Als hij maar met passjes strooit zoals hij ze dit seizoen wel meer verstuurd heeft dit seizoen als hij speelde vind ik het goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat Patrick Kluivert potten kan breken tegen Jaap Stam, Zdenek Grygera en/of Gregory v/d Wiel.
Spelen jullie wel met twee spitsen, als Patrick Kluivert niet fit genoeg is? Zo ja, wie wordt dan de tweede spits? Phillip Cocu? Of wordt het de kerstboom-opstelling die jij in het PSV-topic postte?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij maar met passjes strooit zoals hij ze dit seizoen wel meer verstuurd heeft dit seizoen als hij speelde vind ik het goed.
Als Kluivert niet speelt (en dat lijkt me vrij waarschijnlijk), zal het wel een 4-5-1 opstelling worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spelen jullie wel met twee spitsen, als Patrick Kluivert niet fit genoeg is? Zo ja, wie wordt dan de tweede spits? Phillip Cocu? Of wordt het de kerstboom-opstelling die jij in het PSV-topic postte?
Als alleen Farfan fit is verwacht ik inderdaad dat hij de enige spits zal zijn met Cocu en Afellay kort daarachter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spelen jullie wel met twee spitsen, als Patrick Kluivert niet fit genoeg is? Zo ja, wie wordt dan de tweede spits? Phillip Cocu? Of wordt het de kerstboom-opstelling die jij in het PSV-topic postte?
We spelen zonder spits, maar met alleen verdedigers en keepers.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als alleen Farfan fit is verwacht ik inderdaad dat hij de enige spits zal zijn met Cocu en Afellay kort daarachter.
Het zou niet moeten mogenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.![]()
Ik teken overal voor, zelfs een eigen doelpunt van PSV in de tweede minuut, als Ajax maar wint.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Ik teken liever voor een ouderwetse winnende van Huntelaar in de 92e minuut.
Ja, ik kan me eigenlijk ook overal wel in vinden mits winst voor Ajax.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken overal voor, zelfs een eigen doelpunt van PSV in de tweede minuut, als Ajax maar wint.
Als je geen spitsen hebt omdat ze geblesseerd zijn kun je niet veel anders is het wel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.![]()
Jullie hebben die Tardelli toch rondlopen? En als Ajax jeugdspelers laat debuteren, kan PSV dat toch ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je geen spitsen hebt omdat ze geblesseerd zijn kun je niet veel anders is het wel?
Omdat de wedstrijd in Eindhoven altijd kut is, qua uitslag en alles eromheen.quote:Uitvak is nog niet uitverkocht? Hoe komt dat?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Verdere details:
7' Huntelaar komt op de paal
Die is ook geblesseerd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Jullie hebben die Tardelli toch rondlopen? En als Ajax jeugdspelers laat debuteren, kan PSV dat toch ook?
En die talenten uit de jeugd dan? Of is alles verhuurd?quote:
Voldoet klaarblijkelijk niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En die talenten uit de jeugd dan? Of is alles verhuurd?
Wie weet zit Gorter ofzo op de bank.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En die talenten uit de jeugd dan? Of is alles verhuurd?
Is het ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik bleef het een vreemde zet vinden dat Roy Beerens aan NEC verhuurd is trouwens. Nu we het toch over het gemis aan aanvallers bij PSV hebben.
Het was niet vreemd geweest als er tenminste een capable vervanger voor gehaald was.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik bleef het een vreemde zet vinden dat Roy Beerens aan NEC verhuurd is trouwens. Nu we het toch over het gemis aan aanvallers bij PSV hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |