Wantjes met een touwtje aan de mouwtjes? Straks steelt een AZ-hooligan ze!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijg![]()
![]()
![]()
![]()
rellen natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
100 mensen gearresteerd. Waarvoor?
Met dat touwtje ga ik grote boze MEérs wurgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wantjes met een touwtje aan de mouwtjes? Straks steelt een AZ-hooligan ze!![]()
Eerst overleggen met SCH, afblijven van zijn ontbijt-boys!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Met dat touwtje ga ik grote boze MEérs wurgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar de beelden bewijzen dat er uitgebreid en duidelijk verstaanbaar gevorderd is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
130 arrestaties? Zal wel weer wat rechtzaken gaan opleveren van mensen die zichzelf onterecht opgepakt voelen.
EUREKA !!! de eerste post van meki waar niets op aan te merken is OMG dat ik dat nog mag meemakenquote:
Die burgemeester is totaal het spoor bijster jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:05 schreef Octaafdebolle het volgende:
die kankersnol sleept elke voetbalclub er maar weer bij![]()
Met een fles wisky bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef Ireth het volgende:
Arme Annie ook nog wakker, die dacht lekker om half 9 haar bedje in te kunnen met warme melk
Weet niet, een beetje getrek over en weer net op het nieuws, vernielingen en brandjes, niet echt rellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:07 schreef Lemmeb het volgende:
Waar is er gereld dan? Er zijn 100 mensen gearresteerd, maar volgens mij is er niks gebeurd.
Nah, beetje respect voor onze burgervadermoeder hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
Met een fles wisky bedoel je?
Wat een dronken muts is dat... verschrikkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |