abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47254508
heb ik weer op de vroege morgen...
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:04 schreef Kleintje het volgende:
Ah joh, wie weet hebben ze wel een reïntegratieplan voor je knieën, die moeten straks ook wennen aan de nieuwe situatie

Ow ja, ik heb gisteren toch een partij ruzie gemaakt! We gingen de vuilniszakken in de auto proppen om ze bij zo'n ondergrondse container te dumpen, mocht van de gemeente gezien onze bak WEER is gejat.
Zie ik zo'n debiel met onze bak lopen sjouwen...
Dus ik er gelijk naartoe en i.p.v. dat ik rustig blijf schiet ik gelijk uit mijn slof. Hoe ie het in zijn kop haalt om onze container uit de tuin te halen, dat ie er zelf toch ook 1 heeft en dat wij nu moeten klooien met al onze vuilnis!
Weet je wat die lulhannes zegt 'er staat geen hek om jullie tuin en ik wist niet dat jullie hem zelf gebruiken'.

Toen werd ik dus echt giftig! Ik heb de bak beetgepakt, omgesmeten en mijn eigen vuil erin gedaan en de bak meegenomen. Staat hier nu op slot in de tuin, ik zet hem zo buiten om te laten legen.
Die vent was pissed en zei dat ie de politie ging roepen. Doe maar... leg jij dan maar uit dat je de kliko uit onze tuin hebt gejat, ik heb immers al aangifte gedaan!
Toen droop ie af!

Omdat we geen hek om de tuin hebben...
Ja duh... er is storm geweest... alles is omgeflikkerd, niet meer te gebruiken. En we hebben even belangrijkere dingen dan zo'n 300 euro uit te geven voor een tuinhek terwijl we er toch nog niet gaan zitten!
We zouden daar komend weekend mee beginnen maar alleen om zo'n vent te sarren zou ik nu bijna gewoon wachten!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47254525
En ik vroeg mij dus af hoe het mogelijkis dat dat soort mensen bestaan
pi_47254709
Hij was aan het verbouwen en had extra ruimte nodig...
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:35:06 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47254780
Dan ben je toch echt niet wijs!
Als je dat al een goed idee zou vinden dan bel je toch op z'n minst even aan!
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:36:55 #5
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47254799
Gestoorde figuren zijn er toch

Ik ben een beetje zenuwachtig. De makelaar komt om 9 uur foto's maken van ons huis en dan komt het vanmiddag op internet te staan. Een heel gek idee dat iedereen zomaar naar binnen kan kijken (en dan te bedenken dat ik hier zelf regelmatig foto's neerzet )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_47254896
Zo... de kliko staat weer schoon in de tuin. Ik heb de strijd om mijn kliko gewonnen. Hij staat lekker vast.
En... omdat ik aangifte heb gedaan krijg ik vanmiddag nog een nieuwe ook!!!!

Spannend M@x. Dan wordt het allemaal weer een stuk 'echter'.
Hoop voor jullie dat het snel verkocht is, dan kunnen jullie beginnen met jullie nieuwe leven..
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 08:51:19 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47254995
a-sociaal zeg. hoe haalt iemand het in hoofd! een kliko jatten is al erg, maar een kliko gewoon uit iemands tuin jatten vind ik gewoon te gek voor woorden.
ik kom ook altijd kliko's tekort voor de hoeveelheid puin die wij hier veroorzaken, maar in dat geval lenen we die gewoon even van hiernaast, daar woont nu toch niemand.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 08:53:52 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47255040
gisteravond om 10 uur horen we ineens de deur van het huis hiernaast (dat dus onbewoond staat).
en ik kijken elkaar aan van wasdanou? dus ik naar buiten en kijken: loopt er iemand met een zaklamp door de huiskamer. belt aan en dr wordt opengedaan. blijkt het een neef te zijn die even komt kijken wat voor gereedschap nodig is om wat spullen te demonteren en hij kon het lichtknopje niet vinden.
pi_47255219
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo... de kliko staat weer schoon in de tuin. Ik heb de strijd om mijn kliko gewonnen. Hij staat lekker vast.
En... omdat ik aangifte heb gedaan krijg ik vanmiddag nog een nieuwe ook!!!!
Zet die 2e dan ook maar vast, anders komt die vent die straks uit de tuin halen met het "excuus" dat jullie er 2 hebben staan en dat het niet eerlijk is .
Wat een rare vent zeg... Er staat geen hek om de tuin dus ik neem 'em mee...
Fake it till you make it...
pi_47255266
Rare gast Kleintje

* clauwheee in de stressmodus!

Ik kan maandag al verhuizen. Hoezo, nog veel regelen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:16:08 #11
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47255447
wow ik paniek wel even met je mee clauwhee,maar wel lekker dat het zo snel geregeld is.
pi_47255576
clauwhee, spannend! succes en maak er een fijn (t)huissie van!

kleintje echt bizar. wel stoer dat je 'm gewoon meteen hebt teruggepakt. was 't zo'n herkenbare trouwens?

macka wat naar dat het je nu dus die veel heftiger operatie moet ondergaan. wanneer is 't? succes!

[ Bericht 16% gewijzigd door bixister op 14-03-2007 09:32:28 ]
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 09:24:41 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47255643
inderdaad, voor een kleintje heb je wel een grote mond
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 09:25:00 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47255649
clauwhee, ga je wel een topic openen in k&w ?
pi_47255705
Ja misschien wel lady, moet alleen ff een camera regelen dan, want die is naar hem gegaan
pi_47255760
Dat is al snel clauwheee! Gelukkig wordt het prutweer dit weekend dus de verleiding om in het zonnetje te gaan zitten zal niet zo heel groot zijn . Succes met inpakken enzo!
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 09:36:44 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47255985
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Ja misschien wel lady, moet alleen ff een camera regelen dan, want die is naar hem gegaan
heb je geen telefoon met foto-mogelijkheden?
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:47:18 #18
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47256316
Ik las op de valreep in het vorige topic over Rome.... dat volgen wij ook, maar naast dat het verplaatst is naar een onmogelijk tijdstip is het ook nog eens verplaatst naar de woensdagavond. Voor liefhebbers: ik heb de aflevering van vorige week nog op de hd-recorder staan....

Pfff de router doet het nog steeds niet, dus voorlopig kan ik niet achter de laptop 's avonds. Ben nu 's avonds aan het bankhangen... moet zeggen dat dat ook wel lekker is. Nog 6 dagen en dan is Twan jarig Dit weekend maar vast beginnen met de voorbereidingen en de traktaties maken.
Make love, not war ☮
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:53:51 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47256509
Wat een mongool zeg, een beetje een kliko jatten omdat er geen hek om heen staat..

Clauwhee, spannend. Wel lekker dat je zo snel al wat anders hebt en kunt verhuizen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47256664
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heb je geen telefoon met foto-mogelijkheden?
Jawel, maar dat ze duidelijk worden dan, nah nee
Maar zussie of vriendinnetje heeft vast wel eentje
pi_47256723
Clauwheeeee, wat spannend!!! Gaat snel allemaal! Wel zorgen dat je foto's kan maken! Ik ben heel benieuwd!

Dit is zo'n kleine kliko. Toen we hier kwamen woenen hadden we 2 kliko's. Een grote en een kleine. De grote is verdwenen, de kleine hebben we dus terug. Betaal ook milieubelasting voor 2 kliko's. Dit is zo'n kleintje en straks met de luiers heb ik toch echt een grote nodig. En ja, het was een hele herkenbare, allemaal stickers en heel groot het huisnummer erop.
Normaal zou ik dus gewoon wat van zeggen maar noem het maar zwangerschapshormonen dat ik er zo kwaad om werd dat ik zijn troep eruit flikkerde.

Joh, we hebben ook al een brief gekregen omdat iemand had geklaagd. Wij hebben de keuken eruit gesloopt, en al het afval ligt nog in de tuin. Waarom? Omdat er nog 2 kamers moeten en we bouwafval hier zelf weg moeten brengen (a 20 cent per kilo). En daarvoor moeten we een aanhangwagen huren. Dus we wachten tot de andere kamers ook klaar zijn dan kan alles in 1 keer. Niemand had er last van, lag uit het zicht. Nu is het als je over het achterpad loopt wel te zien doordat het hek is omgewaaid. Daar hebben ze over geklaagd.
Dus we maken al een goede indruk hier op de buurt

[ Bericht 12% gewijzigd door Kleintje op 14-03-2007 12:58:00 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:08:45 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_47256900
Misschien als eerste prioriteit dan toch maar weer het hek plaatsen? Vervelend dat soort dingen. Ik was daar ook zo bang voor bij onze verbouwing dat mensen zouden komen klagen. Gelukkig is dat niet gebeurd (maar we zijn nog niet klaar, dus het kan nog). Wij zijn van plan om een groot feest te geven voor de hele buurt als alles klaar is. Dan kunnen ze zien hoe het is geworden en als er eventueel toch wat onvrede heerst wordt dat hopelijk door het feest goedgemaakt.

En enige onvrede zou best wel kunnen, want we zijn al sinds mei vorig jaar bezig
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 10:17:44 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47257097
maak je er zoveel lawaai bij dan, livelink?

en jeetje zeg, waar iedereen zich al niet mee bemoeit. als je verbouwt, heb je troep en zolang het in je eigen tuin ligt moet iedereen niet lopen zeiken.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 10:20:24 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47257161
ik heb ook zo buurvrouw. van de zomer was ze aan het zeuren tegen anderen dat het zó'n uitdragerij bij ons in de voortuin was.
dr stonden fietsen, een skelter en een aanhanger.
ja en? we waren net terug van vakantie, het stond niet bij haar in de tuin, ze hebben zelf een camper die iedere keer half op de stoep staat en HAAR voortuin is opgeleukt met een zooitje oude gresbuizen, twee oude sleeën en een wasmachineraampje.
beetje pot verwijt de ketel....
pi_47257327
Dat heb ik dus ook... het is mijn troep, het ligt in mijn tuin, het is te zwaar om weg te waaien dus niemand heeft er last van. Alleen wij zelf omdat het geen gezellig gezicht is achter de schuifpui.
Maar die 300 euro voor een hek... daar konden we eerst heel wat leuke dingen in huis mee doen gezien er daar ook zoveel gedaan moest worden. Het was winter, dan zit ik toch niet in de tuin. Nu willen we idd. de tuin gaan doen. Puur voor onszelf. Het gaat mooi weer worden, we willen in de tuin kunnen zitten zonder in de kijker te zitten.
Nooit geweten dat je 'verplicht' bent om een afscheiding om je tuin te hebben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')