Je bod is genoteerd. Ik wacht nog even af aangezien ik de set graag in zijn geheel wil verkopen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:26 schreef IJsmuts het volgende:
75 euro voor de X2
ok, ik wacht gewoon afquote:Op maandag 9 april 2007 10:33 schreef dahei het volgende:
[..]
Je bod is genoteerd. Ik wacht nog even af aangezien ik de set graag in zijn geheel wil verkopen.
Zonder Window.quote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef RD4 het volgende:
Is die chieftec tower met of zonder window?
de proc is boxed he? is die overgeklocked geweest en hoe oud isdie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef dahei het volgende:
@ Ijsmuts, ik vind het nog een beetje laag... Maak er 85 van dan hebben we een deal.
Kom op man, je dacht toch niet dat ik al die moeite ga doen voor ¤ 3,80. (6,20 verzendkosten) Als je het ex verzenden doet is het akkoord!quote:
Ok dan, 16,20Inc.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef dahei het volgende:
[..]
Kom op man, je dacht toch niet dat ik al die moeite ga doen voor ¤ 3,80. (6,20 verzendkosten) Als je het ex verzenden doet is het akkoord!
Ja, is boxed, niet overgeklocked (niet eens echt zwaar belast...) en nog net geen jaar oud.quote:de proc is boxed he? is die overgeklocked geweest en hoe oud isdie?
wat kost het om het op te sturen?
ik heb intresse dus.....
Akkoord! Mail me maar! Ik zal wel even kijken of het misschien in een bubbeltjesenveloppe past, dan zijn de kosten wat lager.quote:
Deal! Afhalen kan, opsturen ook (tegen lage kosten). Verzenden zal iets van 2 euro kosten (onverzekerd).quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef Knuffelbeertje het volgende:
100 ¤ voor de processor, ik kan hem evt wel ophalen
Deal! Mail me maar even!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
¤ 37,50 voor kast,
Afhalen in Den Haag.
Mutsaers
Ik had hem al een Boeman beloofd. En woord=woord... Mocht het met hem niets worden laat ik het nog even weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef icecoolsniper het volgende:
17.50 inc voor de audigy 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |