Houd erover op. Heeft geen flikker met Feijenoord te maken dit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
Gaat er niemand van jullie gezellig naar Utrecht?
Anders kan je bij mij op de koffie komen, ik woon niet ver van Ondiep vandaan namelijk.![]()
Waarom ga je niet kijken KoningDavid?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
Gaat er niemand van jullie gezellig naar Utrecht?
Anders kan je bij mij op de koffie komen, ik woon niet ver van Ondiep vandaan namelijk.![]()
Gij zult niet doodslaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Waarom ga je niet kijken KoningDavid?
Puik idee, ik ga het wel even oplossen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Waarom ga je niet kijken KoningDavid?
Hoezo? Nu zitten we al die andere wedstrijden nog in spanning, terwijl we anders wisten dat we de lul zijn of dat we goed zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:20 schreef ruud_fr het volgende:
we mogen blij zijn dat we de laatste wedstrijd pas tegen SCH spelen
misschien zijn we dan al 'veilig' en doet het er niet meer toequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo? Nu zitten we al die andere wedstrijden nog in spanning, terwijl we anders wisten dat we de lul zijn of dat we goed zitten.
quote:In de Gelderlander staat te lezen dat Peter Bosz de optie in het contract van Mark Otten wil gaan lichten. Ook Nec wil de jonge Nijmegenaar graag behouden. Technisch manager Peter Bosz heeft Nec laten weten dat de Rotterdammers de optie op Otten willen lichten, maar wel bereid zijn hem te verkopen. "We zullen met Feyenoord aan tafel moeten", aldus Looyen.
Geloof je het zelf knul. Feijenoord is niet eens welkom in Utrecht, laat staan die andere clubs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
Feyenoord, Ado en Utrecht fans samen aan het rellen in Utrecht? Laten ze zo'n meeting met z'n 3en ook eens organiseren in Amsterdam.
Otten zou nog niet eens zo verkeerd zijn voor Feyenoord denk ik. Ik heb hem geloof ik al eerder genoemd.quote:
Leuk voor hem, maar wat moeten we ermee. Is geen Feijenoordspeler die verhuurd is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Dustley Mulder was aardig bezig maandagavond bij jong rkc![]()
En een legendarische!quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:05 schreef Keltie het volgende:
Pakkende titel, dat wel.
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Happel het volgende:
Zou een mooi spandoek van gemaakt moeten worden.
Wat let je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Happel het volgende:
Zou een mooi spandoek van gemaakt moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |