Clauwheeeee, wat spannend!!! Gaat snel allemaal! Wel zorgen dat je foto's kan maken! Ik ben heel benieuwd!
Dit is zo'n kleine kliko. Toen we hier kwamen woenen hadden we 2 kliko's. Een grote en een kleine. De grote is verdwenen, de kleine hebben we dus terug. Betaal ook milieubelasting voor 2 kliko's. Dit is zo'n kleintje en straks met de luiers heb ik toch echt een grote nodig. En ja, het was een hele herkenbare, allemaal stickers en heel groot het huisnummer erop.
Normaal zou ik dus gewoon wat van zeggen maar noem het maar zwangerschapshormonen dat ik er zo kwaad om werd dat ik zijn troep eruit flikkerde.
Joh, we hebben ook al een brief gekregen omdat iemand had geklaagd. Wij hebben de keuken eruit gesloopt, en al het afval ligt nog in de tuin. Waarom? Omdat er nog 2 kamers moeten en we bouwafval hier zelf weg moeten brengen (a 20 cent per kilo). En daarvoor moeten we een aanhangwagen huren. Dus we wachten tot de andere kamers ook klaar zijn dan kan alles in 1 keer. Niemand had er last van, lag uit het zicht. Nu is het als je over het achterpad loopt wel te zien doordat het hek is omgewaaid. Daar hebben ze over geklaagd.
Dus we maken al een goede indruk hier op de buurt
[ Bericht 12% gewijzigd door Kleintje op 14-03-2007 12:58:00 ]