvZ het volgende:
nog 6½ uur, dan kan ik pas aan het bier.
dan heb ik toch liever een BMW van mijnheer Horlogequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef FredvZ het volgende:
Vroeg opstaan, gaap
Heb ik zomaar van meneer BMW een fraai horloge gekregen.
aan de gemiddelde rijstijl te zien kom je met een BMW overal op tijdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Thrackan het volgende:
Nice, zeker omdat je te laat komt?
Ja ik ga met je meedoenquote:
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruitquote:Op maandag 19 maart 2007 08:36 schreef Thrackan het volgende:
koffie... pfffffffff
kutouders lieten me gewoon denken dat het zomertijd is, was ik ineens op tijd op mn stage vanmorgen
alweer? achteruit toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruit
Geen idee, lang nog. Ik denk dat zijn ban onderhand wel is afgelopen....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
hoe lang is Snever eigenlijk nog weg?
wie?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
sssssssssttttquote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
Van mij mogen ze de tijd zelf wel afschaffen.. werkt een stuk relaxer....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:19 schreef buzzer het volgende:
Van mij mogen ze die hele zomertijd gewoon afschaffen
Ah mooi dan loopt de klok in mijn auto ook weer goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruit
in die van mij ook, en de keukenklok ookquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ah mooi dan loopt de klok in mijn auto ook weer goed.![]()
Mag ik je aanraken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
Ik heb drie atoom gestuurde klokken in huis, die kunnen dat zelf(net als de hdd/recorder, rds autoradio, mobiele telefoon, pc, macbook)
da's verdomd handig welquote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
Ik heb drie atoom gestuurde klokken in huis, die kunnen dat zelf(net als de hdd/recorder, rds autoradio, mobiele telefoon, pc, macbook)
ben je niet bang voor de stralingquote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
dat zeg ik Gammaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ben je niet bang voor de straling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |