abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:04:05 #101
58921 Day
You can fly!
pi_47253513
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens mij zou het allesbehalve een treitershow worden. Dat genegeer van Huub in het begin toen met Nathanael schurkte er al tegen aan maar hoe Huub en Eric naar Jaap toe sarren en constant afzeiken gaat nog veel verder.
Ik vind ook dat het een treitershow begon te worden toen NL en Huub erin kwamen, en daarna is het alleen maar erger geworden. Het leek wel als de redactie met de komst van die 2 het spel bewust een andere kant op duwde.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:04:13 #102
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253516
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vertel dan nog eens waarom huub een waarschuwing heeft gehad, en jaap niet?
Verklaar dan nog eens waarom huub's (ontzettend bedreigende) gedrag tegen nathaniel uiteindelijk acceptabel was?
De actie van huub was duidelijk. De actie van Jaap is moeilijker te beoordelen. Daarbij gaf Huub direct toe dat hij fout zat.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:04:48 #103
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253520
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]
TOen was bedreigen, aanraken etc en uitlokking nog toegestaan en nu niet meer?
Nieuwe regels toch?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:05:22 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253525
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoezo overduidelijk niet?? Huub heeft een officiële waarschuwing gehad, en jaap heeft alleen opdracht gekregen van de redactie om te stoppen. Dus hoe kom je erbij dat het overduidelijk NIET is toegestaan?
Omdat ze nu gaan overleggen of Jaap's acties hem een exit opleveren. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden, want iemand blijven aanraken tegen zijn/haar wil in mag natuurlijk niet. En de weg blokkeren mocht ook niet meer. Dus Huub's waarschuwing was duidelijk, maar jaap krijgt waarschijnlijk een exit. Dat ze dat nog niet hebben uitgesproken is omdat de grote baas dat natuurlijk moet beslissen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47253528
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Heathen het volgende:

[..]

De actie van huub was duidelijk. De actie van Jaap is moeilijker te beoordelen. Daarbij gaf Huub direct toe dat hij fout zat.
Inderdaad. Het zou er morgen uiteindelijk wel op neer komen dat ze allebei een officiele waarschuwing krijgen.
X
X
X
pi_47253530
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat geeft Huub het recht om Jaap daar continue mee te narren??
Jaap is ondertussen de enige die nog op wat voor manier dan ook met zijn "doelen" bezig is, de rest (op Natasia na, maar Natasia heeft geen doelen, die wil gewoon alles) heeft niet eens doelen.
Ja als hij zo Jaap het huis uit kan krijgen wel, dat is door de redactie geoorloofd
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:06:17 #107
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253531
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Omdat ze nu gaan overleggen of Jaap's acties hem een exit opleveren. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden, want iemand blijven aanraken tegen zijn/haar wil in mag natuurlijk niet. En de weg blokkeren mocht ook niet meer. Dus Huub's waarschuwing was duidelijk, maar jaap krijgt waarschijnlijk een exit. Dat ze dat nog niet hebben uitgesproken is omdat de grote baas dat natuurlijk moet beslissen.
Ik denk dat het niet meer dan een flauwe waarschuwing gaat opleveren.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:06:34 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253536
Er zit iets Jaap toch niet lekker
pi_47253539
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Day het volgende:

[..]

Ik vind ook dat het een treitershow begon te worden toen NL en Huub erin kwamen, en daarna is het alleen maar erger geworden. Het leek wel als de redactie met de komst van die 2 het spel bewust een andere kant op duwde.
Het wordt inderdaad steeds duidelijker dat treiteren en collectief inbeuken op een deelnemer toegestaan wordt door De Mol en consorten. Ondanks beloftes dat dat niet het geval zou zijn.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:06:51 #110
58921 Day
You can fly!
pi_47253541
quote:

[..]

En wat nou als Jaap geen exit krijg, stop je dan weer met kijken?

Ik denk eerder dat de redactie tegen Jaap heeft gezegd dat hij nu maar eens op moest komen voor zichzelf. Net zoals ze dat een aantal maanden terug ook tegen Huub en Sylvia hebben gezegd.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:07:00 #111
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47253543
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik heb zoiets van...Jaap moet op een vishaak, om vervolgens het vet eraf te snijden. Om er vervolgens levertraan van te maken.

Of ben ik nu in de war met iets anders...
Toneelhaak is veel effectiever. En dan zoekt ie het verder maar lekker zelf uit, dan hebben wij tenminste niet steeds beelduitval op de streams als Japio weer eens een bakje kwark wil leegpeuzelen.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:07:11 #112
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253548
Voor alle users, die zich vanaf half februari hebben geregistreerd: ga eens eerst een maandje lurken
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47253549
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:06 schreef Prosac het volgende:
Er zit iets Jaap toch niet lekker
Zou 't zijn gigantische dikke reet zijn?
X
X
X
pi_47253551
Het gaat er niet om dat Japio 250 kilo weegt en 2 meter lang is. Hij is een zielige persoon die het spel zeker niet tactisch kan spelen, ook al woog ie maar 90 kilo.

Zolang ie nog flink op gewicht is, zou ik als ik Huub was,geen kans onbenut laten om hem lek te gooien met een dartpijl, waarna ie met een rotvaart door het dak van de villa wordt gelanceerd en ergens in het IJsselmeer plonst.

De vloedgolf, met de daarna volgende aardschok moeten we dan maar voor lief nemen......
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_47253552
quote:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47253560
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Jaap heeft het gevoel dat Huub niet oprecht naar hem luistert volgens mij en dat gevoel is mijns inziens terecht. Ik vond het ook genant wat er net gebeurde maar het had voorkomen kunnen worden door niet constant te sarren en te narren.
Ik heb toch echt een paar gesprekken tussen Huub en Jaap gezien waarbij Huub zoals gewoonlijk zeer eerlijk tegen jaap was.Ook de laatste keer nadat ze een aanvaring hadden gehad,waarbij Huub nog eens benadrukte dat Jaap met het beste doel in DGK was gekomen.Als Jaap op dat moment anders had gereageerd weet ik zeker dat het nooit zo ver had gekomen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:07:59 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253562
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Leuke en coole reactie enzo, maar weerleg het maar eens dan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:08:27 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253567
quote:

[..]

We zullen het nog wel zien. Ik denk dat ze jaap d'r in houden, jij denkt van niet.
We denken er allebei het onze van, maar onze maatschappelijke fatsoensnormen zijn in de kooi niet van toepassing.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:08:29 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253570
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja als hij zo Jaap het huis uit kan krijgen wel, dat is door de redactie geoorloofd
Dan geldt hetzelfde voor het "dreigende" gedrag van Jaap... het is geen fysiek geweld, het is alleen maar dreigend, en dus kennelijk geoorloofd...

Ik vind het hele "treitershow" concept wat nu toch weer boven blijkt te komen overigens niet okay, Nathanael heeft daar destijds een waarschuwing voor gehad, maar ik heb het idee dat het de redactie niet fout en ordinair genoeg kan worden..
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47253571
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Prospera het volgende:
Voor alle users, die zich vanaf half februari hebben geregistreerd: ga eens eerst een maandje lurken
Had ik voor registratie al gedaan
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:09:49 #121
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253578
Toch vreemd dat de meeste hier zich meer aan Jaap storen dan aan Brian die Huub bijna zelf veroordeelde met "hey niet schoppen he"...

Jaap is gewoon eeen groot kind en heeft terecht een poging gewaagd om Huub te irriteren want Huub zelf doet niet anders bij Jaap.
Just because i rock doesnt mean i am made out of stone.
pi_47253579
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan geldt hetzelfde voor het "dreigende" gedrag van Jaap... het is geen fysiek geweld, het is alleen maar dreigend, en dus kennelijk geoorloofd...

Ik vind het hele "treitershow" concept wat nu toch weer boven blijkt te komen overigens niet okay, Nathanael heeft daar destijds een waarschuwing voor gehad, maar ik heb het idee dat het de redactie niet fout en ordinair genoeg kan worden..
Omdat fout en ordinair scoort. En ik vind dat eigenlijk wel prima.
X
X
X
pi_47253580
Jaap ligt in bed nog even de resten van zijn maaltijd naar binnen te likken

pi_47253583
Als ik jaap zo in bed zie liggen, weet ik zeker dat ik nevernooitniet mee wil doen aan een rls. Het idee dat je moet slapen en dat iedereen maar naar je zit te loeren. Overdag zou ik dat dan nog beter trekken denk ik.

Ik heb trouwens nog geen bewoner op neuspeuteren of een scheet kunnen betrappen. Jullie wel?
pi_47253585
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef kybe het volgende:

[..]

Ik heb toch echt een paar gesprekken tussen Huub en Jaap gezien waarbij Huub zoals gewoonlijk zeer eerlijk tegen jaap was.Ook de laatste keer nadat ze een aanvaring hadden gehad,waarbij Huub nog eens benadrukte dat Jaap met het beste doel in DGK was gekomen.Als Jaap op dat moment anders had gereageerd weet ik zeker dat het nooit zo ver had gekomen.
De schade was toen volgens mij al aangericht en het vertrouwen geschonden. Hier komen ze alleen maar uit als beiden er een streep onder zetten en ECHT met elkaar in gesprek gaan maar dat zie ik niet gebeuren.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:10:38 #126
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253586
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef F1reB1rd het volgende:

[..]

Had ik voor registratie al gedaan
Ok
pi_47253593
quote:

[..]

Met Jaap wordt het een complete kleuterklas en kan je het beter kleuters gaan noemen ipv miljonairs. Als iemand inhoud heeft dan is psychologisch spel het mooiste wat er is
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47253596
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Prospera het volgende:

Ik heb gelurkt van BB2 t/m BB6, is dat niet lang genoeg?
pi_47253597
jaap krijgt maximaal een waarschuwing, maar echt geen exit voor wat hij vanavond heeft gedaan
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:02 #130
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253598
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:09 schreef Heldenaar het volgende:
Toch vreemd dat de meeste hier zich meer aan Jaap storen dan aan Brian die Huub bijna zelf veroordeelde met "hey niet schoppen he"...

Jaap is gewoon eeen groot kind en heeft terecht een poging gewaagd om Huub te irriteren want Huub zelf doet niet anders bij Jaap.
Brian was druk bezig alles van Huub uit te leggen als fysiek geweld
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:08 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253600
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat fout en ordinair scoort. En ik vind dat eigenlijk wel prima.
Fout en ordinair scoort maar als Huub het slachtoffer is mag het ineens niet meer??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:23 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253601
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels. Jaap heeft Huub gewoon ZO in de tang, zolang ie er nog in zit kan hij het huub nog aardig lastig gaan maken. Jaap zal nu een goed moment gaan afwachten, als huub weer stijf staat van de alcohol want dan word tie weer zo lekker agressief, en dan is het exit huub. Tenzij ie leert hoe ie om moet gaan met alchol.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:12:25 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253602
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Rudieh het volgende:
hey scanman01, ga anders even huilen
Door dit soort opmerkingen realiseer ik me weer dat dit soms echt zo'n prettig forum is.
pi_47253604
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De schade was toen volgens mij al aangericht en het vertrouwen geschonden. Hier komen ze alleen maar uit als beiden er een streep onder zetten en ECHT met elkaar in gesprek gaan maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik ook niet want met Jaap is geen normaal gesprek te voeren
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:08 #135
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47253605
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef pronkjewail het volgende:
Als ik jaap zo in bed zie liggen, weet ik zeker dat ik nevernooitniet mee wil doen aan een rls. Het idee dat je moet slapen en dat iedereen maar naar je zit te loeren. Overdag zou ik dat dan nog beter trekken denk ik.

Ik heb trouwens nog geen bewoner op neuspeuteren of een scheet kunnen betrappen. Jullie wel?
Doen ze gewoon op de wc joh, of heel stiekem onder de dekens
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_47253608
quote:

Dan heb je Jaaps darmen nog niet gehoord ;-/
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:23 #137
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47253610
eric vraagt zich af of de wig tussen Brian en Jaap er echt is
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:27 #138
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47253611
Jaap is simpelweg echt niet helemaal 100. Hij kan geen normale discussie voeren, en zoals hij vanavond bezig is geweest, is te triest voor woorden Dat soort gedrag verwacht ik niet eens van mijn 9 jarige buurjongetje Dat napraten van Huub
Geef mij maar Amsterdam
pi_47253613
quote:

[..]

mijn instinct zegt me dat Jaap door "achter" is aangezet tot actie.
Ik zie geen exit aankomen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:13:41 #140
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_47253614
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Het gaat er niet om dat Japio 250 kilo weegt en 2 meter lang is. Hij is een zielige persoon die het spel zeker niet tactisch kan spelen, ook al woog ie maar 90 kilo.

Zolang ie nog flink op gewicht is, zou ik als ik Huub was,geen kans onbenut laten om hem lek te gooien met een dartpijl, waarna ie met een rotvaart door het dak van de villa wordt gelanceerd en ergens in het IJsselmeer plonst.

De vloedgolf, met de daarna volgende aardschok moeten we dan maar voor lief nemen......
Jaap zit er ook niet om het spel te spelen en de villa te winnen. Op dag 1 heeft Jaap al gezegd dat hij er alleen in zit om af te vallen en hoopte op de steun van de bewoners . Zodra het jaar voorbij is (ivm met de 10.00 euro) zal hij de villa weer verlaten. Brian zorgt er wel voor dat Jaap voorlopig blijft
The world is a stage and each must play a part.
pi_47253616
quote:

[..]

intentieverschillen, maak je iemand het leven zuur zodat diegene het huis verlaat of lok je iemand direct uit tot fysiek geweld (zoals Jaap vanavond gedaan heeft)

Verder herhaal ik nog eens:
Concept van uitlokking fysiek geweld is helemaal geïnitieerd door NL. NL zat er vol van en is in z'n eigen val getrapt. Het zal me dan ook niet verbazen als hetzelfe Jaap zal overkomen als de redactie dit directe/onverbloemd uitlokken van fysiek geweld door Jaap/Rat niet een halt toe roept.
pi_47253620
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Fout en ordinair scoort maar als Huub het slachtoffer is mag het ineens niet meer??
Huub is populair. Levert de meeste kijkers op. De redactie zou wel gek zijn als ze er niet alles aan doen om hem in het huis te houden.
X
X
X
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:14:33 #143
2018 PC eend
relativist
pi_47253626
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Leuke en coole reactie enzo, maar weerleg het maar eens dan.
Het is een spel....
Maar wat was dat nou voor kleutergedoe man, ik wil er langs, nee ik laat je er niet langs loop maar om, nee ik wil er nu direct langs hier, nee enz. enz.

Het enige bedreigende eraan was dat huub jaap een sigaret in zijn gezicht wou steken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:02 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253631
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Day het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: dat is toch ook vrij logisch. Het gaat om heel veel geld en dan zijn dat soort 'spelletjes' onvermijdelijk. Je moet je alleen wel aan de regels houden.... en die regels weten ze allemaal nu. Voor miljoenen euro's zou ik ook echt wel de grens opzoeken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:06 #145
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47253632
quote:

[..]

Dat was toch al duidelijk vanaf de oprichting van de échte afdeling snode plannen. Wat daar toen voor zieke dingen bedacht werden, onder aanvoering van NL, daar lustten de honden geen brood van, en was volgens mij ook een van de redenen dat FOK zo massaal achter Huub ging staan.
Ik denk trouwens dat Brainless' afsplitsing van ASP de betere en effectievere van de twee is, waar die van Eric en Huub voor ons veel vermakelijker is. Maar goed, dat is het verschil tussen een straathond en een goed opgevoed hondje met een blaffend en springerig karakter.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:12 #146
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47253634
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik heb gelurkt van BB2 t/m BB6, is dat niet lang genoeg?
Hey een maandje zei ik toch, niet 4 jaar
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:13 #147
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_47253635
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels.
Dat was niet toegestaan. Werden ze telefonisch voor gewaarschuwd.
  woensdag 14 maart 2007 @ 02:15:27 #148
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47253638
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels. Jaap heeft Huub gewoon ZO in de tang, zolang ie er nog in zit kan hij het huub nog aardig lastig gaan maken. Jaap zal nu een goed moment gaan afwachten, als huub weer stijf staat van de alcohol wnat dan word tie weer zo lekker agressief, en dan is het exit huub. Tenzij ie leert hoe ie om moet gaan met alchol.
Hij heeft nog steeds een alcohol ristrictie: zo snel zal ie wel niet meer te ver gaan. (Een leven zonder drank is zo gek nog niet)

blijf je me negeren? want dan tik ik nooit meer zo'n verhaal voor je
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_47253639
quote:

Sylvia daarnet bij de stemming peuterde effe in haar neus.

Anderen doen dat ook daar hoor, zelfs de koks (zowel marc en martin)
pi_47253641
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is een spel....
Maar wat was dat nou voor kleutergedoe man, ik wil er langs, nee ik laat je er niet langs loop maar om, nee ik wil er nu direct langs, nee hier enz. enz.

Het enige bedreigende eraan was dat huub jaap een sigaret in zijn gezicht wou steken
Met de voorkennis die je hebt, de gesprekken die je tussen de rat en Jaap hebt gehoord, kun je dit moeilijk hard maken, WC eend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')