Hmmm.. ik had verwacht dat ik hem vandaag zou krijgen, maar dat was blijkbaar ijdele hoopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:24 schreef joeltje het volgende:
Heb jij hem al binnen dan? De mijne is nog onderweg....
Ennie weej, eerlijk over je prijs, mooi! Lof voor jou!
Volgens deze link kan hij dat wel, maar dan wel met speciale software (die er vast wel bij zal zitten..)quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef donderopman het volgende:
kan hij ook videos via het netwerk afspelen
Waar blijven trouwens de andere schapen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef PetervdK het volgende:
Tja, is nu dus open en aangesloten geweest... Dus niet meer nieuw maar 2e hands...
Bod van 149,- dan maar....
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef The_Man het volgende:
[..]
Waar blijven trouwens de andere schapen?
Lag gisteren een briefje in de busquote:
Je kan ook TV kijken en opnemen, en MP3 tjes luisteren, internet radio luisteren, en als kopjeshouder gebruiken (niet tegelijk met dvd kijken helaas), en last but not least kun je de tijd er ook van af lezen!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem op de Cebit Beurs mogen uitproberen (we waren op uitnodiging van KISS) in een prive ruimte. Was onzettend mooi om te zien allemaal en het werkte ook leuk en makkelijk. Maar inderdaad, om alleen maar DivX-jes en DVD's te gaan kijken... zonde.
Ja dat bedoel ik. En dat jij hem bijvoorbeeld alleen voor wat DIVX heb gekocht... is zondequote:Op woensdag 4 april 2007 10:13 schreef The_Man het volgende:
[..]
Je kan ook TV kijken en opnemen, en MP3 tjes luisteren, internet radio luisteren, en als kopjeshouder gebruiken (niet tegelijk met dvd kijken helaas), en last but not least kun je de tijd er ook van af lezen!
Multifunctioneel!
True...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. En dat jij hem bijvoorbeeld alleen voor wat DIVX heb gekocht... is zonde.
Als je hem komt halen mag je hem voor dat bedrag hebben...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef donderopman het volgende:
Even overlegt en ik bied 170 euro
Deal, dit weekend kan ik hem waarschijnlijk niet ophalen, mail anders ff naar mn mail adres in mijn profiel en dan geef ik je mn mobiele nummerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef The_Man het volgende:
[..]
Als je hem komt halen mag je hem voor dat bedrag hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |