abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48479872
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf

http://www.telegraaf.nl/b(...)_hybride.html?p=12,1
[..]

Wat de Telegrof "vergeet" te vermelden, is, dat alleen maar alles tot en met de voordeur gerekend wordt. Zoals hier al eerder vermeld: de eerste 15 tot 20 % van de belasting. Energieverbruikende apparaten leveren de meeste belasting op tijdens het gebruik. Al vermoed ik dat het reletieve aandeel van de productie bij een Prius inderdaad zal toenemen, omdat de productie moeilijker is en het verbruik minder. Laat het dan 25 % zijn van het totaal.
Verder is het inderdaad een raadsel waarom de nikkelfabriek zijn rookgassen niet zuivert. Van het zwaveldioxide kun je prima zwavelzuur maken. De Japanse batterijenfabriek kan natuurlijk ook ergens anders nikkel vandaan halen. Als ik het goed onthouden heb, zijn er ook nikkelmijnen op de Solomon-eilanden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:39:10 #52
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59200477
Ik heb's een proefrit gemaakt in zo'n civic hybrid.
Rijdt in het begin een beetje maf, zeker als je goed wilt optrekken. Die automaat erin laat het klinken alsof je 90 wil halen in z'n twee.
Verder, vooral met oog op die 14% bijtelling, zeker het overwegen waard als leaseauto.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_59342969
Dat Hummers en Priussen slecht voor het milieu zijn is zo klaar als een klontje, het is belangrijk om over andere vormen van transport na te denken. In mijn optiek is een helicopter het meest ideale vervoermiddel. De brandstof is niet schaars omdat niet iedereen een helicopter heeft en ook is dit een mogelijke oplossing voor het fileprobleem. Ik realiseer me wel dat er betere parkeervoorzieningen moeten komen voor helicopters. Dit voertuig is natuurlijk altijd wel een ondergeschoven kindje geweest.
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:17:54 #54
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59343030
" "
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')