kssst, uit mn buurt weg jij!! zo vind ik natuurlijk nooit iets daar heh??quote:Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef Jelief het volgende:
sow KIK in mijn eigen topic. Bijna anderhalf jaar later en we zijn nu écht aan het zoeken, met een makelaar dus.
Vorige week woensdag naar het eerste huis gekeken, ruim engoedkoop maar mijn god wat moet er veel aan gebeuren, gewoonweg alles inclusief de gevel herstellen. Datwordt hem dus niet.
toch maar niet
Vandaag gaan we weer kijken naar twee huizen en volgende week dinsdag weer.
Joh, dat lijkt van binnen wel een stacaravan met al die schrootjesquote:Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef Jelief het volgende:
sow KIK in mijn eigen topic. Bijna anderhalf jaar later en we zijn nu écht aan het zoeken, met een makelaar dus.
Vorige week woensdag naar het eerste huis gekeken, ruim engoedkoop maar mijn god wat moet er veel aan gebeuren, gewoonweg alles inclusief de gevel herstellen. Datwordt hem dus niet.
toch maar niet
Vandaag gaan we weer kijken naar twee huizen en volgende week dinsdag weer.
Ongeveer hetzelfde, maar het is niet erg als er wat meer aan gedaan moet worden dan... Wat dat betreft heoft t dus niet meteen bewoonbaar te zijn. achterom is optioneel, wel minimaal 3 slaapkamers...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef Jelief het volgende:
Naja uuhm, zoek jij precies wat ik zoek dan?
:eengezinswoning, tuin met achterom,minimaal 3 slaapkamers, bergruimte, weinig opknappen moet meteen bewoonbaar zijn. En een bonus is een leuke kindvriendelijke straat/buurt.
750 euro voor een funda plaatsing alleen? Pff, op weghuis.nl kan je je huis gratis plaatsen en dan komt het ook op funda via hun, welliswaar kom je niet op de voorpaginas terecht want de sorteervolgorde bij funda is NVM-aangesloten-makelaars-eerst dan de rest.quote:Op maandag 9 april 2007 10:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toch denk ik dat bv. zo'n ¤750 makelaar die zorgt dat je huis op Funda komt, vaak niet zo'n gek idee is.
je kunt dan beter in de wat hogere nummers van de trompstraat zoeken.....200+ (tegenover waar het zwembad stond)quote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef Jelief het volgende:
Die twee van vanmiddag waren het ook niet. Nummer 1 zag er binnen wel goed uit alleen tekleinen idd geen bergruimte, leuk voor een stel zonder kinderen(en dan wel bij elkaar blijven itt tot de eigenaren)
En nummer 2 was beter wat ruimte betreft maar de badkamer was piepklein en al dat bruin dat was toch ook wel errug veel.
Oh, die voorpretters doen mee aan alles, hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Jelief het volgende:
BE daar had ik al een blik in geworpen en kreeg de indruk dat het daar ging om een stapje verder maar ik zal er nog eens kijken
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, die voorpretters doen mee aan alles, hoor![]()
En persoonlijk vind ik het super om de mensen in hun zoektocht te volgen en de spanning te voelen die er mee gepaard gaat. Je wil niet weten hoe vaak ik heb zitten F5'en toen Oblivion misschien wel dat huis ging kopen of misschien ook net niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |