Hoezo overduidelijk niet?? Huub heeft een officiële waarschuwing gehad, en jaap heeft alleen opdracht gekregen van de redactie om te stoppen. Dus hoe kom je erbij dat het overduidelijk NIET is toegestaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je beseft blijkbaar niet dat datgene wat Huub afgelopen weken gedaan heeft blijkbaar is TOEGESTAAN!!! Wat Jaap vanavond deed overduidelijk NIET !
Ik ben ook tegen alle vormen van geweld, maar het is onderhand een feit dat DGK een treitershow is en dat het enige wat NIET mag, fysiek geweld is. Alles wat Huub en eric hebben gedaan, heeft geen enkele reactie van de redactie opgeleverd, oftewel: het is toegestaan. Jaap raakt mensen aan en hoe vervelend het voor die jongen ook is dat hij zo dik is: dat is angstaanjagend. Vooral als je zoals Huub 30cm kleiner en ettelijke kilos lichter bent. Ik vind het een milde vorm van fysiek, maar doordat het onderhand al zovaak is voorgekomen en hij zo vaak is gewaarschuwd, is het naar mijn mening reden voor een exit van Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand me blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Want?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub deed niks fout toen.
Japio kwam al verkeerd binnen.
Je kunt ook stellen dat Jaap zichzelf was en Huub niet zichzelf was.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub deed niks fout toen.
Japio kwam al verkeerd binnen.
Je vergeet "slecht gescript"quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:42 schreef FdW het volgende:
Het is helaas een gescripte en slecht geregisseerde aso treitershow geworden.
Huub moet dat idd niet doen, maar het is niet verboden. Wat Jaap vanavond deed is dus WEL verboden. Jaap noemt Huub constant 'kabouter', want ook vanwege zijn grootte en gewicht is. Kortom: oneens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keur het gedrag van geen van beiden goed, maar Huub met zijn constante gesar naar Jaap, en dan ook nog een keer over zijn lichaam..... dan kun je verwachten dat Jaap een keer reageert, en dat heeft hij gedaan met datgene waar Huub hem constant mee loopt te narren: zijn lichaam.
En dat is toch ook de enige manier waarop je er niet aan onderdoor kunt gaan? Als je niks om jezelf geeft kan je ook niet het leed dat anderen aan jou toe doen op jezeefl betrekken, dat kan je dan alleen op anderen betrekken. Als jaap zelfrespect had dan was ie allang het huis uitgehuild.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Hanekrooi het volgende:
Maanschreef tikte....... .
[..]
Het probleem van Japio is juist, dat ie totaal geen zelfrespect heeft.![]()
Ik ook. Ik kreeg neigingen die ik echt nog nooit eerder heb gehad. Ik had me waarschijnlijk niet eens zo kunnen inhouden als Huub deed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Sterker nog, door te kijken alleen werd ik al fucking para brodda
Hoe dom ben je dan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:50 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
Huub zijn gote valkuil is dat ie wilt slijmen met Brian die hem regelrecht de afgrond in wenst. Eerder al met geval NL liet hij Huub verleiden door uit te spreken dat hij Nl had geschopt.
Als Jaap in het begin gelijk liet zien dat hij serieus was en geen hap ijs of koek nam wat Huub hem aanboodt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keur het gedrag van geen van beiden goed, maar Huub met zijn constante gesar naar Jaap, en dan ook nog een keer over zijn lichaam..... dan kun je verwachten dat Jaap een keer reageert, en dat heeft hij gedaan met datgene waar Huub hem constant mee loopt te narren: zijn lichaam.
scan, je bent oververhit, kijk even goed naar wat je post, want je slaat belangrijke schakels overquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet dat idd niet doen, maar het is niet verboden. Wat Jaap vanavond deed is dus WEL verboden. Jaap noemt Huub constant 'kabouter', want ook vanwege zijn grootte en gewicht is. Kortom: oneens.
Waar heb jij gehoord/gezien dat het verboden was wat Jaap deed?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet dat idd niet doen, maar het is niet verboden. Wat Jaap vanavond deed is dus WEL verboden. Jaap noemt Huub constant 'kabouter', want ook vanwege zijn grootte en gewicht is. Kortom: oneens.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:51 schreef Yollie het volgende:
Jaap gaat NOOIT in op inhoudelijke gesprekken, dat bewijst dat hij niet meer in zijn mars heeft dan zijn lichaam.
Hij speelde meteen iedereen tegen elkaar uit.quote:
Dus omdat Jaap geen nee zei tegen een koekje mag Huub hem daarmee blijven sarren??quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als Jaap in het begin gelijk liet zien dat hij serieus was en geen hap ijs of koek nam wat Huub hem aanboodt.
Als hij zich aan zijn dieet zou houden en b.v. geen bak kwark leeg zou eten na het trainen..Dus serieus zou zijn met zijn doelen..Dan had Huub hem niet zo gesart met zijn lichaam en dan was hij ook wel terecht gewezen door de anderen omdat Jaap dan zo zijn best deed zijn doelen na te streven..
Ik ben het niet eens om iemand op zijn uiterlijk te pakken maar Jaap heeft het wel voor een groot deel aan zichzelf te danken
Echt niet. Jij pakt iedere kans aan om Huub's acties de grond in te boren. Mijn vrouw is vrij onpartijdig en werd echt woest van datgene wat Jaap flikte vanavond. Ze stond met open mond te kijken dat dat zomaar kon. (het kon dus ook niet, aangezien het tegen de regels was... 6x)quote:
Was die van jezelf, of had je die van achter gekregen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, je hebt gelijk...... ik had m'n roze zonnebril nog niet afgezet![]()
Eerlijk gezegd erger ik me er kapot aan dat Huub dit niet ziet!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan.
Is er echt niemand dan die hem daar op wijst.
Dan verdien je het ook niet om te winnen.
De valste zal dit spel winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |