Je kan volgende week bij Milaan - San-Remo gewoon meedoen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef Nouk het volgende:
Oh. Tot elf uur?
Shit. Nou, dan doe ik volgend jaar maar weer mee.
er zitten nog zoveel punten in het spel! Bovendien zal iedereen door het jaar heen nog wel een paar koersen missen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Nouk het volgende:
Dan heb ik T-A en Omloop al gemist.
Die kans is denk ik niet zo groot.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zitten nog zoveel punten in het spel! Bovendien zal iedereen door het jaar heen nog wel een paar koersen missen!
Ach ja aan alle rondes meedoen betekent niet meteen dat je ook altijd punten scoortquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die kans is denk ik niet zo groot.
Er waren er vorig jaar volgens mij toch wel een aantal die aan alle rondes meegedaan hadden.
correctie:quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die kans is denk ik niet zo groot.
Er waren er vorig jaar volgens mij toch wel een aantal die aan alle rondes meegedaan hadden.
Ik heb daarmee toch voldoende puntjes gesprokkeld om 10e te worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja aan alle rondes meedoen betekent niet meteen dat je ook altijd punten scoort
Geen pretje voor Petacchi ... zo tussen Boonen en Boonen over de streep komen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef oxylus11 het volgende:
24/03: Milaan - San-Remo
1. Boonen
2. Petacchi
3. Boonen
4. McEwen
5. Bettini
30/03: E3 Prijs Vlaanderen
1. McEwen
2. Steegmans
3. Nuyens
4. Flecha
5. Boonen
Geboned worden past wel bij de traditie van dit topic (ik las..)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:15 schreef mesecina het volgende:
[..]
Geen pretje voor Petacchi ... zo tussen Boonen en Boonen over de streep komen!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Geboned worden past wel bij de traditie van dit topic (ik las..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |