check het topicquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef ThuleWulf het volgende:
[TK] X-360 : draad controller + oplaad station
Ik hoor niks meer van de TS.
Misschien dat een modje een mail kan sturen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:15 schreef Stinkfoot het volgende:
Prima deal met Patch. DVD's goed ingepakt bezorgd
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef thecompany het volgende:
20 inclusief voor alle donald ducks (extras+pockets).. Hebbben we een deal?
Melding van gemaakt bij de FA's en een mail / push-PM gestuurd.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef Sjechov het volgende:
Via deze weg wil ik even melden dat thecompany een oplichter is.
Ik wil dan ook iedereen adviseren om geen zaken met hem/haar te doen.
Op zijn/haar verzoek heb ik eerst iets verstuurd, wat ik nu dan ook nooit meer zal doen.
Sinds die tijd is mijn mailadres gebanned bij hem.
Ook op mailtjes van een ander adres (van mijn kant) reageert hij/zij niet.
Nu weet ik dat het zowiezo niet slim is iets te versturen voordat je geld hebt, maar een beetje vertrouwen in de mede mens moet er toch zijn?
[..]
Bedankt!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Melding van gemaakt bij de FA's en een mail / push-PM gestuurd.
PM gestuurd, want dit vinden we op V&A onacceptabelquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef KitteKat het volgende:
Hele slechte ervaringen met Poepoog ( [TK] BT 800 Jabra Bluetooth headset ), zal bij hem een jabra headset kopen. Naveel e-mail contact en bellen zou ik een keer afspreken. Op donderdagavond (7uur zoals afgesproken) ik sta daarvoor zijn deur (toch 25km gereden), moeder doet open was hij niet thuis. Dus ik balen ik bellen neemt niet op, dan maar een smsje sturen dat ik voor zijn deur stond en dat hij er niet was, 3 dagen later pas een reactie sorry was pas om 9uur thuis. Nou jah oke, dus ik bel hem die woensdag weer op heb je misschien tijd bla bla nee, zit nou ergens anders. Dus ik stuur nog een mailtje, we moeten even goed afspreken. Krijg ik een mailtje terug met de tekst. Heb hem aan me broer gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |