Ik vind ook dat het een treitershow begon te worden toen NL en Huub erin kwamen, en daarna is het alleen maar erger geworden. Het leek wel als de redactie met de komst van die 2 het spel bewust een andere kant op duwde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij zou het allesbehalve een treitershow worden. Dat genegeer van Huub in het begin toen met Nathanael schurkte er al tegen aan maar hoe Huub en Eric naar Jaap toe sarren en constant afzeiken gaat nog veel verder.
De actie van huub was duidelijk. De actie van Jaap is moeilijker te beoordelen. Daarbij gaf Huub direct toe dat hij fout zat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel dan nog eens waarom huub een waarschuwing heeft gehad, en jaap niet?
Verklaar dan nog eens waarom huub's (ontzettend bedreigende) gedrag tegen nathaniel uiteindelijk acceptabel was?
Nieuwe regels toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TOen was bedreigen, aanraken etc en uitlokking nog toegestaan en nu niet meer?
Omdat ze nu gaan overleggen of Jaap's acties hem een exit opleveren. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden, want iemand blijven aanraken tegen zijn/haar wil in mag natuurlijk niet. En de weg blokkeren mocht ook niet meer. Dus Huub's waarschuwing was duidelijk, maar jaap krijgt waarschijnlijk een exit. Dat ze dat nog niet hebben uitgesproken is omdat de grote baas dat natuurlijk moet beslissen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo overduidelijk niet?? Huub heeft een officiële waarschuwing gehad, en jaap heeft alleen opdracht gekregen van de redactie om te stoppen. Dus hoe kom je erbij dat het overduidelijk NIET is toegestaan?
Inderdaad. Het zou er morgen uiteindelijk wel op neer komen dat ze allebei een officiele waarschuwing krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
De actie van huub was duidelijk. De actie van Jaap is moeilijker te beoordelen. Daarbij gaf Huub direct toe dat hij fout zat.
Ja als hij zo Jaap het huis uit kan krijgen wel, dat is door de redactie geoorloofdquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat geeft Huub het recht om Jaap daar continue mee te narren??
Jaap is ondertussen de enige die nog op wat voor manier dan ook met zijn "doelen" bezig is, de rest (op Natasia na, maar Natasia heeft geen doelen, die wil gewoon alles) heeft niet eens doelen.
Ik denk dat het niet meer dan een flauwe waarschuwing gaat opleveren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze nu gaan overleggen of Jaap's acties hem een exit opleveren. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden, want iemand blijven aanraken tegen zijn/haar wil in mag natuurlijk niet. En de weg blokkeren mocht ook niet meer. Dus Huub's waarschuwing was duidelijk, maar jaap krijgt waarschijnlijk een exit. Dat ze dat nog niet hebben uitgesproken is omdat de grote baas dat natuurlijk moet beslissen.
Het wordt inderdaad steeds duidelijker dat treiteren en collectief inbeuken op een deelnemer toegestaan wordt door De Mol en consorten. Ondanks beloftes dat dat niet het geval zou zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het een treitershow begon te worden toen NL en Huub erin kwamen, en daarna is het alleen maar erger geworden. Het leek wel als de redactie met de komst van die 2 het spel bewust een andere kant op duwde.
En wat nou als Jaap geen exit krijg, stop je dan weer met kijken?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze nu gaan overleggen of Jaap's acties hem een exit opleveren. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden, want iemand blijven aanraken tegen zijn/haar wil in mag natuurlijk niet. En de weg blokkeren mocht ook niet meer. Dus Huub's waarschuwing was duidelijk, maar jaap krijgt waarschijnlijk een exit. Dat ze dat nog niet hebben uitgesproken is omdat de grote baas dat natuurlijk moet beslissen.
Toneelhaak is veel effectiever. En dan zoekt ie het verder maar lekker zelf uit, dan hebben wij tenminste niet steeds beelduitval op de streams als Japio weer eens een bakje kwark wil leegpeuzelen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van...Jaap moet op een vishaak, om vervolgens het vet eraf te snijden. Om er vervolgens levertraan van te maken.
Of ben ik nu in de war met iets anders...![]()
Zou 't zijn gigantische dikke reet zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:06 schreef Prosac het volgende:
Er zit iets Jaap toch niet lekker
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een paar gesprekken tussen Huub en Jaap gezien waarbij Huub zoals gewoonlijk zeer eerlijk tegen jaap was.Ook de laatste keer nadat ze een aanvaring hadden gehad,waarbij Huub nog eens benadrukte dat Jaap met het beste doel in DGK was gekomen.Als Jaap op dat moment anders had gereageerd weet ik zeker dat het nooit zo ver had gekomen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jaap heeft het gevoel dat Huub niet oprecht naar hem luistert volgens mij en dat gevoel is mijns inziens terecht. Ik vond het ook genant wat er net gebeurde maar het had voorkomen kunnen worden door niet constant te sarren en te narren.
Leuke en coole reactie enzo, maar weerleg het maar eens dan.quote:
We zullen het nog wel zien. Ik denk dat ze jaap d'r in houden, jij denkt van niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde voor het "dreigende" gedrag van Jaap... het is geen fysiek geweld, het is alleen maar dreigend, en dus kennelijk geoorloofd...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja als hij zo Jaap het huis uit kan krijgen wel, dat is door de redactie geoorloofd
Had ik voor registratie al gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Prospera het volgende:
Voor alle users, die zich vanaf half februari hebben geregistreerd: ga eens eerst een maandje lurken![]()
Omdat fout en ordinair scoort. En ik vind dat eigenlijk wel prima.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde voor het "dreigende" gedrag van Jaap... het is geen fysiek geweld, het is alleen maar dreigend, en dus kennelijk geoorloofd...
Ik vind het hele "treitershow" concept wat nu toch weer boven blijkt te komen overigens niet okay, Nathanael heeft daar destijds een waarschuwing voor gehad, maar ik heb het idee dat het de redactie niet fout en ordinair genoeg kan worden..
De schade was toen volgens mij al aangericht en het vertrouwen geschonden. Hier komen ze alleen maar uit als beiden er een streep onder zetten en ECHT met elkaar in gesprek gaan maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een paar gesprekken tussen Huub en Jaap gezien waarbij Huub zoals gewoonlijk zeer eerlijk tegen jaap was.Ook de laatste keer nadat ze een aanvaring hadden gehad,waarbij Huub nog eens benadrukte dat Jaap met het beste doel in DGK was gekomen.Als Jaap op dat moment anders had gereageerd weet ik zeker dat het nooit zo ver had gekomen.
Met Jaap wordt het een complete kleuterklas en kan je het beter kleuters gaan noemen ipv miljonairs. Als iemand inhoud heeft dan is psychologisch spel het mooiste wat er isquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde voor het "dreigende" gedrag van Jaap... het is geen fysiek geweld, het is alleen maar dreigend, en dus kennelijk geoorloofd...
Ik vind het hele "treitershow" concept wat nu toch weer boven blijkt te komen overigens niet okay, Nathanael heeft daar destijds een waarschuwing voor gehad, maar ik heb het idee dat het de redactie niet fout en ordinair genoeg kan worden..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Prospera het volgende:
Voor alle users, die zich vanaf half februari hebben geregistreerd: ga eens eerst een maandje lurken![]()
Brian was druk bezig alles van Huub uit te leggen als fysiek geweldquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:09 schreef Heldenaar het volgende:
Toch vreemd dat de meeste hier zich meer aan Jaap storen dan aan Brian die Huub bijna zelf veroordeelde met "hey niet schoppen he"...
Jaap is gewoon eeen groot kind en heeft terecht een poging gewaagd om Huub te irriteren want Huub zelf doet niet anders bij Jaap.
Fout en ordinair scoort maar als Huub het slachtoffer is mag het ineens niet meer??quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat fout en ordinair scoort. En ik vind dat eigenlijk wel prima.
Door dit soort opmerkingen realiseer ik me weer dat dit soms echt zo'n prettig forum is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:02 schreef Rudieh het volgende:
hey scanman01, ga anders even huilen
Ik ook niet want met Jaap is geen normaal gesprek te voerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De schade was toen volgens mij al aangericht en het vertrouwen geschonden. Hier komen ze alleen maar uit als beiden er een streep onder zetten en ECHT met elkaar in gesprek gaan maar dat zie ik niet gebeuren.
Doen ze gewoon op de wc joh, of heel stiekem onder de dekensquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef pronkjewail het volgende:
Als ik jaap zo in bed zie liggen, weet ik zeker dat ik nevernooitniet mee wil doen aan een rls. Het idee dat je moet slapen en dat iedereen maar naar je zit te loeren. Overdag zou ik dat dan nog beter trekken denk ik.
Ik heb trouwens nog geen bewoner op neuspeuteren of een scheet kunnen betrappen. Jullie wel?
Dan heb je Jaaps darmen nog niet gehoord ;-/quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef pronkjewail het volgende:
Als ik jaap zo in bed zie liggen, weet ik zeker dat ik nevernooitniet mee wil doen aan een rls. Het idee dat je moet slapen en dat iedereen maar naar je zit te loeren. Overdag zou ik dat dan nog beter trekken denk ik.
Ik heb trouwens nog geen bewoner op neuspeuteren of een scheet kunnen betrappen. Jullie wel?
mijn instinct zegt me dat Jaap door "achter" is aangezet tot actie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap zit er ook niet om het spel te spelen en de villa te winnen. Op dag 1 heeft Jaap al gezegd dat hij er alleen in zit om af te vallen en hoopte op de steun van de bewoners . Zodra het jaar voorbij is (ivm met de 10.00 euro) zal hij de villa weer verlaten. Brian zorgt er wel voor dat Jaap voorlopig blijftquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Het gaat er niet om dat Japio 250 kilo weegt en 2 meter lang is. Hij is een zielige persoon die het spel zeker niet tactisch kan spelen, ook al woog ie maar 90 kilo.
Zolang ie nog flink op gewicht is, zou ik als ik Huub was,geen kans onbenut laten om hem lek te gooien met een dartpijl, waarna ie met een rotvaart door het dak van de villa wordt gelanceerd en ergens in het IJsselmeer plonst.
De vloedgolf, met de daarna volgende aardschok moeten we dan maar voor lief nemen......
intentieverschillen, maak je iemand het leven zuur zodat diegene het huis verlaat of lok je iemand direct uit tot fysiek geweld (zoals Jaap vanavond gedaan heeft)quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is populair. Levert de meeste kijkers op. De redactie zou wel gek zijn als ze er niet alles aan doen om hem in het huis te houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fout en ordinair scoort maar als Huub het slachtoffer is mag het ineens niet meer??
Het is een spel....quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke en coole reactie enzo, maar weerleg het maar eens dan.![]()
Laten we eerlijk zijn: dat is toch ook vrij logisch. Het gaat om heel veel geld en dan zijn dat soort 'spelletjes' onvermijdelijk. Je moet je alleen wel aan de regels houden.... en die regels weten ze allemaal nu. Voor miljoenen euro's zou ik ook echt wel de grens opzoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het een treitershow begon te worden toen NL en Huub erin kwamen, en daarna is het alleen maar erger geworden. Het leek wel als de redactie met de komst van die 2 het spel bewust een andere kant op duwde.
Dat was toch al duidelijk vanaf de oprichting van de échte afdeling snode plannen. Wat daar toen voor zieke dingen bedacht werden, onder aanvoering van NL, daar lustten de honden geen brood van, en was volgens mij ook een van de redenen dat FOK zo massaal achter Huub ging staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hey een maandje zei ik toch, niet 4 jaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb gelurkt van BB2 t/m BB6, is dat niet lang genoeg?
Dat was niet toegestaan. Werden ze telefonisch voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels.
Hij heeft nog steeds een alcohol ristrictie: zo snel zal ie wel niet meer te ver gaan. (Een leven zonder drank is zo gek nog niet)quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:12 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moeten we niet vergeten dat het Jaap al eerder was gelukt, en toen was het alleen maar de dekens van 'm aftrekken. Dat was geen fysiek geweld en toen ook nog toegestaan volgens de regels. Jaap heeft Huub gewoon ZO in de tang, zolang ie er nog in zit kan hij het huub nog aardig lastig gaan maken. Jaap zal nu een goed moment gaan afwachten, als huub weer stijf staat van de alcohol wnat dan word tie weer zo lekker agressief, en dan is het exit huub. Tenzij ie leert hoe ie om moet gaan met alchol.
Sylvia daarnet bij de stemming peuterde effe in haar neus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:10 schreef pronkjewail het volgende:
Met de voorkennis die je hebt, de gesprekken die je tussen de rat en Jaap hebt gehoord, kun je dit moeilijk hard maken, WC eend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een spel....
Maar wat was dat nou voor kleutergedoe man, ik wil er langs, nee ik laat je er niet langs loop maar om, nee ik wil er nu direct langs, nee hier enz. enz.![]()
Het enige bedreigende eraan was dat huub jaap een sigaret in zijn gezicht wou steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |